Kosilnica kadi olje čez auspuh

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
231
5
18
Sem prepričan, da so batni obročki problem. Kosilnico sem razstavil in obnovil skoraj vse razen bata (to sem pustil za konec). Tudi Ventile sem razstavil in zbrusil oglje. Tesnilo na glavi je novo...
Še vedno imam problem kje nabavit rezervne dele za Iskra kosilnico. Šifra motorja je DG1P65F in tega na spletu ne najdem nikjer (kitajsko sranje). Nazadnje sem kupil dele za Loncin 1P65FA kjer je pol delov pasalo, pol pa ne.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.877
8.897
113
EU
O kakem filtru ti to?
Če je govora o vrtni kosilnici v 98% primerov ni nobenih filtrov.
Narobe sem napisal. Zračni filter, ne oljni. Ko kosilnico obrneš na bok in obračaš nož, bat gre v spodnjo lego. Zmanša se prostornina v karterju in s tem potisne olje ven skozi odzračevalno cevko. Oddzračevalna cevka je ponavadi speljana v ohišje filtra za zrak , za filtrom. Ko je kosilnica na boku, je odzračevalna cevka spodaj in olje priteče skozi, naolji celotni filter, tako da postane nepropusten za zrak..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N
I

Izbrisan uporabnik #9334

Če bi res bili batni obročki, vidiš po tem, da vzameš med delovanjem ven palico za nivo olja. Če se tam ustvarja kompresija, so obročki. Ampak - jaz tega scenarija že zelo dolgo nisem videl. Se zgodi, toda zelo redko oz. bo prej vse drugo na kosilnici crknlo kot motor.

Če kosilnica kadi, je ponavadi kriv zračni filter oz. mašino si preveč nagnil na bok in je olje iz karterja zateklo skozi oddušnik v filter. V bistvu so vsi 4 taktni motorji tako narejeni in - tako je življenje. Oljne pare morajo nekam it in najbolje da grejo nazaj v frgazer, bolje kot pa ven v atmosfero, kjer bi imel še probleme z ekologijo in tazelenimi :obesise: .
 

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
231
5
18
ja, ampak a bi v tem primeru teklo olje čez aupuh in olje bi imelo vonj po gorivu?
 
  • Wow
Reactions: Hanzi
I

Izbrisan uporabnik #9334

Kako je prišel bencin v olje? Imaš kompresijo v karterju?
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Klasična kosilnica s 4 taktnim motorjem je narejena tako, da - če jo preveč nagneš na bok (ne vem kateri, mislim da tisti kjer je filter za zrak), kar se zgodi ob čiščenju, torej pride olje skozi oddušnik v zračni filter. Potem mašina ne more dihat in belo kadi. Kako pa bencin pride v olje da bi smrdelo po njem, je pa možno marsikaj toda vse je neobičajno. Oz. konkreten strojelom, kar vidiš na kompresiji če bi se dogajala v karterju.

Najprej preveri te običajne napake. Za tahudo diagnozo pa poglej torej glede tiste kompresije v karterju, kar narediš tako da odstraniš šibko za nivo olja in opazuješ če se ustvarja pritisk tam.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.877
8.897
113
EU
Temu je moj soded stari mehanik rekel "karter gas". Obročki slabo držijo kompresijo, in mešanica uhaja v kater, kjer se meša z oljem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Prvo snami vn bat.... Najmanj dela bo če boš podiral tako da boš odsravfal spodnji deklc.... Pa nato ojnico in jo snel iz gredi in potegnil vn bat

Potem poglej orientiranost obrockov...

Sestavi nazaj in bi moralo delat

Za tesnilo daj na karter motorni silikon....tist semering na osi pa ponavadi preživi tak poseg če nisi ravno mesar :)

Da boš za nič €€€ popravil....
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Ventile je spucal po tem, ko je že kadila.
Predlagam ti, da preveriš oddušnik karterja oz. cevko, ki gre z njega v vplinjač. Pri moji 25 let stari kosilnici z B&S motorjem je bil to edini problem, ki sem ga imel do sedaj, strošek cca. 15€ in 20 minut dela.

 
I

Izbrisan uporabnik #9334

4 taktno?

Ok, kdo ve, katera mašina rabi 8% mešanico :cheer: ? Tko, mimogrede, če kdo ve.