Malar je bil priljubljen do konca. Vsaj videti je bilo tako.
Tudi še po koncu in to še mnogo bolj.
Malar je, pa če vam je prav, ali ne, danes DALEČ NAJBOLJ KLIKAN (iskan) pojem na spletu. Tako so pokazale analize.
In ja, število klikov kaže, da je neusmiljeno povozil očeta Boga, Muhameda, vse papeže, Beatlese, Lutra Kinga, torej dejansko vse, ki so kdajkoli kaj pomenili.
To je na nek našin potrdil tudi "vaš" levak Štefančič junior v knjigi:
Hitler: Kako je preživel – Eseji o drobnem tisku zla
Citiram recenzijo:
Sedaj smo dobili še Štefančičevega Hitlerja. Marcel Štefančič, jr., nas v svoji novi esejistični knjigi pelje od neskončnega biografiranja Hitlerjevega lika in dela, prek vseh teorij zarote v zvezi z njim, in posebne veje založništva, ki se ukvarja s scenariji vzporedne zgodovine (kaj bi se zgodilo, če bi Hitler preživel), do uporabe Hitlerja v promoviranju tako različnih reči, kot so korejski tehno bar, indijska trgovina z moškimi oblačili, tajska restavracija, italijanska vina, turški čaj, južnoafriška jajca, novozelandska pizza in nizozemski kondomi. Štefančič dokazuje, da je Hitler z vsakim njegovim ubijanjem bolj živ in bolj nedolžen. Hitler namreč, absurdno in paradoksalno, še naprej živi mnoga (spletna) življenja. Hitler kot sladkosned, Hitler kot antikadilec, Hitler kot vegetarijanec, Hitler kot ljubitelj psov, Hitler kot maček, Hitler kot Disneyjev fen, Hitler kot triumf volje, Hitler kot spletni mem, Hitler kot most wanted, Hitler kot quenelle, Hitler kot emoticon, Hitler kot macro, Hitler kot fan fiction, Hitler kot ženska, Hitler kot Old Shatterhand, Hitler kot Googlov »Adolf Hitler Platz«, Hitler kot stripovski Nazi-Sau, Hitler kot nonkonformist, Hitler kot hipster, Hitler kot »literally Hitler«, Hitler kot logo, Hitler kot lulz, Hitler kot LOL, Hitler kot »Hitler chic«. Štefančičev Hitler je knjiga o tem, kako je Hitler postal gospod Friendly.
Če vam kaj ni prav, se pritožite spletnemu očesu, kanalizaciji, ali vodovodu....