Kupil Y-250x max z akrapovicem...kako naprej?

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Zdravo, kupil sicer super skuter,za katerega pa mislim da ima se ogromno rezerve.
Akrapovic je ze gor-kaj lahko se naredim da bo zadeva hitrejsa,odzivnejsa?
Hvala za konstruktivne odg.
Lp
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Vgraditi motor od t-maxa! :)

Rezerve verjemi da ni veliko, povsem resen in dobronameren nasvet. Zamenjaj valčke za melenkost lažje, če niso bili pred kratkim menjani oz. dr. pulley, če se obnesejo dobro na tem motorju. Morda bi s prilagoditvijo mape na izpuh iztisnil še kakšnega konja, a moraš najti pravega tunerja in vprašanje če se izplača zaradi konja ali dveh, vprašanje tudi če ima kdo v SLO izkušnje. Npr.: https://www.holdim.it/de/tuning-line/unique/bike/yamaha-motorcycles/
 
  • Všeč mi je
Reactions: dotore

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Odlicno....ampak v naslednjem naletu,hihi.
Ok...stekam poanto.
Ampak res bi rad nasel cloveka ki zna pogledatu ECU in njegovo mapo....me firbec daje.
Ce iz sedanjih 22PS pridem na 26,mi je abs.dovolj. Vazno mi je,da je bolj poskocen oz odziven....koncna ali pa od 100km/h dalje me ne zanima.
 

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Aja.....glede valjckev.....nekje slisal za Costa komplet valjckov,jermena in ostalih zadev.Kdo se kaj vec ve o tem?
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Še noben švoh moped ni šel nič bolje z Akrapovičem, samo glasnejši je in teoretično hitrejši v končni hitrosti. Za normalen denar, daj nazaj orig. izpuh in lažje (Malossi ipd.) valjčke.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Meni je 4-taktni runner 125 šel opazno slabše z Yasuni izpuhom (slip-on), z leovince kompletnim sistemom pa precej bolje, ampak šele po menjavi glavne dize. Pri motorjih z elektronskim vbrizgom elektronika itak sama zazna potrebo po bolj bogati oz bolj revni mešanici in se ustrezno prilagodi, ni pa nujno da je prilagoditev optimalna. Kak tuner bi ti verjetno lahko pomagal do kakšnega konja več, če ti sliderji ne bi zadoščali. Ali pa t-max čez leto ali dve, itak se dodatnih konjev ali dveh oz. boljše odzivnosti navadiš v treh dneh.
 

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Zdej pa bolj resno vprasam....ker si omenil vecjo dizo....kaj dobis z vecjo dizo, sportnim zracnim filtrom, boljso svecko, valjcki? Konj ali dva ali bistveno boljso odzivnost med 0-100?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
Ne gre se "kaj dobiš"......ampa če stvari odpiraš (filter, avspuh,.....) potem moraš zarad povečanega flow-a tud pojačat zmes...

4T zadeve še niso tolk občutljive.....2T pa definitivno ribne če odpreš zračni filter in avspuh in tega ne korigiraš z večjo dizo...ker je mešanica prerevna za povečane obrate...2T ma olje v mešanici...4T se maže sam...in 2t ribne zarad premal olja v zmesi

Plus več nezgorelega bencina (ki uide v avspuh in tam exoandira in zgori dodatno hladi bat in cilinder-sublimacija če se ne motim)
. Pri 4T ti bo skurlo pocaaaas izpušne ventile....pri 2t bo pa cel cilinder ribnu....če ne boš ustrezno povečal dizo in nastavil uplinjača (ajnšpric se štela sam)
 
  • Všeč mi je
Reactions: dotore in afroC

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Pri 4T ti bo skurlo pocaaaas izpušne ventile....pri 2t bo pa cel cilinder ribnu....če ne boš ustrezno povečal dizo in nastavil uplinjača (ajnšpric se štela sam)

Hvala za izcrpen odg.
Skratka,zadeva je resna in kompleksna.
In ce pravilno razumem,se z menjavo valjckov res najvec pridobi ob odsotnosti vseh teh nevarnostih,ki jih omenjas?Razumem pravilno?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja, zaradi drugih valjčkov oz. sliderjev ni motor prav nič ogrožen, razen če daš ekstremno prelahke in je motor ves čas na blokadi. :)

Seveda pa tudi samo drug izpuh pri 4-taktnem motorju z elektronskim vbrizgom ne bo problematičen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
[QUOTE="afroC,
Ja, zaradi drugih valjčkov oz. sliderjev ni motor prav nič ogrožen, razen če daš ekstremno prelahke in je motor ves čas na blokadi. :)

Seveda pa tudi samo drug izpuh pri 4-taktnem motorju z elektronskim vbrizgom ne bo problematičen.
[/QUOTE]

Grem v predlagano resitev.
Hvala.
Case closed.