Mali avtomobili z veliko prevoženimi kilometri

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.117
7.685
113
Precej se piše o večjih avtih s prevoženimi cca. 300.000 km in podobno, vendar pa še nikjer nisem zasledil, da bi se govorila o manjših avtih ( Clio, Corsa, Punto itd... ), z veliko kilometri. Kaj to pomeni!? Manjši avtomobili ne zdržijo toliko kot veliki, ali se ljudje o tem le ne pogovarjajo. Ne vidim razloga, zakaj konkretno moja Corsa C, letnik 2006, ne bi mogla zdržati, recimo 250.000 - 300.000 km. Seveda z rednim servisiranjem in vzdrževanjem!?
 

Titan1

Pripravnik
30. dec 2009
94
3
6
Kolega je mel yugota 45 in z njim naredu 240.000 kilometrov,redno ga je rihtu sam ko je pa mašina usula je bil pa za na odpad
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Zdržijo ravno tako, če se jih vozi na daljše relacije, kot naj bi se vozilo velike. Pri drlinkanju po mestu z mrzlim motorjem pa ne boš videl 300 jurjev ne v jajčku ne v mercedesu. Res je tudi, da se kar veliko malčkov dnevno vozi na daljše relacije, naklepajo veliko km, prodajo pa se z zbitimi km, ker pri njih nihče nič ne posumi. Vem da je bil nekdo tukaj na forumu, ki je s corso naredil v 5 letih 240kkm brez težav. Da ne omenjam kie picanto od halo kitajca, ki se je 4 leta stara prodajala z 260 jurji :D
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
suzuki swift 1.0 dobil z 160.000 prodal z 354.000.. 3 cilindri... mašina suha kot poper, pa na 10 jurjev niti pol litra ni popil... in ta človek se še danes vozi.....
kap
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
mah jebeštrga, k sem bil študent smo se fjakali in zbirali keš za benz, vsak dan v LJ, na morje, smučarija itd........

nobenih problemov razen kuplenge enkrat... to je bilo vse...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik bansh28 pravi:
zato ker z malim avto se nobeden ne vozi na daljše relacije !!!!!

Jes, šur. Jaz se vozim vsak dan, prav tako eni in isti ljudje, ki jih videvam vsak dan ob isti uri fijakajo več ali manj male avtomobile. Zato ker se cenovno najbolj splačajo. Nismo vsi direktorji. Vem pa, da na alterju nisi z avtom krajšim od 5m nič naredil.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
opel combo, star 6 let, 173 000 km, dela brez težav, 1.7 DTI - 75KM.
Ni ravno velik avto, ima 5 prestav, a ravno tako dela brez težav velike razdalje.

Golf II - 240 000 km, brez težav, samo jermen za alternator je v tej dobi šel kakih 5-krat, a vedno tko blizu doma, da ni bilo nobene škode.

Renault Express - 245 000 km, brez težav, ni pil olja, letel kot metek, redno vzdrževan, motor 1.4 bencinar, še brez katalizatorja.

To so vsi avti, kupljeni novi in redno vzdrževani in voženi z občutkom (mrzlih se ni poganjalo brez milosti in zelo vročih takoj ugašalo, dosti so tudi laufali na mestu, recimo če se je kje čakalo oziroma nalagalo razlagalo.

Poanta - ni nujno da vedno drži - če kupiš nov avto in ga redno vzdržuješ in voziš z občutkom, ti bo služil dolgo in z njim boš delal veliko kilometrov.


A ponavadi ljudje rajši kupujejo velike avte in zato je veliko govora o njih in o veliko prevoženih kilometrih.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
ksz

Nissan Almera, letnik 97. 1.4 bencinar. Trenutno ima mislim da že čez 200.000. Ob nakupu jih je imel okrog 70 ali 80k. Vožen na dolge relacije (skoraj celo šolsko leto sem se vozil v šolo in nazaj, okrog 160 km na dan + sem velikokrat skočil še kam, tako da 200 km na dan ni bilo nič posebnega), vožen na kratke relacije (1 kilometer...). Motor suh, mislim da sem enkrat vmes delal veliki servis in to je to. Zaenkrat šiba
smile-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Jes, šur. Jaz se vozim vsak dan, prav tako eni in isti ljudje, ki jih videvam vsak dan ob isti uri fijakajo več ali manj male avtomobile. Zato ker se cenovno najbolj splačajo. Nismo vsi direktorji. Vem pa, da na alterju nisi z avtom krajšim od 5m nič naredil.

Sem že enkrat razmišljal o tisku nalepk "Big car, small dick".
Ali "I have a very small dick" (za uporabo na velikih avtih).

wink-1.gif


PS: Kaj pomeni izraz "suh motor" ?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Izraz suh motor pomeni, da je tesnilo pokrova ventilov še vedno ok
grin1.gif

pa da to ni fiat.ker pri fiatih že v tovarni zgleda dihtunga poč
grims-1.gif

razen jtdji tam pa ni šanse da gre
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
večji avti zdržijo več ker so tako pač narejeni, mali tipa Clio...ne zmorejo 500T km, kot jih naredi kak Mercedes ali kaj podobnega ki jim je 300T mala malica,...pol se majhnega tudi pri veliko kilometrih več ne splača rihtat ker popravila stanejo več kot je vrednost avta...
..Meni šestica pri ca 520T km laufa BP, prejšnji teden je šlo 1500 km v enem dnevu, naslednji teden bo spet tk dan..
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja no. Ampak bodimo realni. Živimo v Sloveniji kjer 80% ljudi doleti srčni zastoj, kadar vidijo rabljen avto z več kot 150.000 kilometri. Še vedno razmišljajo kot v času zastave, kjer je bilo 150 tisoč že veliko. Potem se je treba vprašati, če v Sloveniji drži logika, da je bolje imeti velik in drag avto, kjer naklepaš z dolgimi relacijami 300.000 kilometrov v petih letih. Lahko ga kupiš, ko ga boš prodajal pa boš zanj dobil toliko, da si lahko kupiš Tomosov skuter. Pri nakupu pa bo stal toliko kot polovica stanovanja izven Ljubljane.

