Kolk je letos že mrtvih...

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Nekaj bi se naredilo že, če bi sploh evidentirali črne točke. Pa so raje ukinili oznake za te točke. Policija in razni pametnjakoviči pa znajo kriviti samo hitrost. Saj je res, če bi vozilo stalo, načeloma ne bi prišlo do nesreč. Ampak cestna infrastruktura je osnovna potreba v 21. stoletju in valiti izključno krivdo na voznike, pri tem pa namerno ignorirati napake na infrastrukturi je... bolano.

https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=22827
https://www.dnevnik.si/238350
http://www.24ur.com/cestni_pripetljaji/cestni-odseki-smrti.html
http://www.delo.si/novice/slovenija/projekti-za-odpravo-nevarnosti-na-cestah-stojijo.html

Policija pa zapiše - neprimerna hitrost. Je najlažje, žal pa zelo zavajajoče.
Jasno, da se ne da vsega naenkrat. Lahko pa bi denar namenjali prvenstveno za odpravo črnih točk, protihrupne ograde pa postavili v drugi plan.
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.099
44
48
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik kamela213 pravi:
Težko boš krivdo valil na infrastrukturo če se en sesuje 1000 pa se jih normalno odpelje mimo.
Po tej logiki tudi težko potem zvališ krivdo na alkohol, ker se tisoč pijanih dnevno pelje, zaleti se pa samo en pijan.

saj zato se pa ne vali krivde na alkohol, še vedno je nekje druugje vzrok za nastanek prometne nesreæe. je pač prekršek za katerega si kaznovan. In tudi hitrost kot taka ni vzrok za prometno nesrečo, če pa zaradi tega nekdo izgubi oblast nad vozilom gre pa za samostojen prekršek ki ni odvisen od dejanske hitrosti.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Policija pa zapiše - neprimerna hitrost. Je najlažje, žal pa zelo zavajajoče.
To je dobro premišljena strategija.
Najlažje je pač izmeriti in kaznovati hitrost (in alkohol) - to se instrumentom da dokazat.
Policaj najraje zapiše - neprimerna hitrost, to gre v statistiko, ki je zaradi tega potvorjeno, s to statistiko mahajo policaji rekoč da je največ nesreč zaradi neprimerne hitrosti, s to statistiko perejo ljudem možgane, da to verjamejo , - hitrost ubija, potem zahtevajo ukrepe za omejitev te hitrosti (vse za našo varnost) , ljudje z opranimi možgani ploskajo, ker mislijo kako bodo pa sedaj varni, in potem oblast zaostruje omejitve in višajo kazni - in VESELO KASIRA . In najlažje je kasirat z radarjem. pa smo v krogu.

Namen tega da policaj vedno zapiše neprimerna hitrost, je v končni fazi večji izplen.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Poleg tega: zakon pravi, da ima vsak udeleženc v prometu pravico pričakovat, da ostali udeleženci v prometu spoštujejo zakon. In to velja tudi za vzdrževanje cest. Pravico imaš pričakovat, da je cesta v varnem stanju (in seveda: pri nas pač moraš pričakovat, da ni, ker nič ne pomaga biti nič krivo truplo).

