Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:
Ontopic - antonov pride še kar nekajkrat....
Daj datume in ure, da skočim vendarle pogledat. Mogoče kaj čez vikend, da še tamalo vzamem s sabo, ker bi ful rada vidla?
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
In kakšen je sploh postopek da postaneš pilot takega letala? Verjetno najprej ustrezna izobrazba, naprej pa kaj?
Da bom znal tamalemu razložiti, ker me je ravno spraševal
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Najlažje je, če imaš dovolj denarja. Recimo Adria Airways letalska šola oglašuje od 0ur do ATPL( air traffic pilot licence) za 44.500€.
Potem na žalost verjetno "pay to fly", ko nabereš dovolj ur, pa probaš v kakšni bolj resni firmi.
Citat:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
....potem pa pazi, da ti kaj v faco ne prleti ..Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
Si mal zaj....Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
Jp in če se ne motim je V2 hitrost, ki omogoča varen vzlet.Citat:
Uporabnik Car pravi:
V1 je točka, ko prekinitev vzleta ni več mogoča, če se prav spomnim
Če bi šla midva skupaj po moje ne bi nobenega vidla.....Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Da ne bos dveh videl pristajat