Pravljičar
Saj nevem kaj je bolj žalostno. Opis ali cena.
Gre za drugo generacijo Priusa, po faceliftu 2008, ko so v notranjosti zamenjali ceneno plastiko (lastniki so se precej pritoževali nad cenenim izgledom noranjosti) z bolj uglajenimi notranjimi površinami.
Sem drugi lastnik. Vozilo je v moji lasti od 10.000km.
Vsi servisi so redno opravjeni na pooblaščenem servisu, kar je razvidno tako iz elektronske servisne knjižice, kakor iz računov.
Redno je bilo menjano tudi olje menjalnika, za kar na servisu trdijo, da ni potrebno, ker je olje doživljensko, a spregledajo zapis v servisni knjižici, kjer je zapisano, da je predvidena življenska doba avta 10 let ali 180.000km.
Na avtu je bila konec 2016 garancijsko menjana hibridna baterija, ker je druga napaka povzročila njeno slabše delovanje. Toyota garantira 10 let brezhibnega delovanja baterije. Garancija na baterijo je zdaj že potekla, a se od nove originalne baterije še vedno pričakuje 10+ let brezhibnega delovanja. Torej se lahko pričakuje še nekaj let brezskrbne uporabe vozila.
Na zadnjem servisu je bil uspešno opravljen tudi preizkus delovanja hibridnega sklopa, kar je razvidno iz priloženega potrdila.
Prius je brezhiben. Čez tehničnega gre brez težav...
Povprečna poraba po računalniku je med 4,2 l/100km poleti in 4,5 l/100km pozimi. To predstavlja nekje med 950 in 1150 prevoženih kilometrov umirjene vožnje na tank (navadno tankam okoli 45 l). Ne lovim minimalne porabe ampak se normano vozim, brez nepotrebnih pospeševanj in zaviranj.
Avto je bil večinoma vožen po avtocesti, zdaj pa večinsko opravi relacijske vožnje po regionalkah. Še vedno je to moj "prvi" avto in z njim brez skrbi opravim 20.000km letno.
Ne skrbim le za to, da je avto tehnično brezhiben, ampak sem opravil tudi nekaj posegov, da sem avto vizualno ohranjal v dobri kondicijo.
Pred leti sem dal prelakirat sprednjo havbo in zamenjat emblem, ker so ju načeli kamenčki. Prav tako sta barvana prednja blatnika, ki so ju speskali kamenčki izpod koles. Za to serijo Priusa se ne dobi "zavesic". Zdaj je to rešeno z zaščitno folijo. 3 leta nazaj sem dal obnovit platišča.
Seveda ima avto svojim letom in prevoženim kilometrom primerno tudi kakšno lepotno hibo. Predvsem gre za kamenčke, ki še vedno tolčejo po avtu in kakšen dotik vrat na parkirišču.
Sicer pa je Prius druge generacije udobno vozilo. Zelo dobro se odreže v mestni vožnji in v zastojih. Tudi lega na regionalkah je dobra in omogoča precej dinamično vožnjo, na avtocestah pa je v veliko pomoč tempomat.
Po Prius forumih je zaslediti, da Priusi, praviloma brez težav zdržijo 600.000 milj (900.000km), pojavljajo pa se že tudi taki z 900.000 prevoženih milj.
Tudi moj Prius še vedno normalno deluje. Edina razlika od začetnega delovanja je, da zdaj dolijem cca 3 l olja na servisni interval (15.000km). Toleranca pri novih vozilih (vseh, ne le pri Toyoti) je 1l olja na 1000km. Torej sem še vedno v mejah tolerance za novo vozilo ;-)
Avto prodajam izključno zaradi nakupa novega vozila.
Saj nevem kaj je bolj žalostno. Opis ali cena.
Gre za drugo generacijo Priusa, po faceliftu 2008, ko so v notranjosti zamenjali ceneno plastiko (lastniki so se precej pritoževali nad cenenim izgledom noranjosti) z bolj uglajenimi notranjimi površinami.
Sem drugi lastnik. Vozilo je v moji lasti od 10.000km.
Vsi servisi so redno opravjeni na pooblaščenem servisu, kar je razvidno tako iz elektronske servisne knjižice, kakor iz računov.
Redno je bilo menjano tudi olje menjalnika, za kar na servisu trdijo, da ni potrebno, ker je olje doživljensko, a spregledajo zapis v servisni knjižici, kjer je zapisano, da je predvidena življenska doba avta 10 let ali 180.000km.
Na avtu je bila konec 2016 garancijsko menjana hibridna baterija, ker je druga napaka povzročila njeno slabše delovanje. Toyota garantira 10 let brezhibnega delovanja baterije. Garancija na baterijo je zdaj že potekla, a se od nove originalne baterije še vedno pričakuje 10+ let brezhibnega delovanja. Torej se lahko pričakuje še nekaj let brezskrbne uporabe vozila.
Na zadnjem servisu je bil uspešno opravljen tudi preizkus delovanja hibridnega sklopa, kar je razvidno iz priloženega potrdila.
Prius je brezhiben. Čez tehničnega gre brez težav...
Povprečna poraba po računalniku je med 4,2 l/100km poleti in 4,5 l/100km pozimi. To predstavlja nekje med 950 in 1150 prevoženih kilometrov umirjene vožnje na tank (navadno tankam okoli 45 l). Ne lovim minimalne porabe ampak se normano vozim, brez nepotrebnih pospeševanj in zaviranj.
Avto je bil večinoma vožen po avtocesti, zdaj pa večinsko opravi relacijske vožnje po regionalkah. Še vedno je to moj "prvi" avto in z njim brez skrbi opravim 20.000km letno.
Ne skrbim le za to, da je avto tehnično brezhiben, ampak sem opravil tudi nekaj posegov, da sem avto vizualno ohranjal v dobri kondicijo.
Pred leti sem dal prelakirat sprednjo havbo in zamenjat emblem, ker so ju načeli kamenčki. Prav tako sta barvana prednja blatnika, ki so ju speskali kamenčki izpod koles. Za to serijo Priusa se ne dobi "zavesic". Zdaj je to rešeno z zaščitno folijo. 3 leta nazaj sem dal obnovit platišča.
Seveda ima avto svojim letom in prevoženim kilometrom primerno tudi kakšno lepotno hibo. Predvsem gre za kamenčke, ki še vedno tolčejo po avtu in kakšen dotik vrat na parkirišču.
Sicer pa je Prius druge generacije udobno vozilo. Zelo dobro se odreže v mestni vožnji in v zastojih. Tudi lega na regionalkah je dobra in omogoča precej dinamično vožnjo, na avtocestah pa je v veliko pomoč tempomat.
Po Prius forumih je zaslediti, da Priusi, praviloma brez težav zdržijo 600.000 milj (900.000km), pojavljajo pa se že tudi taki z 900.000 prevoženih milj.
Tudi moj Prius še vedno normalno deluje. Edina razlika od začetnega delovanja je, da zdaj dolijem cca 3 l olja na servisni interval (15.000km). Toleranca pri novih vozilih (vseh, ne le pri Toyoti) je 1l olja na 1000km. Torej sem še vedno v mejah tolerance za novo vozilo ;-)
Avto prodajam izključno zaradi nakupa novega vozila.