SJTV1, lepo si to povedal; Vsak udeleženec v prometu ima pravico pričakovat, da ostali udeleženci v prometu spoštujejo zakon. Oh kako si to lepo povedal. Pravico pričakovat.
Če bi se jaz zanašal na to tvojo pravico, kjer imam pravico pričakovat, da bodo vsi spoštovali zakon, potem bi bil jaz že zdavnaj na britofu. Pa ti tud.
Jaz, kot ti praviš, imam pravico pričakovat, da bodo vsi vozili po omejitvah in s prilagojeno hitrostjo. In ta hitrost NE SME BITI VEČJA OD NAJVIŠJE DOVOLJENE hitrosti. Je tako?
Pa jaz v resničnem svetu lahko pričakujem to? Čeprav imam pravico to pričakovat? Po tvoji teoriji, jaz pri hitrosti 130 km/h sploh ne rabim več v špegu gledat, saj me nihče ne sme več prehitet, saj gremo vsi s končno hitrostjo. Večje hitrostini, ne sme bit, torej ne rabimo gledat vzvratnih ogledal. Samo pičimo vsi z maksimalno brzino naprej. Imamo pravico.
SJTV1 svetujem ti, da se zbudiš in pogledaš realnosti v oči. Svetujem ti, da se prilagodiš kruti realnosti. Ceste še zlepa ne bodo boljše, pa če jih jutri začnejo s polno paro izboljševat. Zato bi blo pametno, da se ti tej cesti prilagodiš, ker cesta se tebi ne bo. Če seveda hočeš živet in če nočeš koga ubit.
Jaz, kot ti praviš, upravičeno lahko pričakujem, da bodo vsi vozili po omejitvah. Pa ne morem, ker v praksi je polno divjakjov. Pa se moram tem divjakom skoz umikat in prilagajat, če hočem odnest celo glavo. Čeprav upravičeno pričakujem, da se jim ne bo treba umikat, ker jaz že vozim z MAKSIMALNO dovoljeno hitrostjo.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.625
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik stardec pravi:...
Pa se moram tem divjakom skoz umikat in prilagajat, če hočem odnest celo glavo. Čeprav upravičeno pričakujem, da se jim ne bo treba umikat, ker jaz že vozim z MAKSIMALNO dovoljeno hitrostjo.

Tipična izjava nekoga, ki po AC vozi stalno po levem pasu in ima svoj prav.
šerifzavolanom.press
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:...
Pa se moram tem divjakom skoz umikat in prilagajat, če hočem odnest celo glavo. Čeprav upravičeno pričakujem, da se jim ne bo treba umikat, ker jaz že vozim z MAKSIMALNO dovoljeno hitrostjo.

Tipična izjava nekoga, ki po AC vozi stalno po levem pasu in ima svoj prav.
šerifzavolanom.press
Tipična izjava divjaka.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.625
113
še v SLO - ampak komaj
jp - zato sem pa do sedaj pri mojih 1,2 mio prevopženih km povzročil 2 prometni nesreči, bil udeležen še v 4 drugih (vse primeri pri hitrostih pod 30 km/h
crazy1.gif
) in nebrojkrat rešil situacijo, kjer so drugi naredili "pisdarijo".

In še zdaleč nisem med "počasneti" na cesti - ampak to si že sam ugotovil.

Daj Buh, Tito, JJ ali pa karkoli že obstaja od božanstev, da bom podobno statistko uspel obržati še naprej.

Lej - meni je jasno, da je na cesti nevarno. Meni je jasno, da si cesto moram "deliti" - edino kar mi ni jasno, kako je toliko egoistov na cesti.
Najbolj se pa bojim, da bom zaradi napake nekoga (pa ni nujno, da je za volanom, niti ni nujno, da bo ob poku "krivec" sploh tam) pustil celotno svoje življenje na cesti (več kot 5% sem ga že itak do sedaj s samo vožnjo
crazy1.gif
) in še koga "vzel zraven".

In da bi se povečala varnost vseh je treba ugotoviti kaj so dejanski vzroki prometnih nesreč in delati na zmanjševanju le-teh vzrokov.
In ne - ni "neprilagojena hitrost" dejanski vzrok, tudi "nepravilna menjava voznega pasu" ne.
Vzroke je treba iskati v vozniku, prevoznem sredstvu in prometni infrastrukturi - in ko imaš kje je vzrok, lahko začneš strukturino delati na izboljševanju.

