Kosilnica kadi olje čez auspuh

I

Izbrisan uporabnik #9334

Kobra. Manualni motorni dezintegrator. Mašina ki jo uporabljajo v rudnikih in kamnolomih. Švedska zadeva.

Kuri 8% mešanico, ker je treba vmes tudi hladiti in mazati sveder. Zato gre bencin najprej okoli udarnega mehanizma in potem šele v vplinjač.

1620361255882.png


Ni primerne slike na netu, tole so neka kitajska jajca, samo za občutek. Kobra je 30 kil tezka mašina in je neuničljiva. Ti ko jo imaš v rokah ali na rami, si pa pol kar precej uničen :p .
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Aja, kart pa verjetno nuca nitrometan :sprasujemse: . Od olja pa kak fingret ricinusa?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.864
5.466
113
To je blo v tvojih časih...

Zdaj je tehnologija napredovala :p

Moja generacija uporablja Ester...
550
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Moja kosilnica (4t) žre izključno 1% mešanico dvotaktola za čoln (2t), ki mi ostane od poletne sezone. Da bi se zaradi tega kaj kadilo, nisem opazil ali pa se depoziti sproti skurijo :p Je pa res, da jo nekje na dve leti tretiram s quicksilver power tune sprejem, ki je namenjen čiščenju teh depozitov.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ok, pri štiritaktnem imaš mazanje rešeno drugače. Pri dvotaktnem - je pa dvotaktni proces :p . Poenostavljeno tako kot vinska mušica, ki ima samo 4 kromosome, niti pips se je ne dotakne.
Zakwa so pa večinoma vsi ladijski motorji dvotaktni? Zato ker je inteligenca v preprostosti, thatswhy.

Ja, ko smo bili še mulci, smo kurili z metanolom, če mi je teta iz nemčije švercnila kak liter nitrometana - juhej! :p , mazali smo pa z ricinusovim oljem, ej, 40 tisoč obratov ni bilo problem. Oljni film se ni pretrgal.

Najdi sintetično nadomestilo, če ga imaš? Pa še 'lepše diši' :D . Ima svoj žmoht ki je čisto lep. :cheer:
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.864
5.466
113
Moja kosilnica (4t) žre izključno 1% mešanico dvotaktola za čoln (2t), ki mi ostane od poletne sezone. Da bi se zaradi tega kaj kadilo, nisem opazil ali pa se depoziti sproti skurijo :p Je pa res, da jo nekje na dve leti tretiram s quicksilver power tune sprejem, ki je namenjen čiščenju teh depozitov.
Nič slabega.....sploh pri tem modernem cheap junku ki nima jeklene puše v ALU cilindru (kot stare gusaste zadeve)


Moderna olja pa tudi ne kadijo več...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Ne saj dvotaktol mešanica ni kot nadomestilo normalnem mazanju 4t oljnega sistema. Le bencin mi od čolna mi ostane in se ne sekiram, da bi ta 1% dvotaktolna mašenica kakorkoli vplivala na delovanje kosilnice, sploh v smislu kakšne škode. Isti bencin uporabljam tudi pri frezi za sneg in se ravno tako ne pritožuje, res pa je, da naredi mogoče 5h na leto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N
I

Izbrisan uporabnik #9334

Letalski bencin je navaden petrolej, destiliran pri 180°C. Naš običajni motorni bencin je enostavno "preveč fin" za letalstvo, kjer imaš med uporabo ogromna nihanja tlaka in temperature. Če bi dal kerozin v kosilnico, bi malce nagajalo v glavnem pa delovalo. Če bi pa dal naš običajni motorni bencin (ne glede na oktane) v letalski motor in se dvignil na npr. 3000 m, bi pa bencin nekontrolirano izparel, motor pa crknu.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.864
5.466
113
Predvsem je glavna razlika pri letalskem bencinu da je LL (low lead).... Ne vem sicer zakaj "low" če ima več svinca kot Super98 včasih....najbrž zato ker ga je imel nekoč še way more....

Svinec je tam samo in samo zato ker imajo ventile bolj konusne kot ostali ICE motorji...in je treba dodatno mazat "konusni ujem" ventila. ZAKAJ je tako....in zakaj ne naredijo "avtomobilskih" ventilov v avio motorjih mi pa še noben letalec ni znal pojasnit... VanZ maybe?

In pa predvsem nima etanola....na katerega se veže voda (kondenz)....ko avijon leti čez oblak ali pa naliv...bi take zadeve lahko kako sr... naredile in bi kdo odsvedral v globine...

Spremenjena kemična sestava napram avtomobilskem bencinu + svinec tudi poskrbita za daljšo življenjsko dobo takefa bencina....zato je priljubljen med arboristi in prepperji kjer kake motorke dalj časa stojijo neuporabljane... Mešanica dalj časa sveža ostane (leto in več)

Ampak...obstaja boljša in bolj dostopna alternativa...za kake vrtne sezonske zadeve ki dalj časa stojijo po lopah!


Ma vsak Bauhaus na vrtnem oddelku z kosilnicami.... 5L/19e :)

Pride mi prav za trimmer in motorke ker se uporablja sezonsko. Če napolniš samo ZADNJI rezervoar v sezoni preden daš v spanje (ostali čas pa lavfas na normalni bencin) niti ni tako drago ;)

P. S. : tudi Husqvarna in Stihl dealerji imajo svoje verzije teh bencinov.... Ce kdo nima Bauhausa pred nosom!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.864
5.466
113
VanZ če slučajno veš....lahko to z "konusnimi" ventili potrdiš? Kao konusni zato ker imajo avio batni motorji večjo kompresijo....da imajo večjo moč (da moč ne upade toliko) na višjih višinah...?

Predvidevam da...o konusni zasnovi mi je nekoč nekdo samo namigjil....ni pa vedel ozadja...da je to edina možna razlaga.... Da lazje drži večjo kompresijo v motorju...
 
Nazadnje urejeno:

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.917
8.964
113
EU
Konusni so zaradi večje stične površine prek katere se ventil hladi, ko se dotika sedeža na glavi motorja..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.864
5.466
113
Ok.

Samo zakaj je to "avio" specific? Zakaj tega nima potem F1.... Ferrarri.... Ducati... Oz vse kar ma velik HP/Liter....oz kar lahko dirka etc :)

Ker vsi odgovori ki jih poznam so brez tehničnega ozadja...

Ker konusni ujem vodi k večji obrabi....da se pa ventili ne "zapikajo" z sedežem je pa dodan MED DRUGIM tudi svinec....da maže...(ni to njegova edina naloga)
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.917
8.964
113
EU
Pri večjem konusu mora ventil opraviti daljši gib, da se v celoti odpre. Pri F1 so obrati zelo visoki, zato tega ne uporabljajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.864
5.466
113
Razen če....razmišljam naglas...

Ni boljšega substituta za višanje oktanskega števila od svinca (pri navadnem bencinu za višanje POLEG ostalega največ dodajajo Etanol ki je NO GO za avijone)...

Ker uporabljajo svinec....si glede na pogoje (nizki obrati 3000-3600max) lahko privoščijo konusne ventile....kateri hkrati skrbijo tudi za boljše performanse na višini....saj lahko znjimi dosežejo večjo kompresijo.....

Loop? :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: VanZ