malaysian airline part 2

englishman

Pripravnik
10. mar 2012
533
0
16
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
Ne verjamem, da je bil odprt tudi v času spopadov manjših intizitet v kolikor je vsaj ena stran posedovala PZO dolgega ali srednjega dosega. Ne verjamem, da so civilna letala preprosto letala skupaj z vojaškimi, ko so bili spopadi med Eritrejo in Etiopijo....
Povsod, kjer sta v konfliktu država in uporniki, vsaj ena stran poseduje sofisticirano zračno obrambo - v Siriji, v 10+ afriških državah, kjer trenutno potekajo konflikti, Afganistanu, Iraku, Pakistanu ... vendar nikjer ni zapore zračnega prostora. Lahko rečeš, da to ni pametno, vendar tako pač je. In v vseh omenjnih državah lahko uporniki zasežejo to orožje in ga tudi uporabijo.

Zračni prostor je bil vedno zaprt samo v času večjih zračnih operacij (YU, začetek invazije na Irak ...).

Skoraj zagotovo so letalo ponesreči sestrelili separatisti, saj so prav v teh dneh klatili ukrajinska letala. Napako pa narediš zelo hitro, saj so civilna letala sestreljevale že vse večje vojske sveta (ZDA, Rusija, Ukrajina ...), kaj šele poltrenirani uporniki. Vprašanje bo samo, ali so jim BUK dali Rusi ali so jih vzeli Ukrajincem.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kontrola poletov, v tem primeru iz Kieva, določa letalom pot letenja, torej je kontrola poletov iz Kieva doložila, da letalo leti čez vojno območje, preko katerega do sedaj ni letelo.

Tam čez normalno letijo tudi druge letalske družbe. Zakaj niso preprosto sklatili kakšnega frčoplana od lufthanse ali turkisha, ki sta šele po nesreči odpovedali lete čez vzhod Ukrajine? Efekt za Ukrajince bi bil v tem primeru neskončno boljši, ker gre za nato države. Torej teorija zarote ne drži.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.231
7.039
113
Kurca bi bil večji efekt, poglej kako dolgo se že rusija vmešava v zadeve ukrajine in podpira teroriste na vzhodu, pa se EU in USA nič ne zganeta...neke bedne prepovedi edino dajejo, konkretno pa ni nič. Pičkice so zaradi plina, nič drugega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113
Ko mi boš pokazal kakšen link ali dokaz, da tudi ostale letalske družbe letijo direktno čez vojno območje, boš lahko podkrepil svoje trditve.
Jaz sem fotke že objavil, kjer je jasno videti, da je to isto letalo do tega dneva letelo preko juga Ukrajine, ta dan letelo direktno čez vojno območje, tja ga je pa poslala kontrola letenja.

Tale YT posnetega falsifikata pogovora med separatisti in ruskim majorjem, ki naj bi dokazoval njihovo odgovornost, pa to samo še dodatno potrjuje:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.231
7.039
113
Torej, če prav razumem (priznam pa da površeno berem to temo...), ti vidiš problem zgolj v tem, da je malezijsko letalo letelo na "vojnem" območju in ne vidiš problema v tem, da so ga sestrelili teroristi na vzhodu ukrajine ki delujejo s podporo rusije?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kurca bi bil večji efekt, poglej kako dolgo se že rusija vmešava v zadeve ukrajine in podpira teroriste na vzhodu, pa se EU in USA nič ne zganeta...neke bedne prepovedi edino dajejo, konkretno pa ni nič. Pičkice so zaradi plina, nič drugega.

No večji efekt bi bilo sklatit nemško ali turško letalo kot pa malezijsko. Just sayin', ko nekateri sanjajo, da so ga nalašč poslali na sestrelitev.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113
Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ko mi boš pokazal kakšen link ali dokaz, da tudi ostale letalske družbe letijo direktno čez vojno območje, boš lahko podkrepil svoje trditve.
Lufthansa LH783, Kuala Lumpur-Frankfurt, 15. 7.

http://www.flightradar24.com/data/flights/lh783/#3d267a9

Vijoličasta linija je pa njegova prava pot, ki leti južno:

lufthansa.png
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.921
5.992
113
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Vprasaj se lufthanso in turkish airlines zakaj so do sestrelitve tam leteli.

Zračni prostor tam je bil odprt za letala nad FL320 (nad 32000 feetov oz 10 km) in čez so letale praktično vse letalske družbe, ki imajo tam za letet.
V bližini sta bili še 2 letali (Air India, singapore airlines).

Komercialna letala razmeroma pogosto letijo nad ljudmi, ki se streljajo s kalašniki, če pa Rusija takim idiotom pripelje dovolj zmogljivo orožje, pa lahko sama zapre tisti zračni prostor za civilno letalstvo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113
Tole je pa videoposnetek Anotonova, ki so ga dejansko zadeli, s katerim s se hvalili in s čimer se je dokazovalo, da so se zmotili in zadeli 777:

 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.081
-8.781
113
Hvalijo se, da so Ukrajincem spizdili BUK sistem. Tako da ne bi rekel, da so jim Rusi kaj dostavljali
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si

Daj no ...
Po isti poti so par minut prej in kasneje letela še mnoga letala. Tud par A380, recimo (tudi LH, Singapore ipd ...).

Tašna majhna odstopanja, kot si ti dal link (kjer je razlike morda 50 km), so pa sploh nekaj normalnega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113
Ampak, tudi če pogledaš za dneve pred tem dnevom (16.7.), je KLM letel čez jug Ukrajine. Zakaj so letala usmerjali po drugi, bolj nevarni ruti, če so pred tem leteli južneje?