Hanzi aja to pa ja, sem imel v glavi jumperja vs tranzita.
naliM motorji 2.2 so imeli težave z ventili/ajnšprici - enostavno ta motor ni optimiran za avtodome, so jih pa jemali za osnovo čipšit modelom, ki se večinoma rentajo. In ker najemniki po navadi ne gledajo na objekt najema kot na svoj in vozijo gas do podna, se jih je kar nekaj "ustavilo" v GR, I in drugod (govorim za SLO avtodome).
Kasneje (ene dve tri leta nazaj) je prišel en SW popravek, ki omeji motor v najvišjih vrtljajih in do tega večinoma ne prihaja več.
Sedaj je že nekaj časa mir kolikor spremljam, večini kritičnim so menjali injektorje ali celo mašino (kjer je že bila škoda) in ostalim posodobili SW.
Dejstvo je, da naša država s skrajno idiotsko politiko DMV za avtodome, kjer je tudi za EURO6 motor najnižji DMV 13%, realen večinoma 18%, najvišji pa preko 30% z vključenimi nagradnimi 8% za motorje preko 2,5L. Tako se kupujejo avtodomi s "podhranjenimi" motorji, ki niso delani za konstantne vožnje s 3,5T obremenitve (prej 4T). Ni toliko problem hitrost, ki je pri avtodomih večinoma ni, kot pa konstantna obremenitev in vožnja v visoki prestavi z nizkimi obrati.