Kupuje kdo v TUS-u?

nadi

Pripravnik
2. avg 2007
906
0
16
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Če sem jaz zamerljiv do tebe (
confused-1.gif
), si potem ti do vseh, saj se v vsaki temi prerekaš vsaj z enim uporabnikom in "dokazuješ" svoj prav.

pa ne sam to..ko ji zmanjka argumentov, začne cvilit, da imamo itak mi vedno vse prav, da se pa ona ne bo več ukvarjala s takimi, ki mislijo drugače kot ona (btv to je ponavadi, ko ji dokažeš, da nima pojma) ipd..ja kozarčeva, kdo je tukaj smotan?
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Nadi,

Ne boš verjela, tudi ti si že dolgo na ignore (to pomeni, da preberem, vendar niti slučajno ne odgovarjam, ker je popolnoma brez veze - izjemoma tu, ker vidim, da ti nekak ni pretirano jasno, zakaj se midve ne pogovarava pretirano veliko).

(zamerljiva si do konca.press).

Zame je net zabava, ne pa zganjanje osebnih frustracij, ki jih nekateri izživljate tu. Spričkate se v eni debati (pri tebi je bila to konkretno neka zdravniška zadeva), potem pa nad vsemi, ki vam niso takrat s svojimi stališči lezli v rit (pri tebi je to pomenilo, da bi morala jaz zganjati neskončno - pravo ali pa zlagano - hvaležnost, da me kdo od zdravnikov sploh hoče pogledat), pacarite mulo še leta (najedate v kupu drugih debat, kako vi itak vnaprej veste, da smo mi bedaki, poiščete nekoga, pa se našlepate s svojimi žaljivkami na njegov/njen post in pomahate s pestjo kot objokan smrkolin izza mamine kikle itd - no tega mi ynos še ni naredil, ti pa velikokrat, ampak časa imamo še dovolj in pustimo se presenetit...
smile-1.gif
)....

Veliko uspeha pri kuhanju mule še naprej!
nahrung002.gif

 
Nazadnje urejeno:

nadi

Pripravnik
2. avg 2007
906
0
16
a vidiš, ko niti nočeš razumet..
če kdo, potem se tukaj, na tem forumu, pričkaš ti! jaz do tebe pač ne gojim zamere, se pa v veliko stvareh res ne strinjam s tabo in to je to in to povem..pri tem se ne spuščam na nivo petletnega otroka in ne jočem kako so drugi vsi pametni, mene pa nihče ne posluša in podobno v tvojem stilu..ne sodi drugih po sebi
smirk-1.gif
 

nadi

Pripravnik
2. avg 2007
906
0
16
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Nadi,

Ne boš verjela, tudi ti si že dolgo na ignore (to pomeni, da preberem, vendar niti slučajno ne odgovarjam, ker je popolnoma brez veze - izjemoma tu, ker vidim, da ti nekak ni pretirano jasno, zakaj se midve ne pogovarava pretirano veliko).

(zamerljiva si do konca.press).

Zame je net zabava, ne pa zganjanje osebnih frustracij, ki jih nekateri izživljate tu. Spričkate se v eni debati (pri tebi je bila to konkretno neka zdravniška zadeva), potem pa nad vsemi, ki vam niso takrat s svojimi stališči lezli v rit (pri tebi je to pomenilo, da bi morala jaz zganjati neskončno - pravo ali pa zlagano - hvaležnost, da me kdo od zdravnikov sploh hoče pogledat), pacarite mulo še leta (najedate v kupu drugih debat, kako vi itak vnaprej veste, da smo mi bedaki, poiščete nekoga, pa se našlepate s svojimi žaljivkami na njegov/njen post in pomahate s pestjo kot objokan smrkolin izza mamine kikle itd - no tega mi ynos še ni naredil, ti pa velikokrat, ampak časa imamo še dovolj in pustimo se presenetit...
smile-1.gif
)....

Veliko uspeha pri kuhanju mule še naprej!
nahrung002.gif


to si zdej neki popravljala pa me zanima pri kakšni zdravniški debati? tega se pa res ne spomnim oz. si me morala z nekom zamenjat?!
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
No, to me pa veseli.
smile-1.gif


Se bo dalo kakšno s tabo še rečt.
wink-1.gif


Nekateri veliki oglaševalci so v preteklem letu in pol (mogoče več) odtegnili oglase iz nekaterih medijev in jim s tem kar precej zmanjšali prihodke. Med njimi je bil tudi Mobitel. Nekateri mediji so z izgubo ogasov parih velikih oglaševalcev izgubili konkretne prihodke (milijoni evrov). Stvar ni tako zelo nepomembna, da bi se jo lahko ignoriralo.

Veliki oglaševalci so tudi veliki trije - Tuš, M in Špar. Ker imajo ti veliko kanalov komuniciranja (poleg TVja, še radio, tiskane medije, plakate in - ne pozabit - papirje po kaslcih), jim odteg oglasov iz tvja ne bo veliko škodil (vsaj po mojem mnenju). Sploh ker Nielsen dokazuje, da je samo 7% slovenskih kupcev takih, ki so nagnjeni k menjavi trgovca - ostale lahko tepeš, garbaš, nabijaš cene,... pa bodo ostali pri tebi, ker so "tako pač navajeni".

