Lancia Lybra JTD

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Torej, splošna debata, vprašanja, nasveti o tem avtu.
Osebno mi je zanimiv s čudovito notranjostjo, bogato opremljen(tudi 10xAB, BOSE ozvočenje itd). Menda so JTD mlinčki takorekoč bulletproof. Kaj pa ostala mehanika, na kaj je treba biti pazljiv pri nakupu( da so vsi iz IT se itaq ve....pa kaj) ?
lp
 

CSF

Pripravnik
2. dec 2007
94
0
6
Celje
Obišči stran
Citat:
Menda so JTD mlinčki takorekoč bulletproof. Kaj pa ostala mehanika

Da je JTD bulletproof ni čisto res ,vse Lybre ki so prišle iz IT so imele mašine čisto mastne ,da o kilometrih sploh ne govorim ( vse so imele 300000+ km po slo se vozi ena s 450000+ km
evil.gif
) .Naj te ne zavede dobro ohranjena notranjost saj imajo Lybre zelo dobre materijale ( alcantaro ni problem spravit v prfektno stanje ) .....

Če mene uprašaš NE za Lybro vsaj kar se tiče tistih ki jih lahko kupiš v SLO
ne-ne-1.gif
.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ok, sam povej mi od kje ti podatek, da so (VSE imele 300000km+, nekaterase vozi s 450000, ki naj bi imela 160k km). Kaj si jasnovidec, si bil zraven, ko ste vrteli kilometre?
rolleyes-1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.129
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Menda so JTD mlinčki takorekoč bulletproof.

Tole je dosti bolj na Alter zelniku zraslo, kot da bi iz prakse prišlo, še zmeraj se mi zdijo smešne tele izjave
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zato sem pa napisal "menda". Sam nimam nobenih izkušenj a temi motorji, še več, nedolgo nazaj sem bil proti naftarjem. Ampak sedaj, so drugi časi. Zato pa apeliram na JTD lastnike, še boljše Lybrine lastnike, da mal več povedo.
p.s.: verjetno je tebi smešno, ker si lastiš TDI ja.
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
168
63
mende je na števec pogledal?
Tudi sam poznam delo teh lepotilnih salonov, ko pridejo avti povsem zanemarjeni, občohani in z ogromno kilometri. Ven pride skoraj nov avto (na pogled, za eno leto). Po enem letu kemikalije in barva obšlesa in si spet na starem zjahanem avtu.

lp
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Imel sem kappo, 2.4 jtd. Glede lybre ne vem kaj dosti povedat, takšen motor pa imajo tudi lybre. Skratka, če nisi prezahteven, se da čisto lepo vozit tudi pod 2k obrati. Veselje se začne okrog 2k, traja pa nekje do 4k obratov. Moči je več kot dovolj, glede na to da je lybra še lažja od kappe je po moje tak motor perfekten.
Motor, ki sem ga imel jaz, je imel "128000" kilometrov ob nakupu in mislim da slabih 160 ob prodaji, takrat so se tudi začeli problemi. Kmalu po nakupu sem menjal jermene, napenjalce in vodno pumpo. Motor je ves čas delal brezhibno, imel sem le težave s pregrevanjem ob dolgi in počasni vožnji v klanec (lahko poiščeš temo). No, preden sem jo prodal, so se mi začele težave: enkrat se mi je ob speljevanju zgodilo, da je motor enostavno umrl, infocenter pa je izpljunil "Engine control system failure". Odvzel sem kontakt in takoj zatem je normalno vžgal, na servisu je računalnik izpisal, da je bil kao kratek stik na injektorju. Mehanik mi je rekel, naj se pač vozim in če se še kdaj zgodi naj pridem nazaj. Seveda, komaj čakam da obstanem nekje sredi italije z napisom Engine control system failure... Aja, ob prodaji naj bi imela realnih 270 kkm.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Je res to kar pravijo( vsaj trgovec, švercer, mi je pripovedoval, ko sem se zanimal za eno 2.4 JTDjko), da pri vseh(?) 2.4 jtd, je treba menjati sklopko in veliko delov v podvozju okrog 130k kilometrov? Ker tale se mi zdi bosa, sem mu to povedal, vendar on še vztraja pri svojem...:)
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Kolikor sem jo jaz vozil je avto bomba. potegne kr fino. Udobnost je tle kr na prvem mestu. jaz sem jo iskal z vso oz čimveč opreme. Problem je bil, ker so bile vse popravljene. Le en v Grosuplju mi je obljubil lepo dobo garancije, na papirju seveda. In celo delovala je originalna. Nisem je vzel, ker sem se poročil, pričakoval otroka in sem raje vzel Forda mondea, ker je placa več kot dovolj. ko je bil otrok je bil le še plac pomemben. Otrok in žena, pol si skušaj predstavljat robe v avtu.
Če češ ta avto, pol le po vezah iz Italije brez naših posrednikov ala Finnova.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Simon ti pa res rineš v same extreme.. Rover, Lancia.. Si pomislil da bi kdaj kupil en normaln kao "ljudski" avtomobil kjer je na razpolago KOPICA neoriginalnih POCENI rezervnih delov? Spoštujem tvoje odločitve da ne bo pomote ampak me zanima samo čemu takšne odločitve? Aja pa še to mi prosim pojasni... Kakšni časi pa so sedaj da moreš na dizla? A so slučajno takšni časi da imaš 1000€ preveč za novo turbino, 1000€ za nove injektrje, XXXX€ za....?
smile-1.gif
Od nekdaj imam dizle, bencinca nikoli imel in naslednji avtomobil bo bencinka, verjemi... Ni računice pri dizlu... Razen če seveda kupiš novega... Popravila pa so draga in pri kilometrih ki jih ti gledaš jih je realno pričakovati... Lancie ne slovenijo ravno kot najbolj zanesljive rakete, vsaj koliko je meni znano!

