Kupil en avto, vendar se je ugotovilo....

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
samo če bo zadeva šla samo še v prešo potem bo zavarovalnica morala izplačevati veliiiko več...

ker četudi je tehnična totalka se še vedno lahko najde kakšen uproaben kos... in kje bo meja za tehnično totalko? je to samo odtrgana prema morda prednji levi bok zmečkan cela stran zmečkana ali avto skotaljen?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.258
4.836
113
Citat:
ampak ekonomska totalka je ko se avta ne splača več popravljat... ampak nekdo ga je vseeno popravil. torej se je nekomu splačalo. je dobil vse dela zastonj na odpadu da se to splača?

Vozilo je ocenjeno kot ekonomska totalka, ko vrednost popravila preseže 70%(60%) vrednosti enakega vozila po e-tax/ceni na trgu.

Upoštevajo se cene za originalne dele, vsa dela po veljavnih cenikih pooblaščenega servisa in to hitro lahko doseže teh 70% sploh
če je avto star 4leta ali več... Ti ga pa lahko popraviš pri "popoldancu" z rabljenimi/neoriginalnimi deli kar krepko ceneje kot so naračunali na cenitvi...

Primer zadnjič... z avtom je zadel ob en betonski stebriček, ker ima kasko, je peljal na cenitev... pooblaščenec mu je naračunal cca 3000€ popravila in toliko bo zavarovalnica plačala izvajalcu... potem je vprašal, koliko pa bi se zmenila če ne bi bilo preko zavarovalnice... z rabljenimi/neoriginalnimi deli itd... pa je bilo rečeno cca 1500€.... potem pa zračunaj ali se splača popravljati ekonomsko totalko in vozilo preprodati naprej...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
pri bajti mamo vozilo ki je preživelo dve ekonomski totalki.
enkrat kriva lastnica in vtrgano spredno desno kolo. Drugič nalet od zadaj in poškodovana vezna stena zadaj in dno prtlažnika.
prvo popravilo samo z menjavo delov. Je bilo tam tam kar je izplačala zavarovalnica. Drugič je bilo pa vglavnem klepanje in ppravilo obstoječih delov, da se je prišlo skozi.

Kot je bilo rečeno na malo starejšem avtu malo bolj močno prdneš in je ekonomska totalka.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Klepani deli nimajo nikdar več enakih mehanskih lastnosti, konec. Vsaj ne na način kot se to počne. Strojniki bodo že vedeli (preoblikovanje materialov,...).
Pri klepanju samo povrnemo kos v prvotno obliko. Uničimo pa vse napetostne silnice in bi del (da bi zopet imel mehanske lastnosti novega/nepoškodovanega) moral biti izpostavljen visokemu popuščanju... koliko kleparjev sploh ve kaj je to in koliko jih lahko ta postopek dejansko opravi?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.258
4.836
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Klepani deli nimajo nikdar več enakih mehanskih lastnosti, konec. Vsaj ne na način kot se to počne. Strojniki bodo že vedeli (preoblikovanje materialov,...).
Pri klepanju samo povrnemo kos v prvotno obliko. Uničimo pa vse napetostne silnice in bi del (da bi zopet imel mehanske lastnosti novega/nepoškodovanega) moral biti izpostavljen visokemu popuščanju... koliko kleparjev sploh ve kaj je to in koliko jih lahko ta postopek dejansko opravi?

Resni kleparji, ne klepljejo več avtov, mogoče samo še kakšno koso pa babo občasno
evil.gif


No resno, časi ko so klepali avte so verjetno res mimo, saj ne prideš več na isto obliko/krivino in se takoj vidi, da je nekaj narobe,
po drugi strani so pa deli cenejši kot pa vsa jeba s klepanjem itd.... pa tudi pleh ni več tak, da se bi ga dalo klepat, kot pred 20 leti...
da o varnostnih vidikih ne govorimo...
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V resnici niti ni tak problem. Ce je nek avto bil totalka je to v vecini primerov nekje zabelezeno. Od tam naprej pa brskas kdo je kaka avto prodal. Ce je bil avto prodan naprej cel, ga je popravil lastnik ki je mel totalko, sicer ga je naslednji...itd... Zadeva v resnici ni tok tezka za pogruntat. Tezko pa je dokazat, da prodajalec kupcu ni povedal za dejstvo da je bil avto razbit

V bistvu je... Recimo da je bil totalka 2. letu pri leasing hisi, potem se proda Poldiju, Poldi proda Franciju, in Franci proda koncem kupcu. Kako dokazati kaj je ali ni vedel in kdaj.... Ce je bil avto konkretno sesut je bil ekonomska totalka in se tudi (zelo verjetno) ni uradno popravljalo ampak pod kozolcem.

