Citat:
Uporabnik Mirko pravi:
Kaj pravite na to, da se baje da ukrast avto samo preko OBD priključka. Pri moji Mazdi 6 vem, da je OBD aktiven tudi brez kontakta. Ali je to sploh možno?
Vir:
Slo-tech
Najprej da razčistimo tole burlesko o "aktivnosti" OBD priključka. OBD priključek ima stalen +12V tok in seveda maso (to velja za 100% avtomobilov na trgu z OBD priključkom). Poleg tega pa je povezan na razna vodila, odvisno od znamke/modela/letnika avta (recimo K linija, CAN bus ... etc.). Iz teh podatkov lahko sklepamo, da so razne trditve o "aktivnosti OBD priključka" popolna neumnost. Aktivne so lahko samo krmilne enote ("računalniki"), ki so preko podatkovnih vodil povezane z OBD priključkom.
In ja - na veliki večini avtomobilov se da dostopati to krmnilnih enot, ki skrbijo za varnost (pri PSAju to vlogo opravlja BSI, pri Renaultu UCH, pri BMWju EWS/CAS, pri Mercedesu EZS ...), brez kontakta. To pa zato, da je programiranje ključev sploh mogoče (recimo v primeru, da stranka izgubi vse ključe - kar niti ni tako redko, kot si kdo misli) in pa zato, ker je v veliko primerih ključe potrebno programirati enega za drugim v nekem časovnem okviru, kar pomeni vstavljanje in odstranjevanje ključev med postopkom (= kontakt se vmes prekine).
Sedaj pa - s pravim orodjem se da marsikaj naresti, ni pa tako orodje poceni. Tule v filmčku tudi ne omeni, da je za kodiranje potrebno pridobiti samo kodo (kar je spet mogoče preko OBD priključka - s pravim orodjem in seveda pri nekaterih vozilih, niti približno pri vseh).