tistih par amperov ko gre skozi polnilec ni potrebe po debelejših.Npr. CTEK ima kablcke, ne kable
no, noLeklerk zadeva solidna, sredice ne vidim, z izolacijo je cca 13mm debel kabel. Klesce mocne, cele kovinske, feder trd kot trenazer za dlani.
jao, ravno včeraj spet en zaplet... vžigamo en kombi, prinese kolega navadne kable za avto, mu govorim da ne bo vžgal, k so prešvoh kabli, in evo, vžge v tretje.
V pm, ne morem poštudirat teh kablov!
Zanč pa meni ni hotl vžgat! res pa je, da smo vžigal iz osebnega avta, zdej smo pa iz kombija. A je tudi donator pomemben?
Najbolj važna stvar je presek kabla in kako namestiš klešče. Če dobro pogledaš klešče vidiš, da imajo precej manjšo naležno površino kot pa sama klema od akumulatorja. In če pri tem zadaneš ravno tako pozicijo, da še slabše nalegajo je enostavno nemogoče čez ta majhen kontakt prenesti toliko A toka kot ga drugo vozilo rabi za zagon.jao, ravno včeraj spet en zaplet... vžigamo en kombi, prinese kolega navadne kable za avto, mu govorim da ne bo vžgal, k so prešvoh kabli, in evo, vžge v tretje.
V pm, ne morem poštudirat teh kablov!
Zanč pa meni ni hotl vžgat! res pa je, da smo vžigal iz osebnega avta, zdej smo pa iz kombija. A je tudi donator pomemben?
Ampak ti za 9,99 niso nikoli 25mm²25mm² ima na 3 metre padec 2.12 V in 1 kW. To je pri toku 500A.
Res je. Imam ene iz “lidla” s katerim sem samo 1x poskusil vzgati avto pa ni bilo pravega veselja. In imam druge, ki sem jih iz jeze naredil drug dan. Kupil 2x3m kabla za varilno maso 25mm2 in s temi se ni bilo avta, da ga nebi uspel zagnati (ce je bil aku problem seveda).25mm2 kabl ne zviješ ti tak na izi kot so toti poceni zviti. To je 7mm premera sredice brez izolacije
Če z 25-ko kerega prek pukla vsečeš ga ubije
Ampak ti za 9,99 niso nikoli 25mm²
malo več, ker imaš med žičkami še prazen prostorČe prav razumem to enačbo bi potem 25mm² kabel imel premer jedra nekje 9 mm.