To (poleg seveda očitnega dejstva, da se odkrivanja pokvarjenega mesa, robe čez rok in podobnega naši TVji nekak ne spravijo delat), mi daje mislit, da morebiti ta grožnja ni tako nedolžna...
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Zame je net zabava, ne pa zganjanje osebnih frustracij, ki jih nekateri izživljate tu.

Actually... Tip, ki se ze kaksno leto in pol izdaja za babo?

You're the one to talk
smile-1.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.419
3.807
113
davorinm.wordpress.com
Kdo kje oglašuje, je odvisno tudi predvsem od agencije, ki jo ima oglaševalec najeto.

Oglaševalec zamenja advertising agencijo (oz. storitve medijskih planerjev) in zamenja se izbor medijev v oglaševanju.

Morda je mobitel prej na napačnih koncih oglaševal... sedaj so usmerjeni bolj v družine in ruralce... tudi to je v ozadju izbire medija.


To, kje bo npr. Mobitel oz. še bolje kje ne bo oglaševal, pa res dvomim, da ima naročnik vpliv na izbiro. Razen če posluje brez agencije, kar pa ti največji oglaševalci ne počno.
smile-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Kar se tiče Mobitela... pregooglaj, da ne bomo tu še kam zašli (debate o mojem spolu, ok, ampak še kaj drugega pa
ne-ne-1.gif
).

Drugače pa dovoli, da dvomim v to, da naročnik pride slepo k agenciji in agencija vse "dela sama in na svojo roko".
Stvar ni tako preprosta.
Se sicer strinjam s tem, da agencija naredi levji delež (in krepko pripomore k izboru medijev), nima pa zadnje besede.
Kar je tudi logično - preveč denarja je v igri, da bi Špar slepo "obul zvečer copatke, se usedel pred kup medijev ter skupaj z drugo ruljo čakal, kaj mu je tokrat agencija pripravila". Če bi šefi hoteli, da gre reč ven, gre ven in pika (spet Mobitel in še ene par takih.press).
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ko že tako omenjaš zbirko nekaj top slovenskih podjetij in nekaterih SLO medijev se vprašaj dvoje.

1. Ali je bilo oglaševanje pred leti res racionalno v obsegu in naboru medijev? Si mogoče nekateri nedotakljivi mediji res zaslužijo enormne prilive iz oglaševanja teh podjetij? Iz leta v leta? Poznam jih nekaj, ki svojega trženja de facto niso imela, saj so večino prihodkov samodejno ustvarila iz takšnih firm. Če mene kdo vpraša je edino prav, da se jim je malce privila pipica, denar pa preusmeril k bolj sposobnim medijem, ki dajo oglaševalcu več za njegov denar. O konkretnih medijih ne bom. Rad bi samo jasno povedal, da se mora medij truditi za denar oglaševalca, ne pa tako, da je slednji kar po defaultu "dolžan" določenim medijem letno prispevati toliko in toliko EUR.
Medijev je v SLO ogromno, nekateri imajo prav bedne naklade in dosege, ciljno javnost pa takšno, da jo več kot pokrijejo drugi, konkurenčni mediji, ki za isti denar (ali manj) ponudijo večji doseg. Lahko same rečem, da hvala bogu v SLO obstajata založniški hiši Adriamedia in Delo revije, ki z naborom in dosegom medijev posekata vse ostalo na sceni (razen POP in TV Slo). Dobrodošla razvedritev sta tudi Finance ter Žurnal. Nekateri drugi pa še vedno spijo in pričakujejo, da jim bo denar kar kapljal. Čudno, da ne. Ne od teh velikih firm, ne od ostalih manjših, povsem privatnih.

2. Sposoben medij, še posebej tak, ki se hvali z neodvisnostjo, to svojo neodvisnost utrjuje tudi s širokom naborom oglaševalcev. Zato ga umik oglasov enega ali nekaj oglaševalcev ne more prizadeti. POP TV je takšen medij. Če bi secirali Tuš ta verjetno oglasov sploh ne bi umaknil, ker bi tehtal med efekti užaljenega odziva in trženjske logike, ki pa je proti takšnim umikom. Kam pa naj da oglase? Na TV Piko, Papriko? Ni šans. Pri TV postajah je v SLO manj izbire kot pri tiskanih medijih, kjer za vsakega obstaja vsaj en ali več substitutov.

