Ljubljana - brezvezno mesto?

erikson

Guru
25. avg 2007
22.583
6.323
113
Do 14. junija med 7. in 19. uro po Ljubljani vozi deset brezplačnih električnih taksijev. Naroči se ga na 080 11 17 ali na spletni strani. Lahko ga vozite tudi sami.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.232
869
113
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Citat:
Uporabnik Slycer pravi:
kolesarjem kateri itak nimajo drugega kot da vozijo po pločniku.
V bistvu lahko dajo tablo "kolesarjem prepovedana vožnja čez gostinski vrt" ... kot je ob ljubljanici... alternative pa ni, razen da greš naokoli (kot da gostinčeva prepoved nekaj dejansko pomeni... ampak vseeno)

alternativa je ... da sestopiš s kolesa in nadaljuješ kot pešec. btw, pred katerim gostinskim lokalom pa je taka prepoved?
 

musicfreak

Pripravnik
26. apr 2012
677
0
16
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
ksz

Evo, zakaj se je center zapru. Še en dokaz da nekoga BK za zrak, samo da bo polna malha...

Ojej..kakšen lopov je ta Jankovič..ljudje se bodo družili zaradi tega več, ker ne bo več tam avtom...kako škodo dela s tem! // sarkazem off
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Avti bodo, smrdeče trole pa tudi. In to ne malo.
No, bodo vsaj kolesarje izgnali, kako fino.
 

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.715
68
48
Lani je blo 36 od 215. Daleč od polovice. Se je vmes kaj spremenilo? Vmes SG220ke seveda še veselo vozijo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik ferdo pravi:
Pravzaprav trole vozijo na plin (polovica) in niso tako smrdljiva.
Pride ena stara smrdulja mimo, pa imaš gurmansko kosilo v Rio Ham Ham prekrasno zadimljeno.
evil.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.290
2.902
113
Lublana
Obišči stran
Prav zanima me kako se bo tole "zaprtje" Slovenske obneslo, zdaj kaže fino, gostinski vrti, veliko prostora za pešče in kolesarje... Kaj bo pa potem, ko končno zaropotajo trole? Precej manj prostora za pešce, za kolesarje NIČ, posedanje v lokalu kjer stalno trole mimo vozijo pa verjetno tudi ne bo tako fino. Načeloma me zaprtje Slovenske ne moti ampak to kar bodo zdaj naredili mi ni prav nič všeč. Namesto BUSov bi moral bit tramvaj, če se gremo evropsko prestolnico in če se gremo moderno Evropsko prestolnico bi moral biti ta skozi center speljan pod Slovensko cesto, na površini pa poleg peš cone tudi kolesarska steza, namesto čevapdžinic pa predvsem dobra trgovska ponudba. Neka vrste shoping ulice, kot je Marienhilfe strasse na Dunaju. Mah ja vem, sanjam.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.583
6.323
113
Če koga zanimajo električni avtomobili - karavana vozil Electric marathon je pravkar prispela na Kongresni trg.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.232
869
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Prav zanima me kako se bo tole "zaprtje" Slovenske obneslo, zdaj kaže fino, gostinski vrti, veliko prostora za pešče in kolesarje... Kaj bo pa potem, ko končno zaropotajo trole? Precej manj prostora za pešce, za kolesarje NIČ,...
ahm, ker prej je bila pa slovenska idealna pot za kolesarje, a ne?

resno, si ti že videl, kako zgleda prenovljena slovenska (vsaj tisti del, ki je odprt)? sicer tudi meni ni všeč taka "polovična" zapora za promet, ampak še vedno se mi boljša rešitev kot prej. mogoče bi bila zanimiva vmesna rešitev, torej cesta bi bila odprta za javni promet v času prometnih konic, popoldne recimo po šesti uri pa se zapre za ves promet.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.290
2.902
113
Lublana
Obišči stran
Brez skrbi, da sem že videl kako zgleda in zdaj, ko še ni BUSov je v redu, prostora je ogromno saj sprehajalci in kolesarji uporabljajo tudi cesto, ki jo po končanju projekta ne bodo več mogli.

