Men se tud zdi da je spala ja... Ovinki so namreč še kar naprej od tam kjer gre trajekt za Pag (to je Prizna oziroma malo naprej Karlobag) in sicer vse do Maslenice, kjer se začne večinoma ravna cesta do Šibenika, potem je spet bolj ovinkasta mimo Primoštena in okoli tistega polotoka, nato gre dokaj ravna (a zelo prometna )mimo Trogira do splita, kjer se spet prične dokaj ovinkasta do Makarske. Kaj dosti ravnine razen tistega dela od Zadra do Šibenika ni in cesta je varianta samo če imaš čas in jeklene živce, saj je polna raznih čehov in poljakov ki so se odločili prihraniti za cestnino, z počasno vožnjo (50-60) pa hočejo prihraniti še na gorivu. Mi smo šli dol (skoraj do drvenika, torej še kar nekaj naprej od Makarske) po avtocesti in porabili cca 8 ur (s tem da smo šli še nekaj iskat v Opatijo, na kavo k sorodnikom v Maslenico in eno uro nesrečni eksperiment ogleda Makarske). Nazaj grede smo šli po stari cesti in se samo do Paga vlekli osem ur, naslednji dan pa še od tam do doma pet ur. Skupaj torej 12ur oziroma skoraj enkrat več kot po avtocesti. Magistraal ima pač svoj ritem in tudi če stalno prehitevaš ne boš kaj dosti popravil povprečja, saj je cesta ovinkasta, prometa je pa še vedn dosti (letos se mi zdi da jih zaradi krize še sploh več šlo po stari cesti)
P.S. kolega je šel par let nazaj (preden je bila avtocesta) po celi magistrali, torej od reke do budve in to z starim volvom (1,4 60 ps) in brako prikolico (kar pomeni da n prehitel niti enega saj ej še avto komaj peljal. To je moralo biti tudi "epsko" potovanje.