Zgodbe niso le črno-bele, kot takšne jih prikazujejo predvsem ljudje z določenimi interesi.
Pa še to: zakupnik medijskega prostora predlaga media plan, potrjuje pa ga vedno naročnik, saj gre za njegov in ne zakupnikov denar. Vseeno pa je treba paziti na dogovorjene letne kvote z mediji, ki se urejajo z veljavnostjo v začetku leta. Zakupnik pri pripravi media plana upošteva tudi te dogovore in primerno vključuje medije skladno z njimi v tekoče mediaplane, da se na celoletni ravni pač izrabi dogovorjen obseg oglasov s posamezno medijsko hišo. Iz teh dogovorov tudi izhaja obseg popustov, ki jih dobi zakupnik in so veliko večji, kot bi jih dobil posamezni oglaševalec sam, brez media zakupnika.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.629
356
83
Kras
www.mtl.si
Zakaj se trudis? A se ne ves, da ima gospa kozarceva vedno prav? Ceprav vecinoma le misli, da je pa strokovnjak na tistem podrocju.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.969
1.853
113
to ni gospa, to je shemale, oz. it, tak ko slip na suxu

meni pa so posti od njega zadnje čase vedno bolj všeč - --> *** Ignoriran uporabnik ***
aplauz.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ko že tako omenjaš zbirko nekaj top slovenskih podjetij in nekaterih SLO medijev se vprašaj dvoje.

1. Ali je bilo oglaševanje pred leti res racionalno v obsegu in naboru medijev? Si mogoče nekateri nedotakljivi mediji res zaslužijo enormne prilive iz oglaševanja teh podjetij? Iz leta v leta? Poznam jih nekaj, ki svojega trženja de facto niso imela, saj so večino prihodkov samodejno ustvarila iz takšnih firm. Če mene kdo vpraša je edino prav, da se jim je malce privila pipica, denar pa preusmeril k bolj sposobnim medijem, ki dajo oglaševalcu več za njegov denar. O konkretnih medijih ne bom. Rad bi samo jasno povedal, da se mora medij truditi za denar oglaševalca, ne pa tako, da je slednji kar po defaultu "dolžan" določenim medijem letno prispevati toliko in toliko EUR.
Medijev je v SLO ogromno, nekateri imajo prav bedne naklade in dosege, ciljno javnost pa takšno, da jo več kot pokrijejo drugi, konkurenčni mediji, ki za isti denar (ali manj) ponudijo večji doseg. Lahko same rečem, da hvala bogu v SLO obstajata založniški hiši Adriamedia in Delo revije, ki z naborom in dosegom medijev posekata vse ostalo na sceni (razen POP in TV Slo). Dobrodošla razvedritev sta tudi Finance ter Žurnal. Nekateri drugi pa še vedno spijo in pričakujejo, da jim bo denar kar kapljal. Čudno, da ne. Ne od teh velikih firm, ne od ostalih manjših, povsem privatnih.

2. Sposoben medij, še posebej tak, ki se hvali z neodvisnostjo, to svojo neodvisnost utrjuje tudi s širokom naborom oglaševalcev. Zato ga umik oglasov enega ali nekaj oglaševalcev ne more prizadeti. POP TV je takšen medij. Če bi secirali Tuš ta verjetno oglasov sploh ne bi umaknil, ker bi tehtal med efekti užaljenega odziva in trženjske logike, ki pa je proti takšnim umikom. Kam pa naj da oglase? Na TV Piko, Papriko? Ni šans. Pri TV postajah je v SLO manj izbire kot pri tiskanih medijih, kjer za vsakega obstaja vsaj en ali več substitutov.

Zgodbe niso le črno-bele, kot takšne jih prikazujejo predvsem ljudje z določenimi interesi.
Pa še to: zakupnik medijskega prostora predlaga media plan, potrjuje pa ga vedno naročnik, saj gre za njegov in ne zakupnikov denar. Vseeno pa je treba paziti na dogovorjene letne kvote z mediji, ki se urejajo z veljavnostjo v začetku leta. Zakupnik pri pripravi media plana upošteva tudi te dogovore in primerno vključuje medije skladno z njimi v tekoče mediaplane, da se na celoletni ravni pač izrabi dogovorjen obseg oglasov s posamezno medijsko hišo. Iz teh dogovorov tudi izhaja obseg popustov, ki jih dobi zakupnik in so veliko večji, kot bi jih dobil posamezni oglaševalec sam, brez media zakupnika.

Kdo je rekel, da je zgodba črnobela?

Se samo post festum (upam, da razumeš, kaj je to) čudim, kako pri nas nihče ne more (ne zna, noče, ni sposoben, je neveden,.... - izberi po želji), posneti kakšnega filmčka o prodaji robe čez rok oz. prodaji (pre)starega pakiranega mesa.

Vse SLO gospodinje točno vedo, kje in kdo tako meso ima.

Mogoče pa na POPtvju delajo sami taki uredniki in novinarji, ki - ne samo, da nimajo interneta in tujih kanalov, da bi si pogledali, kako se temu streže v tujini - tudi v štacuno ne hodijo?

Tako da ja - v tvoji teoriji je sicer vse lepo in logično razloženo, zakaj se motim, žal pa v praksi takega raziskovalnega novinarstva ni.

Zakaj ga potem ni?

@zakupnike, zakupe in popuste, ki jih ti dobijo - ne vem, kako to sodi v "Mečkator ne želi oglaševati na POPU" zgodbo.
confused-1.gif

Če si mi pa želel samo povedati, da imam prav (naročnik ima pravico oglas umakniti z nekega medija), pa to tudi brez tebe vem.