Preden zgine:
Avto sem vozil 5 let, redno sem ga vzdrževal in skrbel za njega. Saj veš, za ženo in avto je treba skrbet. Avto ima menjanih nekaj delov in odpravljenih napak, ki se pojavijo zaradi starosti avta. To je tak kot pri človeku - tu pa tam moreš it na kaki servis k zdravniku. Npr: menjan štarter, svečke, zavore, roke, vzmeti, pumpa v rezervoarju, akumulator ... Take starostne manjše napake - ki so me tu pa tam udarile po žepu. Ampak kljub temu sem mu oprostil in ga redno servisiral. Tako so servisi opravljeni redno, valda pri popoldancu al kak se že temu reče, zato so me stali kakšen evro manj kot pa na pooblaščenih servisih.
Tehnični pregled avta je bil opravljen decembra, saj sem imel namen še avto voziti vsaj nekaj časa. Zaradi izredne priložnosti, ki se mi je ponudila za nakup novega vozila, sem se s težkim srcem odločil, da bom po 5 letih menjal mojega konjička. To je drugače štorija za popizdit, ampak ne bom zdaj tega razlagal. Povem vam samo, da sem na koncu spet pristal na BMW-u.
Sedaj pa še ena manjša pizdarija.
Lani decembra se mi je pripetila manjša nezgoda, saj se je drug avto malo zaletel v šoferjeva vrata, nato pa kot pošteni Slovenec pobegnil. Kako ne bi, malo preveč ga je verjetno spil - veseli december in tote fore in je raje pobegnil ... ne zamerim, ker vem, da ni bil politik. Poškodba ni velika, ampak še je nisem uspel odpraviti. Ni pa nič hujšega, mehanik je popravilo ocenil na okrog 100 eur.
Kilometri bi naj bili realni - vsaj pri meni, kaj je bilo prej ne morem rečt. Če so mene okoli prinesli, bom pač jaz vas dalje ... prava slovenska zgodba. Ampak ja, pri meni so kilometri realni.
Sam nisem imel karambola - razen zgoraj že omenjene manjše poškodbe.
Lahko pa se z avtekom malo pohvalima, da sva prevozila veliko kilometrov daljše razdalje, se veliko družila in kot pravi prijatelj me nikoli do sedaj ni pustil na cesti. Razen, če sem pozabil tankat.
To je to - zaupam ga samo dobremu lastniku, ki bo dalje skrbel za njega, da še bo doživel kakšnih 5, morda 10 let ...