Edina moznost za kupca je v tem primeru da je prodajalec zelo naiven oziroma kooperativen in prostovoljno vzame avto nazaj. Vse drugo bo FAIL.
Ja in ko je bil totalka je to neka zavarovalnica pokrila. In najverjetneje je nesreco obravnavala policija. In tu se najin besedni boj konca. Dejstvo pa je, da se komot ugotovi kdo je vozilo popravil (kdo od lastnikov in ne dejanski izvajalec popravila). Ker je avto moral tud tehnicnega narest. In en dva tri mas na pladnju kdo je tisti ki je naprej prodal "cel" avto.

Kot ze napsiano je edina tezava pri dokazovanju, da kupec ni vedel v kakem obsegu je bilo vozilo pred nesreco poskodovano (oz da je sploh bilo). Ampak a ves, tud stare oglase na internetu se da dobit. In ce je bil avto oglasevan kot nekaramboliral je tudi to dokaz.

Pac najlazje je se kar trdit da se nic ne da. Tu bo treba spremenit miselnost folka in tudi preiskovalcev ki se srecujejo s takimi primeri. Pa bo trg malo bolj cist.

Sherlock... Ni treba ugotavljati kdo je avto popravljal, to se ze ve in prodajalec tega ni skrival. Avto se je popravljal pri enem od lastnikov v DE. To je kupcu bilo znano ob nakupu.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Če je dobr popravljen ni problema.
Tudi ce je sestavljenn iz dveh?
confused-1.gif

Sej tukaj ni bil sestavljen iz dveh. Ce pa ze dlakocepimo se pri vsakem resnem popravilu sestavlja avto iz "dveh". Stvari se menjajo in ne klepajo kakor vcasih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Ocitno vec ves kot avtor v prvem stavku te teme, oziroma imata različne definicije tega pojma.
Da nisi slucajno ti klepal v Nemčiji..
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Je bil pozvan tudi z moje strani, da napiše kaj točno je bilo zamenjano, pa ni odpisal. Hauba, vrata, blatniki, odbijači, to pač ni sestavljanje iz dveh ... Eni moji stranki je pooblaščenec zamenjal celo šasijo, da je imel nove številke šasije na picassotu, pa tudi težko rečem, da je avto švasan iz dveh ... novih poršejih s šasijo iz magnezijevih nekih spojin je školjka nadomestni del. Danes se pleha več ne klepa, ampak se vse zamenja ...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
a je popravilo od toče poškodovanega avtomo bila tudi ogrožanje strukture? sej streho se "pokleplje" da se spravi ven vse vdrtine...

in kolikor sem gledal šasije so tudi varjene na določenih mestih...
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ocitno vec ves kot avtor v prvem stavku te teme, oziroma imata različne definicije tega pojma.
Da nisi slucajno ti klepal v Nemčiji..

Vse ti pise v njegovem drugem postu....
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V resnici niti ni tak problem. Ce je nek avto bil totalka je to v vecini primerov nekje zabelezeno. Od tam naprej pa brskas kdo je kaka avto prodal. Ce je bil avto prodan naprej cel, ga je popravil lastnik ki je mel totalko, sicer ga je naslednji...itd... Zadeva v resnici ni tok tezka za pogruntat. Tezko pa je dokazat, da prodajalec kupcu ni povedal za dejstvo da je bil avto razbit

V bistvu je... Recimo da je bil totalka 2. letu pri leasing hisi, potem se proda Poldiju, Poldi proda Franciju, in Franci proda koncem kupcu. Kako dokazati kaj je ali ni vedel in kdaj.... Ce je bil avto konkretno sesut je bil ekonomska totalka in se tudi (zelo verjetno) ni uradno popravljalo ampak pod kozolcem.

Edina moznost za kupca je v tem primeru da je prodajalec zelo naiven oziroma kooperativen in prostovoljno vzame avto nazaj. Vse drugo bo FAIL.
Ja in ko je bil totalka je to neka zavarovalnica pokrila. In najverjetneje je nesreco obravnavala policija. In tu se najin besedni boj konca. Dejstvo pa je, da se komot ugotovi kdo je vozilo popravil (kdo od lastnikov in ne dejanski izvajalec popravila). Ker je avto moral tud tehnicnega narest. In en dva tri mas na pladnju kdo je tisti ki je naprej prodal "cel" avto.

