Luknja na javni cesti in poškodba vozila

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ceste uničuje promet to je dejstvo!
zmaga.gif
Ampak če je nekje predviden promet tak in tak naj tudi naredijo cesto za tak promet. V sloveniji je 99% cest neustreznih za količino/tip prometa - in to velja vse od lokalnih cest pa do AC. torej imaš ceste kjer je asfalta za širino enega vozila, po njej se dnevno vozi pa 100 vozil (nekje v rovtah) .. in imaš "AC" z dvema pasovoma brez odstavnega kjer se vozi 60% tranzita čez našo državo.

Verjetno si 'med vrsticami' že razbral, da mi je jasno o čem pišem. Napisal si, da je 99% cest neustreznih, kar ni res. Konkretno, severna obvoznica LJ je zdržala ogromne obremenitve. Mi je prijatelj zadnjič nabijal, kje je pred leti poškodoval feltno tam. Odkritje, točno na mestu, kjer je iz nekega tovornjaka izteklo ?L dizla (mehča asfalt).

Ceste se gradijo glede na projekte, torej če izvajalec podpiše, za cesto z zgornjim ustrojem (torej, cementna stabilizacija + nosilna in obrabna plast asfalta) 50 cm, bodo toliko vgradili. Na ulicah po LJ ne vem kako bi to izgledalo. Če bi hotel cementno stabilizacijo vgradit, bi folk *izdil, ker bi jim komplet bajte prerukal, brez vibracij pa stabilizacije ni mogoče vgraditi, žal. To je zgolj en primer, poznam jih pa več 10.
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Franci, samo poglej Odsek Ribče-Jesenje(Hotič), cesta stara okol osem let, pa se že ponekod delajo jame.Še tastara cesta se ponekod bolš drži.Bi blo pa zanimiv videt posnetek cest, katerega dela zrmk.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Nima veze tu zrmk, velika večina cest pri nas je preobremenjenih. Ne govorim na splošno o prometu, pač pa o teži vozil, ki se peljejo po cestah. Sem pred kratkim pisal, da so kamion črpalka/hruška (z mojimi besedami Pumi) naložili z 10 m3 betona (in to večkrat zapored v parih dneh). Torej skupna obremenitev 45 ton na 4 oseh (registriran 32t). Daj prosim povej, katero vozišče bi izdržalo takšne dinamične obremenitve (sploh ker hruške nimajo zračnega vzmetenja, za razliko od avtodvigal, vlačilcev, prikolic vlačilcev,..).
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
V slo skor nobena, zrmk pa anj bi z tistim rumenim renault kamionom delal posnetke vozišča in obrabe asfalta, kaj točno pol naredijo pa ne vem.Sem pa tudi sam vozu 4 akserja, tko da vem kake obremenitve so to za cestišče.
grin1.gif
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Konkretno gre za cesto št. 414, tj. Kamnik-Ločica. Lokalni promet je sicer dovoljen, vendar nihče v Thinu ne potrebuje dnevno nekaj sto ton kalcita. Gre za čisto navaden tranzit in cesta se močno uničuje. Sicer pa se ne samo ta, ampak skoraj vse ceste v okolici rudnika. Tem tovornjakarjem noben znak nič ne pomeni. Za lokalne policaje pa sta seveda najpomembnejša "hitrost in alkohol", šleparjev pa enostavno ne vidijo.
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
894
28
28
Za ugotavljanje kršitev in sankcioniranje naj bi v SLO obstajali ustrezni organi?! Pa naj tam, kjer se take kršitve dogajajo vsakodnevno uvedejo nadzor in napišejo najvišje možne kazni. Naj se naredi red. V banana državi pa pač ni nobenega reda in nihče ne spoštuje nikakršnih predpisov.
stupid-1.gif


Da cest izven LJ ne omenjam. Recimo v našem koncu je cesta Moste-Vodice takšna katastrofa, da si sploh ne zasluži naziva cesta. Luknja pri luknji.