Prej je na Slovenski bila vsaj označena kolesarska steza, čeprav res ni bila bogvekaj ampak vedelo se je kdo kam spada, zdaj bodo pa kolesarji vsak po svoje vijugali med pešči in ogrožali drug drugega, res fino. Govorim o tem, če se že dela neke velike spremembe prometa naj se to naredi tako, da bo res funkcionalno. Kaj ni to zapiranje prometa za osebna vozila pravzaprav vzpodbujanje uporabe LPPja in kolesa? Al čemu je to namenejno? Verjetno za kasiranje na novo nastalih gostinskih vrtičkov. Važno, da evri pritekajo, kako je pa vseskupaj uporabno za prebivalce mesta pa itak nima veze.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.232
869
113
ko bo cesta odprta za promet, bo to zgledalo tako, kot je že zdaj drugod po centru, kjer kolesarji vijugajo med pešci in ogrožajo drug drugega. ali pa recimo, kot je bilo že prej na slovenski, le s to razliko, da si moral prej na 2m širokem pločniku vijugati med pešci in nasproti vozečimi kolesarji, zdaj pa bo pločnik 2-krat širši.
glede zapiranja centra izključno zaradi vzpodbujanja uporabe LPP so pa to itak le zgodbice za naivne. saj je menda vsem jasno, da če se zokiju ponudi priložnost za kaj kasirat, jo bo takoj izkoristil, pa če gre za dobro idejo ali slabo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Sicer zgleda lepo, ni kaj reči, ampak nova funkcionalnost bo pa še slabša kot prej. Avtobusna postajališča bodo omogočala, da stojijo naenkrat samo 2 avtobusa, semaforjev ne bo, kar pomeni dodatne zamude LPP, kolesarji ne bodo imeli nič več placa kot prej, saj so novi prostor prisvojili gostinci ter velika količina prečno postavljenih reklamnih panelov.

Kaj bo šele, ko bodo prišli s podobno ureditvijo do Bavarca - s takim načrtovanjem prometnih ureditev vidim kolaps javnega prometa.
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.134
70
48
123
Semaforji bojo, ker so koncno ugotovili, da bi se bus premikal s hitrostjo pescev, ce jih ne bi bilo.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.232
869
113
mislim da dokler se cesta ne dokonča v celoti in odpre za promet, nima smisla špekulirat, kako bo. semaforji po celotni slovenski so pa itak katastrofa, dejansko ne moreš prevoziti ceste z avtom, brez da bi stal dobesedno na vsakem drugem semaforju.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik dijo_porko pravi:
Semaforji bojo, ker so koncno ugotovili, da bi se bus premikal s hitrostjo pescev, ce jih ne bi bilo.

Torej totalno brezvezen projekt...semaforji ostajajo, busi ostajajo, taksiji ostajajo, avtomobili ostajajo (stanovalci, gostje hotela), le slednjih bo manj
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik dijo_porko pravi:
Semaforji bojo, ker so koncno ugotovili, da bi se bus premikal s hitrostjo pescev, ce jih ne bi bilo.

Torej totalno brezvezen projekt...semaforji ostajajo, busi ostajajo, taksiji ostajajo, avtomobili ostajajo (stanovalci, gostje hotela), le slednjih bo manj
Tebi je totalno brezvezen, županu "trideset odstotkov" pa ne
wink-1.gif
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.134
70
48
123
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik dijo_porko pravi:
Semaforji bojo, ker so koncno ugotovili, da bi se bus premikal s hitrostjo pescev, ce jih ne bi bilo.

Torej totalno brezvezen projekt...semaforji ostajajo, busi ostajajo, taksiji ostajajo, avtomobili ostajajo (stanovalci, gostje hotela), le slednjih bo manj

na kratko, ja. So ugotovili, da vseh idej od Kozelja pa v realnost ne mores prenesti.