Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Torej trdiš, da pri malce pod 2000 vrtljajih ni občutnega prirasta navora?
Glede testa pa poglej PM.
Citat:
No, potem pa je prišla na vrsto avtocesta: za to je ta avtomobilček rojen; uau: najprej poraba (s klimo vključeno): pri 110 km/h cca 3.5, pri 140 km/h cca 4.5 litra na sto km (če lahko verjamemo potovalnemu računalniku). Motorček lepo brunda, nič mučenja nič: stopiš na plin in hitro prileze na 180 km/h, potem noče več naprej. V klancu navzdol sem ga spravil na 190, potem pa ni šlo več.
Čisto nasprotje bencincu (ki je sicer precej švohnejši) in se počuti odlično tja do 140-150 km/h, se pa zvrti tja do 165 km/h (rabi kar precej) po ravnini (seveda so vse to številke po števcu). In pa seveda poraba: bencinc rabi v povprečju 7.5 litra in sicer je to večino vožnje po avtocesti cca 140+ km/h.
Citat:
Uporabnik sebenc pravi:
ker se od 2000 pa do 4000 obratov nekja razživi pol pa spet konc
Citat:
Uporabnik sebenc pravi:
Tudi meni osebno je dizel polom za po mestu, ker moraš skoz nekaj kvačkat z menjlanikom ali pa ga držat nad 2000 obrati. Izven mesta je malo bolš sam me ne prepriča, ker se od 2000 pa do 4000 obratov nekja razživi pol pa spet konc. In ja rajši imam bencinaraj, njegovo delovanje mi je veliko bolj pisano na kožo. Toliko krat kot mi je dizel crknil na speljevanju mi še noben bencinar ni, pač nisem navajen nabijat gas na 2000+ obratov da se kišta premakne. Dizla bi imel res samo v primeru da bi delal veliko število km na leto +30tkm.