Lučka za olje sveti na polotu

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
cry12bpy.gif
Pa smo pri prvi pravi pi*dariji na VW polotu 1.0 (50 KM, oznaka motorja AER) L. 98, s 137500 prevoženimi km. Na avtu je bil že pred leti opravljen vpoklic z vgradnjo modificiranega odduška karterja, sicer z oljnim tlakom ni bilo nikoli nobenih težav, majoneza na pokrovčku pa je običajna stvar vse od jeseni do spomladi.

Avto je redno servisiran, olje je menjano na 15k km/1 leto, noter je Aral 10W-40. Avto nima lučke za opozorilo premajhnega nivoja olja, ampak samo za oljni tlak (ko posveti ta, je baje za ojnične ležaje že malo pozno...
crazy1.gif
)

Pred mesecem se je iz ljubega miru po nekaj sto metrih vožnje na ravni cesti (če bi bilo res premalo olja, se naj bi teoretično to najprej opazilo na ovinkih, ko oljna pumpa ne dobi več olja v karterju, ne?) prižgala lučka za premajhen oljni tlak, zraven se je drl še piskač.

Ustavim avto, gledam olje, in je bilo nekje na četrtini dovoljenega območja.
tongue-1.gif
) tričetrt litra olja. Doma avto postavim na ravno podlago in malo počakam, in priznam, da sem verjetno res nalil malo preveč. V glavnem, olje ni bilo pod minimumom.

Peljem avto do mehanika, ki tisti dan res ni imel časa, na poti se mi spet dere lučka za olje, tik pred delavnico neha.
bonk.gif
Spomnim se, da je na kolegovem G4 šlo k vragu stikalo za oljni tlak, zato se z mehanikom na hitro zmeniva, da naslednji dan zamenja to stikalo.

Avto prevzamem čez nekaj dni in vse je OK.
cool-1.gif
Danes sem šel z avtom en krog (par km) in je vse kul.

Kličem mehanika, naročen sem čez dober teden, malo me straši
grin1.gif
s pregledom bogve česa vse na motorju...

Se da ojnične ležaje na tem avtu menjati iz karterja? Kolikšna je približna cena? Je že kdo imel kakšen tak problem s VWjem?
confused-1.gif
)

Hvala za pomoč
nahrung002.gif
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Menjaj olje in filter pa še senzor.
Če že razdira motor naj pregleda oljno pumpo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
najprej naj ti izmeri pritisk olja.Se pri prostem teku nic ne priziga lucka?
V najslabsem primeru ti je sel kak ojnicni lezaj,
zamenjat se ga ze da,samo v tem primeru samo je verjetno tudi gred poskodovana.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Senzor je že zamenjan, skoraj pa ne verjamem, da je fuč še novi. Lahko pa poskusimo z menjavo iz drugega polota (2 enaka sta pri hiši)... Bom dal narediti še redni servis...



Ne v prostem teku se lučka ne prižiga, vedno se je prižgala med vožnjo, recimo pri cca. 2000 RPM. Lahko gre k vragu ojnični ležaj že pri toliko kmjih?
crazy1.gif
Se da ojnične ležaje menjati tudi samo z odstranitvijo karterja, brez razdiranja motorja? Lahko kdo prosim pogleda, kakšna je cena enega?



Torej se tlak olja, ki ga ustvarja oljna pumpa da izmeriti?



Je imel še kdo podobne probleme z 1.0 50 KM motorjem? Je že kdo (na kateremkoli) motorju videl pojav, ko se olje spremeni v mast - t.i. sludge?
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
- naj ti izmeri z merilnikom ki se navije tam noter kje imas senzor
- lahko gre ojnicni lezaj, ce si vozil brez olja
- ojnicni lezaj se da zamenjat pri snetem karterju, so pa poceni za cel avto kakih 40 eur,
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Hvala
cheer.gif
Ojnični ležaji res niso dragi...

Nova oljna črpalka pa bo verjetno precej dražja, kajne?
tongue-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
verjetno.
Najprej naj ti preveri na servisu,ker je mala verjetnost da bi bili zanic,razen ce si res brez olja vozil.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Hja, nivo olja ni bil nikoli pod minimumom, ima pa trenutno olje za sabo 8k km oz. 10 mesecev. Sporočim, kako bo kazalo
wink-1.gif
 

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
mislim da tudi pumpa ne more bit nevem koliko draga


pa raje se ne vozi dokler ne prideš na vrsto pri mehaniku
z oljem oz pritiskom olja se ni za igrati

lp
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Vem, vem. Prevozno sredstvo za pol familije bo sedaj 16 let stara "kanta", s katero sva doživela že marsikaj, ampak takšnih grozljivk pa res še ne
shocked-1.gif
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Jaz bi vzel karter dol in pogledal najprej sito. Dosti VAG motorjev je imelo tak problem.
Sproti lahko potem pogleda še ležaje ampak tam verjtno ne bo problem.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Še za malo pomoči bi prosil vse VAG znalce in BlueGTIja
grin1.gif




Ima kdo podatek, kakšen tlak olja bi morala npr. v prostem teku delati na tem motorju oljna črpalka? Pri kolikšnem tlaku olja pa ugasne kontrolka za oljni tlak?