Precej velik razlog za takšen razčefuk od cest je pomoje tudi to, da se pri nas naredi cesta (pustimo ob strani, da je vsa neravna že takoj, ko se položi asfalt), potem se kmalu zatem najdejo raznorazni "modeli", ki to cesto razrežejo ob strani, po sredini, pravokotno na cesto in podobno ter jo za konec šalabajzersko zakrpajo nazaj...in na koncu dobimo cesto, ki ob vsakem malo slabšem vremenu in pluženju lepo zacveti
crazy1.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Ne moreš naresti reda pri opicah no.....ne gre to tako.

Ceste: obupne
Vozniki: obupni
Parkirišča: 3x premalo
Število avtov: za 50% preveč
Javni prevoz: katastrofa
Kontrola tovornjakarjev: ničelna
Upoštevanje CPP tovornjakarjev: kaj je to?
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Citat:
Uporabnik softi pravi:
men je kamion izstrelil kamen ravno med prehtevanje. bum, feltna, roka, kaj vem kaj...
nič nisem dobil. imel zapisnik. bilo je pa v času, ko se je gradilo okoli trojanske ac. in je gradbišče imelo deponijo materiala čez cesto. nikjer oznak, nikjer nič.

živa pusiona

Jaz sem se včeraj pogovarjala z gospo, ki se na kpl ukvarja z odškodninami. Poslala me je na Triglav, kjer imajo oni urejeno zavarovanje, tako da smo zadevo uradno prijavili. Sedaj pa bo potrebno počakati na odgovor njihove pravne službe = 3 tedne!
uf-1.gif
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Če je komu poznano kako lahko prideš v Ilirsko Bistrco s kamjonom...edino možnost ki so jo dali je preko Podgrada.....včasih je blo pa drugje...tudi ceste so tam dosti širše.................pa da še povem kakšna je cesta.....če se vožiš za tovornjakom so mu kolesa od roba asfalta pa do sredinske črte...ko se dva srečata morata odpeljat da si ne odbijeta ogledal........najbolj smešno pri vsem skupaj je to daa so cesto totalno uničili razen enega odseka ,ki je zelo ovikast vendar so ga asfaltirali po nekem nemškem sistemu in se še spomnim ki so postavljali mrežo pod asfalt...to je edini del ki ni poškodovan.
Zdaj pa še o teži kamjonov....pravite 40t od registriranih 32t ....to ni nič v primerjavi s tem ko je en taljan nakladal drva in je namesto 40t naložil 76t ........kamjon s prikolico je bil.....pa jih ni hotel razložit.
In če že ceste plačamo naj bodo še prav narjene.

Pri nas rabi za preplastit eno križišče cel teden...ko sem bil v Minhenu smo se zjutraj peljali čez eno križišče ko so se napravljali da bodo delali....ma zvečer ko smo šli nazaj je bil asfalt postavljen in črte narisaane.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.141
6.959
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekateri pa most tako popravijo da ga naredijo cca 30-40 cm nad nivojem ostale ceste. Ko se zapelješ čez njega te pošteno dvigne in potem zabije navzdol(dvig in spust ceste se naredi na cca 10m)
....
to je zato, ker so oporniki mostov temeljeni na pilotih, dovozni nasipi pa ne, zato se bolj posedejo. tipičen primer je ižanka na nadvozu čez južno obvoznico, kjer je konkretna skakalnica
Tisto mi je znano in nekje ko je dovolj velika razlika tudi že sanirajo.

