Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je Golf III kabrio, so vsi taki "križanci" med 3 in 4. Jaz osebno za tak avto ne bi dal več kot 3000€, sploh s tako žalostjo od motorja.
Popravek - Golf III in ne IV.
Doma je VW voz s tem motorjem, letnik '95 (mislim, da so ga takrat ravno uvedli, v knjizici z navodili ta motor sploh se ni omenjen), zadeva je ocitno precej neunicljiva, se najvecji problem je bil en crknjen senzor (pri zaresnih 270 tisoc prevozenih km, smo prvi lastniki), ki je imel za posledico zalivanje motorja, zaradi cesar je delal kot da bi enakomerno tapkal plin vsake pol sekunde. Ce se prav spomnim, je bil nov senzor na pooblascenem servisu 60 EUR + delo. Tudi ni tako, da se ne bi nikamor premaknil, kolega ima Civica 1.6 VTI (160 KM) in (razen visje povprecne porabe pri Hondi) ni cutiti kaksne posebne razlike, ce posteno pohodis. Zdaj mora biti ze okrog 300K, uporablja se samo za kratke voznje (trgovina in podobno).
Da dodatno razcistim, preden me kdo napade: morda je Honda res mocnejsa, ampak je prelahka spredaj in cel avto zaplese po cesti (imas obcutek da se sprednji konec dvigne za kaksne 3 cm in plese levo-desno). Pri VW tudi gume zdrsijo, ampak je boljsi obcutek, kot da je teza boljse razporejena in se vec sile prenese na asfalt, namesto v zdrsavanje.