Kot ze napsiano je edina tezava pri dokazovanju, da kupec ni vedel v kakem obsegu je bilo vozilo pred nesreco poskodovano (oz da je sploh bilo). Ampak a ves, tud stare oglase na internetu se da dobit. In ce je bil avto oglasevan kot nekaramboliral je tudi to dokaz.

Pac najlazje je se kar trdit da se nic ne da. Tu bo treba spremenit miselnost folka in tudi preiskovalcev ki se srecujejo s takimi primeri. Pa bo trg malo bolj cist.

Sherlock... Ni treba ugotavljati kdo je avto popravljal, to se ze ve in prodajalec tega ni skrival. Avto se je popravljal pri enem od lastnikov v DE. To je kupcu bilo znano ob nakupu.
A to je tko tezko dojet da sem ti odgovarjal o preiskovanju takih stvari nasplosno? Ne res....to ni mozno da trolas...sam more ti bit pa hudicevo tezko v zivljenju s tvojo betico
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V resnici niti ni tak problem. Ce je nek avto bil totalka je to v vecini primerov nekje zabelezeno. Od tam naprej pa brskas kdo je kaka avto prodal. Ce je bil avto prodan naprej cel, ga je popravil lastnik ki je mel totalko, sicer ga je naslednji...itd... Zadeva v resnici ni tok tezka za pogruntat. Tezko pa je dokazat, da prodajalec kupcu ni povedal za dejstvo da je bil avto razbit

V bistvu je... Recimo da je bil totalka 2. letu pri leasing hisi, potem se proda Poldiju, Poldi proda Franciju, in Franci proda koncem kupcu. Kako dokazati kaj je ali ni vedel in kdaj.... Ce je bil avto konkretno sesut je bil ekonomska totalka in se tudi (zelo verjetno) ni uradno popravljalo ampak pod kozolcem.

Edina moznost za kupca je v tem primeru da je prodajalec zelo naiven oziroma kooperativen in prostovoljno vzame avto nazaj. Vse drugo bo FAIL.
Ja in ko je bil totalka je to neka zavarovalnica pokrila. In najverjetneje je nesreco obravnavala policija. In tu se najin besedni boj konca. Dejstvo pa je, da se komot ugotovi kdo je vozilo popravil (kdo od lastnikov in ne dejanski izvajalec popravila). Ker je avto moral tud tehnicnega narest. In en dva tri mas na pladnju kdo je tisti ki je naprej prodal "cel" avto.

Kot ze napsiano je edina tezava pri dokazovanju, da kupec ni vedel v kakem obsegu je bilo vozilo pred nesreco poskodovano (oz da je sploh bilo). Ampak a ves, tud stare oglase na internetu se da dobit. In ce je bil avto oglasevan kot nekaramboliral je tudi to dokaz.

Pac najlazje je se kar trdit da se nic ne da. Tu bo treba spremenit miselnost folka in tudi preiskovalcev ki se srecujejo s takimi primeri. Pa bo trg malo bolj cist.

Sherlock... Ni treba ugotavljati kdo je avto popravljal, to se ze ve in prodajalec tega ni skrival. Avto se je popravljal pri enem od lastnikov v DE. To je kupcu bilo znano ob nakupu.
A to je tko tezko dojet da sem ti odgovarjal o preiskovanju takih stvari nasplosno? Ne res....to ni mozno da trolas...sam more ti bit pa hudicevo tezko v zivljenju s tvojo betico

Moj prv post ni bil "nasplosno" ampak kr konkretno. Ta tema je bila ze na tem ze nestetokrat premleta. Sicer pa tudi nasplosno ni treba polagati nekih upov na organe pregona.

Ti bom ponovil svoj prvi odgovor v temi:
Naceloma 0. Skoda casa in denarja... Koga bi pa tozili? Sploh ce ima avto (zelo verjetno) n lastnikov in zaradi cesa? Da ste imeli avto pred nakupom moznost pregledati...

 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
easy ti je apolo lepo odgovoril da organi pregona lahko ugotovijo točno KDO VSE JE BIL LASTNIK in tudi KDAJ ter KAJ je bilo poškodovano. se da hitro pogruntat KDO je prodal popravljen avto.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
samo če bo zadeva šla samo še v prešo potem bo zavarovalnica morala izplačevati veliiiko več...

ker četudi je tehnična totalka se še vedno lahko najde kakšen uproaben kos... in kje bo meja za tehnično totalko? je to samo odtrgana prema morda prednji levi bok zmečkan cela stran zmečkana ali avto skotaljen?
Meja je tam, kjer jo določi proizvajalec (torej pooblaščeni servis). In tehnične totalke nikjer ne grejo v prešo, brez težav se jih proda za dele.