Pa še eno nepovezano vprašanje: kakšno olje gre v menjalnik tega avta in koliko?
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:
cry12bpy.gif
Pa smo pri prvi pravi pi*dariji na VW polotu 1.0 (50 KM, oznaka motorja AER) L. 98, s 137500 prevoženimi km. Na avtu je bil že pred leti opravljen vpoklic z vgradnjo modificiranega odduška karterja, sicer z oljnim tlakom ni bilo nikoli nobenih težav, majoneza na pokrovčku pa je običajna stvar vse od jeseni do spomladi.

Avto je redno servisiran, olje je menjano na 15k km/1 leto, noter je Aral 10W-40. Avto nima lučke za opozorilo premajhnega nivoja olja, ampak samo za oljni tlak (ko posveti ta, je baje za ojnične ležaje že malo pozno...
crazy1.gif
)

Pred mesecem se je iz ljubega miru po nekaj sto metrih vožnje na ravni cesti (če bi bilo res premalo olja, se naj bi teoretično to najprej opazilo na ovinkih, ko oljna pumpa ne dobi več olja v karterju, ne?) prižgala lučka za premajhen oljni tlak, zraven se je drl še piskač.

Ustavim avto, gledam olje, in je bilo nekje na četrtini dovoljenega območja.
tongue-1.gif
) tričetrt litra olja. Doma avto postavim na ravno podlago in malo počakam, in priznam, da sem verjetno res nalil malo preveč. V glavnem, olje ni bilo pod minimumom.

Peljem avto do mehanika, ki tisti dan res ni imel časa, na poti se mi spet dere lučka za olje, tik pred delavnico neha.
bonk.gif
Spomnim se, da je na kolegovem G4 šlo k vragu stikalo za oljni tlak, zato se z mehanikom na hitro zmeniva, da naslednji dan zamenja to stikalo.

Avto prevzamem čez nekaj dni in vse je OK.
cool-1.gif
Danes sem šel z avtom en krog (par km) in je vse kul.

Kličem mehanika, naročen sem čez dober teden, malo me straši
grin1.gif
s pregledom bogve česa vse na motorju...

Se da ojnične ležaje na tem avtu menjati iz karterja? Kolikšna je približna cena? Je že kdo imel kakšen tak problem s VWjem?
confused-1.gif
)

Hvala za pomoč
nahrung002.gif



...."majoneza na pokrovčku pa je običajna stvar vse od jeseni do spomladi"
Problem je samo v tem, da imaš fuč tesnilo na glavi....nič drugega. Zamenjaj, če je bil avto pregret, daj zbrusit še glavo in to je to....
zmaga.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Ja, če bi bilo to, bi vsaj vedeli kaj je narobe
tongue-1.gif


Ne, ni fuč tesnilo na glavi, to je standardni pojav, ki ga na cel kup VWjev vgradijo v tovarni
cheer.gif


Tudi sicer v nekje v 99% primerih majoneze na pokrovčku ni fuč tesnilo glave (me je naučil Mitja320
cool-1.gif
)...

Vode v 9ih letih nisem nalil niti enkrat, ves hladilni sistem je še originalni in dela b.p.
zmaga.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Možno, samo kolikor jaz vem "majoneza" nastane pri mešanju olja in vode. Kako bi lahko drugače nastala ne vem...
rolleyes-1.gif
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Majoneza nastane zarati kratkih relacij ali slabega termostata
wink-1.gif

Popapca jo daljse delovanje motorja,ce je slab termostat mora avto mirovati.

Glede pritiska olja-morda pise na senzorju ?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Majoneza nastane zarati kratkih relacij ali slabega termostata
wink-1.gif

Popapca jo daljse delovanje motorja,ce je slab termostat mora avto mirovati.

Glede pritiska olja-morda pise na senzorju ?

Oprosti, ne mislim zafrkavati, ampak to je največja neumnost, ki sem jo slišal. Ne razumem, kaj ima zvezo kratke relacije in termostat z majonezo. Termostat ima vlogo samo hlajenja/ogrevanja motorja, nič več. Še enkrat pravim, majoneza nastane SAMO v stiku olja z vodo.