Ne vem iz glave, vsaj 25. Z izolacijo imajo premer nekje med 12 in 15mmKoliko je to lepo debeli.. Jaz pod 25mm2 sploh nebi kupil.. imam doma narejene 50mm2, temu lahko rečemo lepo debeli
Ne vem iz glave, vsaj 25. Z izolacijo imajo premer nekje med 12 in 15mmKoliko je to lepo debeli.. Jaz pod 25mm2 sploh nebi kupil.. imam doma narejene 50mm2, temu lahko rečemo lepo debeli
mam tud jaz powerbank.. kitajskega za imarsa ter tapravga noco-ta.. vžge avto dokler je akumulator še vsaj približno živ.. ko je res prazen tud z powerbankom ne vžge, rabis taprave kable..
Jaz sem si nekaj tega doma naredil. 175A siv Anderson konektor sem zmontiral na vsak traktor in ga povezal z glavnim stikalom. Potem pa še en kabel 35mm2 z dvema Anderson konektorjema, enega z manjšimi kleščami za vžiganje avta, enega z večjimi in enega s klemami za akumulator. Potem pa kombiniram kar rabim, tako lahko priklopim dodatni akumulator direkt na konektor, če se pojavi potreba.Letos mi na hrvaškem avto ni vžgal in mi je en slovenec pomagal in je imel zanimive kable. so šli na sredini narazen, tako da si posebaj priključil na avto v težavah in potem na avtu ki deluje, nato pa v sredini daš skupaj, ne moreš narobe priklopiti.
Sem pa ga pozabil vprašat kje jih je dobil
Vse je v dolžini in padcu napetosti, ki raste z dolžino.sam kako mu uspe po tok tankih žicah prenest tok moči, medtem, ko običajni kabli niso dovolj močni, pa so vseeno nekajkrat močnejši.
Še vedno jih imajo v Leclercu, vsaj v MB. Okrog 30 EUR, če se prav spomnim.Take sem jaz poceni dobil kako leto nazaj v leklerku. Pred napacno polariteto varuje tudi lučka. Pa se lepo debeli so
Vse je v dolžini in padcu napetosti, ki raste z dolžino.
Drgač pa, če na teh powerbankih verglaš kombija 10 sekund tudi stopi kable
sam kako mu uspe po tok tankih žicah prenest tok moči, medtem, ko običajni kabli niso dovolj močni, pa so vseeno nekajkrat močnejši.
Imam take......dobiš npr. Tu....imajo tudi na petrolu*cene 25-30€)-solidni.Letos mi na hrvaškem avto ni vžgal in mi je en slovenec pomagal in je imel zanimive kable. so šli na sredini narazen, tako da si posebaj priključil na avto v težavah in potem na avtu ki deluje, nato pa v sredini daš skupaj, ne moreš narobe priklopiti.
Sem pa ga pozabil vprašat kje jih je dobil
mam tud jaz powerbank.. kitajskega za imarsa ter tapravga noco-ta.. vžge avto dokler je akumulator še vsaj približno živ.. ko je res prazen tud z powerbankom ne vžge, rabis taprave kable..
Al pa če prebereš navodila. Večina teh booosterjev ima dve funkciji, ena je dejansko dodajanje zagonske kapacitete obstoječemu akumulatorju. Druga funkcija je "šok" na akumulator in potem vžig (ponavadi moraš čakat par sekund da zbudi akumulator in potem šele poženeš štarter).Imam nekega iMarsa s katerim avto vžgeš, če je akumulator samo malce na meji.
Ima pa kolega mehanik nek dražji "powerbank", ki je po velikosti enak mojemu in brez težav zalaufaš čisto brez akumulatorja. On pravi, da s tem reši 99% primerov, ko aku prazen.
Ja. In ta moj ko ko sprožiš “šok” da ven kakšna 0,5V več od sebe (12,5V vse skupaj), njegov pa če se prav spomnim, ko sva namensko testirala, več kot 15V.Al pa če prebereš navodila. Večina teh booosterjev ima dve funkciji, ena je dejansko dodajanje zagonske kapacitete obstoječemu akumulatorju. Druga funkcija je "šok" na akumulator in potem vžig (ponavadi moraš čakat par sekund da zbudi akumulator in potem šele poženeš štarter).
Ker glavni problem ni to da booster nebi obrnil štarterja, BP obrne sam od sebe traktorskega. Problem je filanje primarnega akumulatorja oz. če je ta nizko izpraznjen 100Ah aku pobere tudi 1000A toka v par sekundah in ne ostane nič za štarter oz. če je ena celica v okvari dejansko dela kurzšluz na boosterju in spet ne gre tok v štarter. Za nizko izpraznitev imajo ti boosterji namensko funkcijo, ki najprej stoči nek omejen tok z visoko napetostjo v primarni akumulator, s tem ta ni več breme (pomaga sicer ne, ampak ker ga booster rukne na visoko napetost so celice načeloma vzburjene dovolj da ne sesajo takoj visokega toka) in potem šele izvede zagon.
Ti litijevi boosterji delujejo ponavadi na nizki napetosti, ker tudi zagon vozila se izvaja praviloma z nizko napetostjo. To je namensko, zato da NE filaš po nepootrebnem akumulatorja od vozila ampak samo zagotavljaš moč štarterju.
V primeru da je vključena funkcija za čisto mrtev akumulator (to ponavadi javi booster z lučko/piskanjem) pa pritisneš tipko in takrat booster zagotavlja neko višjo polnilno napetost pri omejenem toku, s tem se izpraznjen (ampak še zdrav) svinčev akumulator ponavadi pobere do nivoja da ne ovira zagona.
Če so v boosterju klasične litijeve celice so ponavadi vezane zaporedno 3, kar daje najvišjo možno napetost 12.6V kar je manj od polnilne napetosti za svinčev akumulator. Pri lifepo4 celicah pa je napetost še nižja in je okoli 11V pri polni bateriji. Svinčev akumulator, ki ima še nekaj soka ne pa dovolj za zagon ima ponavadi okoli 11.5V. To pomeni da če je akumulator tako prazen (še malo kašlja ko verglaš), booster ne bo polnil akumulatorja, ker je razlika napetosti prenizka. Ves tok gre v štarter in vse je ok. Problem je če se ti akumulator čisto sprazni ali pa ena celica sesede in ima napetost pod 10V, v tem primeru boš s priklopom boosterja filal akumulator. Večja je razlika v napetosti, slabše bo.
Drugače same litijev celice imajo delovno napetost pod max tokom tam okoli 3V in je čisto normalno da če jih na polno obremeniš pade napetost boosterja na blizu 9V. Ampak to ni nič kritičnega, se poberejo potem hitro nazaj na napetost SOC. Tudi za zagon vozila to ni problema, ker večin štarterjev itak dela na napetosti pod 10V, ker tudi svinčev akumulator počepne pod 9V pri zagonu.
Skratka nižja napetost boosterja je v tem primeru zaželjena lastnost in niti ne slabost.