Dokler pa bodo naši iz Tacna govorili o nádzoru namesto da bi nadzorováli promet in ga pomagali izboljševati, bomo pač tam kjer smo - popravek - še bolj bomo tonili.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
In da bi se povečala varnost vseh je treba ugotoviti kaj so dejanski vzroki prometnih nesreč in delati na zmanjševanju le-teh vzrokov.
Dejanski vzrok VEČINO prometnih nesreč je nespoštovanje prometnih prtedpisov. Vsaj 90% nesreč se zgodi zgolj in samo zaradi nespoštovanja prometnih predpisov.
10% oziroma še manj nesreč, se zgodi pa zaradi takoimenovane "višje sile".


Divjaki bi vse drugo spremenili in uredili, samo da vam ne bi bilo treba vozit po predpisih in omejitvah. Vse bi nardili, samo nogo ne bi dali dol z gasa za nobeno ceno.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
a ti to po števcu 130 pa na prehitevalcu vozš.
grin1.gif
To ni prehitevalc, to je prehitevalni pas. Prehitevalec je pa tisti dečko, ki prehiteva.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Taisti, ki se grejo serife po cesti, nastavjo lezalnik al pa brisaco za ceu tedn na plazo.....si kar rezervirajo top pozicijo, zihr. Dejte se mal pofockat no, egoisti zarukani.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Poleg tega: zakon pravi, da ima vsak udeleženc v prometu pravico pričakovat, da ostali udeleženci v prometu spoštujejo zakon. In to velja tudi za vzdrževanje cest. Pravico imaš pričakovat, da je cesta v varnem stanju (in seveda: pri nas pač moraš pričakovat, da ni, ker nič ne pomaga biti nič krivo truplo).

SJTV1, lepo si to povedal; Vsak udeleženec v prometu ima pravico pričakovat, da ostali udeleženci v prometu spoštujejo zakon. Oh kako si to lepo povedal. Pravico pričakovat.
Če bi se jaz zanašal na to tvojo pravico, kjer imam pravico pričakovat, da bodo vsi spoštovali zakon, potem bi bil jaz že zdavnaj na britofu. Pa ti tud.
Jaz, kot ti praviš, imam pravico pričakovat, da bodo vsi vozili po omejitvah in s prilagojeno hitrostjo. In ta hitrost NE SME BITI VEČJA OD NAJVIŠJE DOVOLJENE hitrosti. Je tako?
Pa jaz v resničnem svetu lahko pričakujem to? Čeprav imam pravico to pričakovat? Po tvoji teoriji, jaz pri hitrosti 130 km/h sploh ne rabim več v špegu gledat, saj me nihče ne sme več prehitet, saj gremo vsi s končno hitrostjo. Večje hitrostini, ne sme bit, torej ne rabimo gledat vzvratnih ogledal. Samo pičimo vsi z maksimalno brzino naprej. Imamo pravico.
SJTV1 svetujem ti, da se zbudiš in pogledaš realnosti v oči. Svetujem ti, da se prilagodiš kruti realnosti. Ceste še zlepa ne bodo boljše, pa če jih jutri začnejo s polno paro izboljševat. Zato bi blo pametno, da se ti tej cesti prilagodiš, ker cesta se tebi ne bo. Če seveda hočeš živet in če nočeš koga ubit.
Jaz, kot ti praviš, upravičeno lahko pričakujem, da bodo vsi vozili po omejitvah. Pa ne morem, ker v praksi je polno divjakjov. Pa se moram tem divjakom skoz umikat in prilagajat, če hočem odnest celo glavo. Čeprav upravičeno pričakujem, da se jim ne bo treba umikat, ker jaz že vozim z MAKSIMALNO dovoljeno hitrostjo.

Blablablablabla. Pišeš, vidim, rad. Vse, kar si ti napisal tako na dolgo, najdeš v točno tem mojem postu, ki si ga citiral, na koncu v oklepaju.

In če se voziš po omejitvah in spoštuješ ostala določila zakona (tudi tistega, da se ne voziš po levem pasu, če je na desnem plac), potem se ne rabiš nikomur umikat (razen, če si rešuješ življenje, kar pa je, roko na srce in če nisi paničar, zelo zelo redko).