Lp
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Je res to kar pravijo( vsaj trgovec, švercer, mi je pripovedoval, ko sem se zanimal za eno 2.4 JTDjko), da pri vseh(?) 2.4 jtd, je treba menjati sklopko in veliko delov v podvozju okrog 130k kilometrov? Ker tale se mi zdi bosa, sem mu to povedal, vendar on še vztraja pri svojem...:)

Na kappi je bila sklopka še original in je delovala brezhubno tudi, ko sem jo prodal. Sicer verjetno sam veš, da je življenjska doba sklopke tudi precej odvisna od voznika in načina vožnje. Kar se podvozja tiče sem menjal oba šilenbloka, ker mi je žrlo prednje gume na notranji strani, strošek je bil manj kot 50 eur. Ko sem bil zadnjič na servisu sva se z mehanikom pogovarjala še, da bi se zamenjali stabilizatorji zadaj, baje da pašejo tudi od alfe 156 (vsaj na kappo). Razen tega je bilo podvozje brezhibno, vožnja vseskozi zelo udobna, kot se za italijansko limuzino spodobi. V zafiri to včasih kar pogrešam, ampak mi je trenutno veliko bolj praktična - pač enoprostorc, vanj lahko zmečeš kar ti paše, uspelo pa mi je dobit model s priključkom za prikolico, tako da je uporabnost še večja.

lp
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Za kappo je definitivno prešvoh. Pravijo, da je poraba 2.0 bencinc in 2.4 bencinc praktično enaka, ker ima 2.0 precej več dela za premaknit tono in pol. Glede splošnih težav pa si lahko pogledaš na forumu v mojem podpisu, ampak če se ne motim sta obstajali dve varianti 2.0, 4- in 5-valjni. Vsekakor se ti bolj splača gledat za slednjim.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Res je, sem samosvoj tip človeka, ki ima rad ekstreme oz. nima rad tisto, kar ima večina. Imam tak okus, ampak ne apriorij. Enostavno ne prenesem črnine, ki jo imajo nemški in določeni azijski proizvajalci.
Kar se pa tiče ponaredkov in poceni robe se pa s tem ne obremenjujem.
lp
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ti samo kupi. Lybra je voz in pol. Ne obremenjuj se z morebitnimi okvarami in stroški že vnaprej. Se boš takrat, ko/če bojo nastopili in dokler obstajajo ponaredki za določene bolj problematične sklope se jaz ne bi obremenjeval. Še vedno boš lahko zamenjal avto, če ti bo dopizdil.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
113 kw prešvoh za tono in pol? A je motor tak len? Na avto.net se ena lepa prodaja (na videz
tongue-1.gif
), moti pa me, da se prodaja s čisto novo tablico.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Dobro, mogoče sem se slabo izrazil. Poudarit sem hotel dejstvo, da se z enako porabo vozijo z 2.4 motorjem, kar pač pomeni da je 2.0 "prešvoh". Računaj nekako takole: tona in pol suh avto + pol tank bencina/nafte ~ 60 kg, dva potnika povprečno 85 kg =170 kg + kaj drobnarij v prtljažniku hitro prideš na 1750 kg. Pa še bolje potegne 2.4
smile-1.gif


Kappe so na slikah vse lepe, tudi meni je moja padla v oči. Izgledalo je takole: z ženo sva se pogovarjala, da bi nabavila nekaj drugega. In gledam po a.netu kak teden... potem pa eno nedeljo popoldne spet čekiram in najdem tisto kappo. V ponedeljek sva jo šla pogledat, takrat sem jo tudi zaaral, v petek odpeljal domov
smile-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.559
1.085
113
Titograd
Te Lybre so res lepi avteki, sem šel menjat auspuh enkrat in je pred mano bil na vrsti en pubec s srebrno Lybro, spucana v nulo in avto je res bil za pogledati
smile-1.gif
So pa skoraj vse iz uvoza ker se je teh avtov pri nas prodalo bolj za vzorec. S vprašljivimi km oz. zgodovino seveda.

Je pa imel pubec problem ker so zadnji lonec auspuha imeli, pa še to so našli po dolgem premetavanju skladišča, srednjega dela auspuha pa sploh ne in bi ga dobili čez 10 dni . To pa je jeba če še nekih osnovnih delov ne držijo pri nas.