Tu pa so (cesta Dol pri LJ, Ihan) obnavljali most,ki je baje "spomeniško zaščiten". BAje je nekaj ceglov iz oboka zdrsnilo.
Sanacija je potekala tako da so ob strani naredili nekakšne AB preklade, med njiju položili neko armaturo (prednapeto na zunanjem robu preklade so matice ?) sredino mosta (most je dolg mogoče 6-8 m) pa dvignili za cca 30 cm nad nivo ceste Tiste odpadle cegle so pa kar zapurpenali nazaj v obok!.
Ko se pripelješ po omejiti (90) avto pošteno trpi. Pri kakšnih 130 kmh (kar je možno praktično z vsakim avtom) se zna zgoditi, pa bo šlo pa že malo po luftu.
Me ima da izmeril višinsko razliko in dolžino mostu.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
keber: dunajska cesta se je precej obnavljala v zadnjih 15 letih. kdaj pa kdaj se zapelji po njej pa poglej kak asfalt je.
Vsak dan sem na njej. Asfalt je v povprečju povprečen do slab, le na parih delih, kjer je zamenjan (recimo mimo Razstavišča), je dober. Pri Smeltu je pa katastrofa.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.141
6.959
113
pri taščici
Ne vidi se ravno najbolje, ko se pripelješ po omejitvi (90) lepo občutiš, če pa vse kar je pa čez sto pa lepo fedre stiska
Zanimivo bo poleti ko jo bodo motoristi žgal 150+
sprasujem se.gif
(v drugo stran je kmalu cca 45st. ovinek)

878141-DSC00146.JPG
 

Priponke

  • 878141-DSC00146.JPG
    878141-DSC00146.JPG
    49,3 KB · Ogledi: 127
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Nima veze tu zrmk, velika večina cest pri nas je preobremenjenih. Ne govorim na splošno o prometu, pač pa o teži vozil, ki se peljejo po cestah. Sem pred kratkim pisal, da so kamion črpalka/hruška (z mojimi besedami Pumi) naložili z 10 m3 betona (in to večkrat zapored v parih dneh). Torej skupna obremenitev 45 ton na 4 oseh (registriran 32t). Daj prosim povej, katero vozišče bi izdržalo takšne dinamične obremenitve (sploh ker hruške nimajo zračnega vzmetenja, za razliko od avtodvigal, vlačilcev, prikolic vlačilcev,..).

in take pumije tvoj stanovski kolega vozi k nam na hrib. pred tem pa je spizdil 500 kubikov in več nasipnega amteriala namenjenega tamponu na bližnjem gradbišču ceste, ceste, ki je obremenjena.. pa smo spet pri gradbincih, andzornikih in lastnem žepu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.141
6.959
113
pri taščici
baje???? če so moral stare cegle s purpenom nazaj v obok tlačit. So baje pobrali vse purpene v lokalni km. zadrugi.
Skratka strokovna sanacija.
Bom enkrat šel pod njega (redko kdaj voda v njem) in naredil sliko sanacije.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.141
6.959
113
pri taščici
no v tem članku sicer nič ne piše direktno o spomeniško zaščitenem mostu, sicer pa se da med vrsticami prebrati da bo nekaj na tem

Izvajalec Vode d.o.o. je
11. 11. 09 pričel sanacijo
kamnitega mostu na
cesti Ihan-Dol. Most je
bil zaradi težkega
prometa močno
poškodovan, zato je že
od pomladi 2009 na
njemu veljala delna
zapora in prepoved
vožnje za kamione. V
sklopu sanacije se je preko kamnitega oboka mostu izdelal
nosilni sloj armiranega betona, ki je ločeno temeljen od obstoječega
oboka. Obnovili so se robni venci mostu in struga
potoka se je na ožjem območju mostu očistila. Dodatno se je
izdelal še temelj gorvodnega opornika, ki ga je voda v celoti
spodkopala. Na koncu se je preko mostu izdelal še tamponski
in finalni asfaltni sloj. Z montažo prometne signalizacije je
bila sanacija mostu zaključena in predana v uporabo
voznikom. Opozarjamo pa, da je na tem odseku ceste še
vedno prepovedan promet za kamione.
Bojan L.

Vir: http://www.dol.si/dmdocuments/on_december_2009.pdf
stran 3