Pa čisto mimogrede: kako pa veš, kako jaz vozim, da mi daješ nasvete, da naj se umirim? Pa ne, da po tem, da zagovarjam, da morajo za prometno varsnost vsi opravit svoje delo, slepaš, da sem nekakšen divjak ali kaj? V 25+ letih 2 ali 3 nesreče (vedno samo zvit pleh), tu in tam kaka mala nezgodica, kazni bi lahko preštel na prste (tiste za hitrost pa na prste ene mizarske roke), pik nikoli. Pa ne se čudit, če me boš našel vozit manj, kot je omejitev.

Včasih so rekli, da obstajata ofenzivna in defenzivna vožnja. Ampak obstajata tudi dinamična in pasivna vožnja. In Dinamična vožnja je lahko ofenzivna ali defenzivna, pasivna pa enako (in najhujši so pasivni ofenzivni vozniki - tisti, za katere sicer ni nujno, da so vedno prehitri, so pa neuvidevni do ostalih, ne odstopijo prednosti, ne znajo zmanjšat, kjer je treba, pospešit, kjer je to dobro in varno, skratka, predstavljaj si nekoga ki vedno vozi 70 in se pelje, kot da je povsem sam na cesti - če ima zeleno ali prednost, ni šans, da bi ustavil).

Bi rekel, da sem dinamično defenziven voznik. Pa ti?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
In da bi se povečala varnost vseh je treba ugotoviti kaj so dejanski vzroki prometnih nesreč in delati na zmanjševanju le-teh vzrokov.
Dejanski vzrok VEČINO prometnih nesreč je nespoštovanje prometnih prtedpisov. Vsaj 90% nesreč se zgodi zgolj in samo zaradi nespoštovanja prometnih predpisov.
10% oziroma še manj nesreč, se zgodi pa zaradi takoimenovane "višje sile".


Divjaki bi vse drugo spremenili in uredili, samo da vam ne bi bilo treba vozit po predpisih in omejitvah. Vse bi nardili, samo nogo ne bi dali dol z gasa za nobeno ceno.

Ja, ampak: zakaj ljudje ne spoštujejo predpisov? Ne moreš enako delat preventive, namenjene tisti, ki ne poznajo predpisov, tistim, ki nimajo vozniških sposobnosti, da bi se jih držali, tistih, ki jih kršijo, ker si milijo, da zanje ne veljajo ... Vsake take skupine se je treba lotit drugače. Za ene so kazni, za ene TV oglasi, za ene delavnice, ene je treba vržt iz službe ...
Dokler tega ne bomo počeli, lahko pozabimo na vizijo 0 žrtev na cesti.
Če tega ne moreš dojet, potem si pač en žlender (ali pa velov, po novem), sorry.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Bi rekel, da sem dinamično defenziven voznik.

Še noben divjak, ni priznal da je divjak. Divjaki so si/ste dali ime "dinamik".
Tudi noben lopov ne prizna da je lopov.

Žalostno pri tebi je to, da se imaš za nekakšnega samovklicanega prometno varnostnega strokovnjaka. Kakšne kvalifikacije , oziroma boljše reference pa imaš ti, da lahko očitaš Žlendru oziroma njegovemu nasledniku, da on nima pojma?
Ti, predvidevam, rad voziš avto, kot večina nadobudnih fantkov, rad imaš pedal za gas, lepe avte, kot vsi, za povrh si pa(predvidevam) novinar, zaposlen pri neki avtoreviji......in zdaj si ti, kao, strokovnjak, ki drugim deli nasvete. Zdaj ti daješ drugim "strokovne" nasvete, čeprav je iz tvojih izjav razbrati, da si ti eden prvih, ki rabiš strokovno pomoč in strokoven nasvet.
Za talanje strokovnih prometno varnostnih nasvetov ni dovolj, da ti rad voziš avtomobile in jih rad ali pa zgolj službeno testiraš. Za talanje varnosnoprometnih nasvetov je bistveno, da imaš pošlihtano glavo in zdrav razum. Da veš, kaj je pametno počet na cesti in kaj ni, potrebuješ predvsem zdravo kmečko pamet in DOMAČO SPLOŠNO vzgojo. V prometu se točno vidi, kdo je bil doma od svojih staršev deležen splošne vzgoje in kdo je ni bil. Obnašanje na cesti je preslikava in ogledalo splošnega obnašanja in splošne vzgoje. Nič druzga.

