ja ja, razumem.....ampak vse zgoraj našteto ne pripomore niti 5% k večji prodaji...
poznam primer velike in znane SLO firme, ki je vsak dan v večjem dreku...v dveh letih so zamenjal 3 direktorje...vsak od njih je imel kilometrski naziv in ne vem kakšen strokvnjak iz trgovine....firma pa še naprej propada....
vsi trije so imel enake skupne točke:
-prvo zmanjšat strošek dela
-dvignt cene
-ker že primanjkuje prodajalk skrajšat delovni čas
-ena prodajalka na izmeno - za delikateso in blagajno
-ker je premalo prodajalk in nimajo pregleda nad trgovino to lumpi koristijo in kradejo....
-ker je inventarni manjko silijo delavke da plačujejo.....
-zaradi zgrešene politike, ni prometa posledično veliko pretečenih rokov katere morajo prodajalke plačevat....
.
.
.
mnenja podrejenih se pa ne upoštevajo....
v glavnem, pri kadrovanju je najbolj važno koliko kmečkih uporov kdo zna na pamet in koliko formul se je naučil....sej ni važno znanje iz trgovine, važna je velikost naziva...
trgovca se ne da naučit....TRGOVEC SE RODI