LC500h in multistage hybrid

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
še copy paste iz spletne strani glede performans:

Zmogljivost hibridnega pogona naslednje generacije pri modelu LC 500h podpira izjemni motor V8, ki ga najdemo v modelu LC 500. Zagotavlja odzivno in uglajeno vožnjo, pri čemer ohranja vrhunsko kakovost vožnje, ki je značilna za luksuzni kupe. Moč na zadnji kolesi prenaša 5,0-litrski motor V8, ki razvije 473 KM pri 7100 vrtljajih na minuto.

Deluje v kombinaciji z na novo razvitim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, prvim takšne vrste v luksuznem avtomobilu, ki se lahko po časih pretikanja primerja z menjalnikom z dvojno sklopko. LC 500 je zasnovan za zmogljivost in agilnost, ki presegata običajne lastnosti kupejev za štiri potnike. Od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot 4,5 sekunde.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Kr ok, nebi se ga branil
grin1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Hibrid, ker je 'hibridni' menjalnik ali ima kaj elektrike zraven?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zadeva je do klasičnega menjalnika podobna kot pri ves Toyotinih hibridih, dodaten 4 stopenjski avtomatski menjalnik je dodan zato da odpravi nekatere omejitve, ki jih ima sicer PSD:
- višja hitrost v EV načinu brez vtenja bencinskega motorja v prazno
- višja končna hitrost (Prius 180 kmh)
- večja moč pri nizkih hitrostih

Fiksne prestave se lahko simulira v vsakem Toyotinem hibridu, za to ni potreben dodaten klasičen menjalnik, razlog zakaj tega ni v vseh modelih je poraba goriva.