http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-za-avtoindustrijo-motorji-bodo-morali-biti-vecji-clanek-279468
Za glodat pa debatirat. Ker sem opazil v veliko odprtih temah prepucavanje kako so majhni turbo benciraji dobri in napredni vs. zaostali japonci.
Očitno je povsod kakšna reč...
Citat:
Reuters piše o 180-stopinjskem preobratu, pred katerim se je zaradi posledic zaostrenih politik do emisij in porabe pri avtih znašla celotna avtoindustrija. Proizvajalci so zadnje desetletje intenzivno zmanjševali prostornino motorjev, s čimer so lovili cilje glede skupnih emisij CO2, ki jih proizvajajo njihove flote. V zameno za manjšo prostornino so motorjem dodajali turbinske polnilnike, da so nadomestili izgubo moči, hkrati pa so odvzeli valj, tako da so danes zelo razširjeni trivaljni bencinski motorji, Fiat ima v svojih modelih celo dvovaljnik.
Ker so bili testi za emisije in porabo doslej izvajani zgolj v laboratorijih v veliki meri nerealnih okoliščinah, so takšni motorji lahko dosegali standarde.
Vse to pa se bo spremenilo. Kot posledica afere z Volkswagnom se namreč že prihodnje leto pričnejo vzporedno izvajati realistični testi glede emisij NOx delcev, ki jim bodo morali vse avtomobili zadostiti najkasneje do 2019. Dve leti kasneje pa bo v sklopu novega svetovnega standarda WEDC sledil še test v realnih okoliščinah na porabo goriva in CO2 emisij.
Za glodat pa debatirat. Ker sem opazil v veliko odprtih temah prepucavanje kako so majhni turbo benciraji dobri in napredni vs. zaostali japonci.
Očitno je povsod kakšna reč...