Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Hint: v opisu pod oglasom ni nič zabavnega... nekaj v zvezi s številkami se vsaj meni zdi precej zabavno.
Vidoviti Milan nam lahko pomaga?
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Hint: v opisu pod oglasom ni nič zabavnega... nekaj v zvezi s številkami se vsaj meni zdi precej zabavno.
Ejga, sej to o smiselnosti lastništva avtodoma smo že predebatirali v eni temi. Ti sploh ne oporekam in se popolnoma strinjam s tabo, da če dobiš dobro ohranjenega oldtimerja je to best buy za prave popotnike. Fora je, ker so ti letniki precej nekvalitetno narejeni in, če jih nisi redno vzdrževal, imel na suhem, so sedaj po 20 letih v razsulu. Sicer pa poglej prosim fotke, za kakšno ohranjenost avtodoma gre. Pač, odvisno od avta do avta, ampak tale dva pa definitivno nista vredna zahtevane cene.Citat:
Uporabnik Car pravi:
Ker si slučajno lastim nekaj podobnega ti bom odgovoril. Kot prvo, ceno določa trg in če so kupci pripravljeni plačati, je ok. Kot drugo, sam sem računal med nakupom novejšega camperja, med najemom in med nakupom oldtimerja. Če bi kupil novejši camper, so stroški veliko večji od nakupa starejšega, pa naj zveni še tako čudno. Že sama registracija, zavarovanje in cestnina so konkretno nižji pri oldtimerjih. Poraba nafte je približno ista, udobje je pri novejših seveda večje. Sama notranjost je ponavadi zelo dobro ohranjena, saj avtodomarji, tako kot motoristi slovijo kot ljudje, ki poskrbijo za svoja vozila. Sam sem ob nakupu razmišljal na način: Cenejši je avtodom, manjša bo izguba ob nekoriščenju. Če imaš avtodom, ga je treba izkoristiti! Zato ga veliko izkoriščam ob vikendih, za daljše variante zaenkrat še ni bilo časa. Sam najem je sicer ok, če ga najameš 1x na leto, če pa ga večkrat, pa ni računice.Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
A se samo meni zdijo tele cene močno pretirane? Mislim, taka stara jajca in 9.000EUR? Tole je vse z lesenim podnom, verjetno gnile stene, rjasti blatniki so na teh Ducato kombijih itak stalnica. Da ne omenjam predpotopne električne napeljave, plinske napeljave in še vseh ostalih zadev, ki pridejo s starostjo takega vozila. Na mobile.de se taki avtodomi prodajajo tam 6,7, max 8.000€. Očitno nekateri dodatno računajo 'sentimentalno vrednost' pri prodaji avtov..
Tale drug oglas je pa itak za z glavo v zid. Tako skrpucalo od avta prodajat za 6k€ moraš bit malo usekan.. Ni vredno niti 3k..
http://www.avto.net/_PROSTICAS/ad.asp?ID=8479531
http://www.avto.net/_PROSTICAS/ad.asp?ID=8475526
Kar pa se tiče vzdrževanja elektrike, plinske napeljave itd. Res je sicer, da je dobro, da se sam malo spoznaš, ampak tudi če vsakih nekaj let pelješ na servis zamenjat in preverit plinsko napeljavo ne boš ravno bankrotiral.... Električnih napeljav se nimaš kaj dotikat, razen če si zaželiš ledice ipd. V glavnem, jaz sem ob nakupu opravil kompletni servis hladilnika, peči, plinske napeljave, tende, vodovodnih napeljav, avto je sedaj pripravljen 100% na križarjenje in zame ima veliko ceno. Koliko pa je kdo pripravljen plačati za njega, pa je že druga zgodba....
Več je naredil ob nedeljah, ker se pozimi ni vozilCitat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ob nedeljah je naredil 311 km z dolgo izvedbo S klase, med tednom pa se je vozil z busom?