Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V resnici niti ni tak problem. Ce je nek avto bil totalka je to v vecini primerov nekje zabelezeno. Od tam naprej pa brskas kdo je kaka avto prodal. Ce je bil avto prodan naprej cel, ga je popravil lastnik ki je mel totalko, sicer ga je naslednji...itd... Zadeva v resnici ni tok tezka za pogruntat. Tezko pa je dokazat, da prodajalec kupcu ni povedal za dejstvo da je bil avto razbit
V bistvu je... Recimo da je bil totalka 2. letu pri leasing hisi, potem se proda Poldiju, Poldi proda Franciju, in Franci proda koncem kupcu. Kako dokazati kaj je ali ni vedel in kdaj.... Ce je bil avto konkretno sesut je bil ekonomska totalka in se tudi (zelo verjetno) ni uradno popravljalo ampak pod kozolcem.
Edina moznost za kupca je v tem primeru da je prodajalec zelo naiven oziroma kooperativen in prostovoljno vzame avto nazaj. Vse drugo bo FAIL.
Ja in ko je bil totalka je to neka zavarovalnica pokrila. In najverjetneje je nesreco obravnavala policija. In tu se najin besedni boj konca. Dejstvo pa je, da se komot ugotovi kdo je vozilo popravil (kdo od lastnikov in ne dejanski izvajalec popravila). Ker je avto moral tud tehnicnega narest. In en dva tri mas na pladnju kdo je tisti ki je naprej prodal "cel" avto.
Kot ze napsiano je edina tezava pri dokazovanju, da kupec ni vedel v kakem obsegu je bilo vozilo pred nesreco poskodovano (oz da je sploh bilo). Ampak a ves, tud stare oglase na internetu se da dobit. In ce je bil avto oglasevan kot nekaramboliral je tudi to dokaz.
Pac najlazje je se kar trdit da se nic ne da. Tu bo treba spremenit miselnost folka in tudi preiskovalcev ki se srecujejo s takimi primeri. Pa bo trg malo bolj cist.