Zanimivo, da so tretji pas predvideli pri novem priključku Brezovica, ki naj bi bil zgrajen čez nekaj let. Tukaj pa očitno ni šlo. No saj vemo zakaj, evropska sredstva je čimprej pokurit, pa magari tako, da bodo samo ovira čez 10 let. Ker da bi naredili tako kot je treba, bi se morali birokrati spraviti narediti kako bolj ustrezno dokumentacijo, to pa je žal čisto preveč za njihov močno prenatrpan delovni urnik.
Dars je pa itak postal nekakšen finančni inženiring, ki mu je samo še do obračanja denarja. To se vidi že po ravnokar objavljenem letnem poročilu za 2013, kjer o kakih gradbenih zadevah skoraj ni govora. Niti seznama obnovljenih odsekov niso naredili. Če samo pomislim, kakšna so bila letna poročila tam nekje 2004, se vidi, da so tam mesto inženirjev zavzeli finančniki in pravniki. Zato pa je tako kot je, in samo še slabše bo.