Iz navadne vožnje avta nekateri tukaj delate študije in oh in sploh modrujete. Kot, da je to taka znanost. Vožnja avta je navadno upravljanje tehnične naprave. Vsak lahko to zna, vsak se lahko nauči. Še opica v cirkusu zna avto peljat.
Če se že gremo, je upravljanje enega traktotja, kombajna, bagra itd...veliko bolj zahtevno početje kot pa vožnja avta.
Pri varnosti v prometu ni poglavitno to, da ima nekdo izvrstne reflekse, da zna nekdo hitro volan vrtet, da zna nekdo z maksimalno hitrostjo ovinek speljet itd.....pri varnosti je poglavitno, da imaš v glavi pošlihtano in da veš, da na cesto nisi prišel dirkat tekmovat, ampak, da si prišel potovat. Varno potovat.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Ja, ampak: zakaj ljudje ne spoštujejo predpisov?
Ker niso bili deležni splošne vzgoje.
Tisti, ki noče spoštovat predpisov, to noče zato, ker je doma šprical splošno vzgojo. Kršitel predpisov je postal kršitelj zato, ker mu starši, pri splošni vzgoji, niso postavili splošnih meja. Kršitelj je v mladosti delal kar je hotel. Zato misli, da zdaj tudi na cesti lahko dela kar hoče.
Čist simpelj.
In takim nevzgojencem ne bo pomagalo nobeno obnavljanje prometnih predpisov, ker jnavkljub briljantnemu znanju predpisov, le teh NE BODO HOTELI spoštovat. Ker so tako pač navajeni. Za take je samo palica, oziroma denarna, ali katera druga visoka kazen.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Ja, ampak: zakaj ljudje ne spoštujejo predpisov?
Ker niso bili deležni splošne vzgoje.
Tisti, ki noče spoštovat predpisov, to noče zato, ker je doma šprical splošno vzgojo. Kršitel predpisov je postal kršitelj zato, ker mu starši, pri splošni vzgoji, niso postavili splošnih meja. Kršitelj je v mladosti delal kar je hotel. Zato misli, da zdaj tudi na cesti lahko dela kar hoče.
Čist simpelj.
In takim nevzgojencem ne bo pomagalo nobeno obnavljanje prometnih predpisov, ker jnavkljub briljantnemu znanju predpisov, le teh NE BODO HOTELI spoštovat. Ker so tako pač navajeni. Za take je samo palica, oziroma denarna, ali katera druga visoka kazen.

No, in ko prideš ven s tako bebavim odgovorom, je jasno, da si en navaden žlender. In s takimi ne debatiram. Saj veš, kako pravijo: ne prepiraj se z bedakom, zvlekel tem bo na svoj nivo in te dotolkel z izkušnjami ...
Uživaj v svojih blodnjah in srečno na cesti.

PS: u unem postu višje pa spet krepko brcaš v temo, po svoji stari navadi.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Ja, ampak: zakaj ljudje ne spoštujejo predpisov?
Ker niso bili deležni splošne vzgoje.

Ker so kre.tenski? Na primer znak za naselje, kjer daleč naokoli ni nobene stavbe? Omejitev 30 tam, kjer je treba vreči nekaj lopat asfalta v udarno jamo?