Kolk je mela porabo renault 4 katrca?

13. jul 2011
2.677
626
113
Citat:
Uporabnik krimec pravi:
Pa šaltal smo z ročajem od dežnika
smile-1.gif

Dejansko so tiste šaltheblne delali v tovarni dežnikov v Lendavi.


https://www.youtube.com/watch?v=E-XylS3c8bc
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.131
68
48
123
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
To je tista katrca, ki znotraj ni imela kljuke za odpiranje vrat. Samo odprtino v plehu v katereo si moral s strahom da ti jih kaj ne odreže, porinit prste in potegniti drog za odpiranje.
bonk.gif

pa sej je un zatič gledal vn iz pleha, al se narobe spomnm? Sem se pa super počutil, ko sem pri 8ih letih znal vdreti v avto
smile-1.gif
zadnja stekla so imela res super ucinkovit sistem za odpiranje
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Reli avtomobili imajo tudi sedaj na podobni višini in položaju ročico - blizu roki na volanu.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
a res?spet nekaj novega..drgač pa drvarnica od avta, preveč je žrla za svoje zmogljivosti.

Resnično. Takšno rešitev zadnje preme je imel tudi R16. Zanimivo kako so se avtomobilski "poznavalci" ameriških, nemških in podobnih vozil delali norce iz francozov, češ, da so šlampasti pri podvozju, ampak so jim taisti francozi pač povedali svoje, da je to nalašč in predstavili prednosti takšne preme. Pogooglajte za kaj se gre.
smile-1.gif
Pila je čisto solidno. Meni med 5-6l. Ampak takrat se po poravi ni spraševalo. Je bil bencin čisto poceni. Popraviti si jo znal sam. Romantični časi, ko smo na morje potovali po dva dni, kaj je avtovleka nismo poznali. Ampak verjetno sem bolj osamljen v razmišljanju, ker sem pač že star. Hehe.

rear-suspension.jpg
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zanimiv je tudi podatek da je bila medosna razdalja na levi strani drugacna kot na desni.

Prfoks 20 let nazaj nam je rekel da naj bi bilo 6 cm razlike
wink-1.gif
. A drzi paz ne bi vedel.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.235
1.014
113
Jaz sem mel dve varianti:
- TL letnik 86 ne vem al je mela 850 al 900 kub motor, španski forgazar žrla ko si jo naštelal nek med 4.5-6l ampak tud poskočna ni bla, ko se je razštelala pa je "letela" ampak tud žrla tud do 9-10l
- GTL letnik 91, 1100 kub motor par KM več, poraba cca 7-9lit , je šel kolega z mečko za mano ko smo se od Loma proti Vrhniki spustil mu je kazal 196km/h, na katrci nisem mogel videt ker je mela na števcu samo do 160 km/h.
V glavnem smo bli mulci z res težko nogo.
Dokler je stari vozil so obe imele porabo okol 5.5 -6 lit.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
A ta poraba je bila po BC? Končna pa po GPS-u. Prav neverjetno z 25 KW(34 KS) končna 196 km/h. Toliko ni niti prosti pad.

Sicer pa uradni tehnični podatki klik ostalo so pravljice za lahko noč.

Tudi sam sem bil sovoznik v jugotu 55, ki je s hitrostjo 120 km/h prehiteval Opel vectro, kateri je števec za hitrost kazal natančno 140 km/h(videl sem na lastne oči)
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.338
9.572
113
EU
Zaradi tega so prej števci imeli tisti štiftek na katerega se je kazalec naslonil, da ni mogel narediti še en krog
evil.gif
Sedaj v času digitalnih so to opustili.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
No, za vsakega malo odgovora ali replike, kregat in pisarit pa ne mislim.

TL (ni čisto po letu ločeno, ampak če se prav spomnim je meja nekje med 84/85) so imele spredaj bobne, nato (gtl) pa diske. Tudi oznaja TL/gtl ni bila točno po letniku ločena, vmes so bili pač eni hibridi obeh (so verjetno skladišča pucali).

Imel sem GTL-ko, letnik 88, 1,1 motor z celimi 34 konjiči. Če je bila dobro naštelana je tudi malo žrla, kar pomeni pri meni povprečje okrog 6 litrov. Če bi bil fotr, ne mulc, bi bilo verjetno krepko manj. Poleg zadnje preme (razlike v koloteku ne vem na pamet, od oka pa je bilo 3 do 4 cm) je imela še eno smešno lastnost - aerodinamiko. Ta je bila čisto v ku..cu, dokler nisi nekako prilezel do cca 140km/h. Tam se je pa zadeva obrnila in je hudič kar nabiral ( za vse nejevberne tomaže napišem v nadaljevanju).