Moje izkušnje so, da je slovenski mentaliteti najbolj prilagojen Clio ter Golf. Relativno znosna nabavna cena, povsem uporaben za po mestih, upoaben tudi na dolge relacije (s Cliom sem delal več kot 200 km na dan, brez enega problema). Ko se prodaja se zanj dobi dovolj - majhen upad vrednosti.

Velik avto? Hmja. Moj sedanji stane nov okoli 45.000 EUR. Kupil sem ga s 30.000 km in 2 leti starega za dobrih 25.000 EUR in dobil še eno leto garancije za povrhu. Danes je star tri leta, ima 80.000 km, nobene praske, vse servise in je vreden le še okoli 18.000 EUR. V prvih dveh letih je na vrednosti izgubil več kot 20.000 EUR. V tretjem letu je izgubil 7.000 EUR. Čez eno leto bo imel 130.000 kilometrov, star bo 4 leta in vreden bo vsega še 14.000 EUR, če bom imel srečo. Torej bo izgubil še vsaj 4.000 EUR.

Skupna izguba vrednosti v 4 letih bo znašala 31.000 EUR. Upad vrednosti bo 70%, avto pa bo imel 130.000 km in bo spadal v rang relativno velikih, vrhunsko vzdrževanih vozil. Moja neposredna izguba vrednosti (moja nabavna cena minus moja prodajna cena) bo znašala 11.000 - 12.000 EUR za 2 leti lastništva.

Hkrati pa bi pri Cliotu izgubil 50% vrednosti, v denarju je to okoli 5.000 do 6.000 EUR. In z njim bi se prav tako vozil.

Razlika? Pri Cliotu bi izgubil pol manj denarja na vrednosti. Izgubil bi 5.000 EUR primerjalno z 11.000 EUR. 6.000 EUR je torej tisto, kar me pri izgubi vrednosti stane dejstvo, da nimam majhnega avta. 3.000 EUR na leto. To je en svinjsko dober dopust in še kaj za povrhu.

Pa upoštevajmo še angažirani kapital. Pri BMW dobrih 25.000 EUR za rabljenega (racionalna izbiro ker moraš biti nor, da kupiš novega), pri Cliotu pa bi za novega plačal 12.000 EUR. 13.000 EUR pa bi vmes počivalo na banki ali v raznih delnicah in bi pridobivalo na vrednosti.

Tako to je. Velik avto se pri nas splača le, če ga imaš 5 ali 6 let, z njim nabiješ 300.000 km in ga potem prodaš za male pare. Potem se vse skupaj pri letni izgubi vrednosti približa rangu vozil Renault Megane.

Pri nakupu naslednjega avta resno razmišljam, da bom stopil korak nazaj in si nabavil nekaj v rangu 15.000 EUR, manjšega in z dovolj strupenim dizel motorjem vsaj 130 KM.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Tudi sam sem zaradi tega pri dilemi kaj naredit s svojo 206-tko. Vredna ni nič zaradi prevoženih km, lahko bi jo zamenjal kvečjemu staro za novo, dela pa ko urca (tok-tok).

Se mi jo bolj splača zvozit do konca, vmes denar šparat na računu in ko bo prva večja okvara avtu pomahat v slovo.
 

B81

22. jul 2007
37.657
10.948
113
Super opis.
Nekaj se nabere še razlike v zavarovanju recimo...ampak udobje in varnost tudi nekaj štejeta in še se da, zakaj ne...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
Ne vidim razloga, zakaj konkretno moja Corsa C, letnik 2006, ne bi mogla zdržati, recimo 250.000 - 300.000 km. Seveda z rednim servisiranjem in vzdrževanjem!?

Kdo pa je reko da nebo zdržala? Zdržala bo tut 800.000 če jo boš primerno temu vzdrževal in popravljal.

V Mariboru je mel Micro Taxi oranžne reno petke, ki jih je kupil od slovenske pošte, in mislim da so šle iz prometa z 300k povprečja.

Sicer pa ta tvoja korsa ti lahko gre tut miljon, dva. Samo odvisno je kok motorjev boš zamenjal...

Manjši avti predvidoma ne delajo kilometrov toliko kot veliki, ker največ potujejo poslovneži, taki se pa ne prevažajo okoli v corsah.

Mamo za delovno mulo doma Pando 4x4, 255k km ko smo jo kupli, zdaj kok je to realnega,... No naprej ji siguno nihče ni vrtel km.
Zaenkrat gre, ko bo pa kaj resnega crknilo pa bo šla na odpad, kupimo drugo iste barve za 300€ pa samo tablice prevekslam :D

Tak da če je ta pandolinka 91' držala 255k (pa še kakih 150 skritih), bo tebi tut tvoja 300. Redno na servise pa bo.