Skratka - lahek avto, motor ki je delal od 1500 do 6000 obratov - ne samo jugeci z 45 konji, tudi petke so ostajale za katrco, spet če je bila naštelana. S kilometri je bilo treba štelat ventile, veriga se je raztegnila po cca 150 do 200 tisoč prevoženih (avto je delal, le šel ni več kot je treba) pa kontakt in predvžig (po domače komplet frtajler) si moral dokaj pogosto štelat. Če si to imel poštimano je avto šel ko vrag za svoje podatke. Moje (popolnoma original, brez predelav) petke in jugoti niso lovili. Ker gps-a ni bilo, ne vem koliko je kazal števec, ampak na max sem ga spravil na 30 km/h - to pomeni cel krog okoli in še 30 zraven - igle ni bilo in je lahko šel čez "nulo". To je bilo navzdol po Vrhniškem klancu po avtocesti proti Vrhniki. Druga podobna je pa bila proti Kopru, po klancu navzdol iz Razdrtega - tam sem pa letel mimo kolega, ki je imel Fiat Tipo 1.4 ie (če kdo ve naj najde kao končno hitrost), ki je imel že elktronski vbrizg in mu je blokada preprečevala hitrejšo vožnjo - katra blokade ni imela in sem šel mimo njega.

Štorij je še mnogo, pa kdor je katrco imel ve, tako kot vejo ljubitelji in lastniki spačkov, dian, hroščev, fičkov,.... Kdor je pa izpit naredil pred 10 leti pa tako ali tako ne bo verjel kaj vse smo s temi avti počeli
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
cool-1.gif
imel dve GTLjki... Pa še pred tem doma eno (drugi avto). Katra heroj... Good vibrations (by Beach boys)...
 

Tahudfirbc

Pripravnik
3. maj 2010
304
0
16
Za mizo
TL je bila res avto za mulce. Se še kdo spomni kurblna za sprednjim odbijačem...francoske so imele luknjo v odbijaču, NM pa ne.
In si jo vžgal lapo na roko...s pomočnikom ali pomočnico
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
a res?spet nekaj novega..drgač pa drvarnica od avta, preveč je žrla za svoje zmogljivosti.
A mislis da te spet zajebavam?
Citat:
Različni medosni razdalji
Katrca ima zaradi vpetja zadnje torzije zares različni medosni razdalji. Podobno rešitev so Francozi uporabili tudi pri modelu R16. Skoraj petcentimetrska razlika pa je zavedla tudi kakšnega kleparja, ki mu mere niso šle v račun in je zato na mizi raztegoval šasijo ...
Pobrano tule, kjer se najde thdi nekaj drugih podatkov izmerjenih v novejsem času.
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2011/07/katrca_na_testu.aspx

Ce ti medosna se vedno ne gre v lajsto, je na googlu zagotovo (ne najdem na gsm sedajle) slika levega in desnega zadnjega boka preden se priključina prag. Pa se na oko vidi da je razdalja med vrati in obrobo razlicna. Na desni strani je večja. Tudi iz siolovih slik se to lahko opazi.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ha ha, kera tema!
smile-1.gif


Katra je tako kot kupleraj: ko si noter, ti je fino, ko prideš pa ven iz nje, ti je pa malce nerodno.
grin1.gif


A nimajo nekje na gorenjskem nekega kluba oboževalcev Katre?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Moj prvi avto in prvega ne pozabiš nikoli. Katra GTL l.87, rdeče barve. Kot sem rekel poraba okoli 6. Še danes me mika da bi nekje zadnjo serijo l.92 kupu in bi jo pač mel kot old tajmerja.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
A ta poraba je bila po BC? Končna pa po GPS-u. Prav neverjetno z 25 KW(34 KS) končna 196 km/h. Toliko ni niti prosti pad.
Porabo so zmerili, tako kot jo lahko dokaj natančno tudi danes. Če folk navaja porabo po BC, potem rata jasno od kod danes take pravljične porabe. Če je zate končna brzina isto kot brzina po klancu navzdol, hmnja, prav a ne. Verjetno je "hitrost" 196km/h bila odčitana s števca kakopak, saj mercedes je pa ja točno kazal
smile-1.gif

Citat:
Tudi sam sem bil sovoznik v jugotu 55, ki je s hitrostjo 120 km/h prehiteval Opel vectro, kateri je števec za hitrost kazal natančno 140 km/h(videl sem na lastne oči)
Se pravi: sedel si v yugotu, na lastne oči si pa videl števec v Vectri, ki je kazal 140km/h. Svaka čast.
Še to, katra ni imela omejilne palčke, je šel števec kar lepo naokoli na nulo pa še kaj čez tudi
evil.gif