Kolk je letos že mrtvih...

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
SJTV1 A se ti norca iz sebe delaš?
Praviš, da so naše ceste zanič. Torej veš da so zanič. Si seznanjen s tem dejstvom. Vsi vemo da so ceste zanič. Kdo v sloveniji tega ne ve? Kaj pol?
Torej vozi v skladu s tem dejstvom! Vozi cesti primerno. Vozi s tako prilaojeno hitrostjo, da boš kos tem našim zjebanim cestam. Saj veš, da so ceste zjebane. Saj se niso zjebale čez noč. Že skoks mamo take. Torej, tle izgovora nimaš. Ti se moraš prilagodit tem zjebanim cestam, se ne bo ta cesta tebi prilagodila.
Da bi blo treba koga iz darsa zapret se strinjam. Ampak dokler ta ni zaprt in se bo stanje cest izboljšalo, boš moral vozit tako, da boš na naših cestah preživel. Ne moreš ti vozit tako hitro kot, da so naše ceste dobre. Če pa niso.
Tisto o zaspanosti olju na cesti itd.....tle nima veze. Tud drugje po drugih državah ljudje zaspijo za volanom in tud drugje so oljni madeži po cesti, nezbranost itd..... Tle ni slovenija nič drugačna.
Sicer pa, če imamo mi slabe ceste in ti zaradi luknjastih cest avto bolj poskakuje še težje zaspiš za volanom.
SJTV, ne zgovarjaj se na take banalne in otročje izgovore. Res da mogoče s temi tvojimi izgovori dobivaš točke pri divjakih in nori mladini, ter pripomoreš k nakladi vaše revije, ampak za resnično varnost s tem nisi napravil nič. Si samo škodil.

To niso izgovori, to so vzroki, ki jih je treba poznat, če hočeš preprečevat. SLO problem je (poleg zanič infrastrukture) to, d aprometno varnost vodijo glih ljudje s tvojimi nazori. Ne, ljudje se ne odzivajo na splošna nakladanja, kot je neprilagojena hitrost. Ljudje se odzivajo na zelo specifične impulze, v katerih se prepoznajo. Zunaj to vedo. Pri nas ne. Sploh, ko gre enkrat za zelo nizke cifre. Iz 200 na 100 je žtrve lažje zmanjšat kot iz 100 na 50 ali na 0. Je treba vse porihtat, in bi pri tem zelo natančen. Ampak tega očitno ne ti ne naših prometni šefi ne razumejo (ali pa nočejo razumet).

In v resnici imaš po zakonu pravico pričakovat, da je cesta OK. Mora biti. Samo da pri nas policija in inšpektorat nimata jajc striktno kaznovati tistih, ki ne poskrbijo, da se cete urejene, kot morajo biti, imajo pa seveda jajčka kaznovat voznike za neprilagojeno hitrost.
Ko bi prvih 10 direktorjev cestnih podjetij zaprli (in seveda šefa DRSC), bi se stvari začele spreminjat. Tudi na cestah.

Ne SJTV1 to ni vzrok. Če ti veš, da voziš po slabi cesti, to ne mote biti vzrok za nesrečo. Slaba cesta je kvečjemu lahko povod za nek vzrok. Npr, da se ti zaradi slabe ceste strga in potem zaradi te strganosti narediš neumnost - začneš divjat, torej narediš vzrok.. Povodov, kot sva že govorila, pa je lahko nešteto. Tud fižol je potemtakem lahko povod za nek vzrok. Al pa polna luna.
Pa še eno veliko neumnost si bleknil.
Ni problem v nazorih kakršne imam jaz. Problem je v nazorih kakršne imaš ti. In potem se gredo taki, kot si ti, nekakšno avtomobilsko, kao "strokovno", novinarstvo in preko svojega glasila, oziroma medija, potem širite nekakšne "strokovne" nazore, ki so totalno zgrešeni in napačni. Zato pa je tako kot je.

Ti zagovarjaš, da so vedno za vse krivi le vozniki, naj se pač prilagodijo. Jaz trdimo, da morajo vsi deležniki (vozniki, graditelji, vzdrževalci, nadzor, kaznovanje) oddelat svoje delo 100%.
Če te zanima, kdo ima prav, si poglej, kako to deluje tam, kjer je prometna varnost boljša kot pri nas. Hint: ne, niso samo vozniki.

Pa naj bo doti te debate, ti pač podpiraš zabitost in lenobo državnih organov, jaz je pač ne.

Nenene kolega. Ne podpiram lenobo in zabitost odgovornih. Ampak v prvi vrsti si za svojo varnost in varnost drugih odgovoren SAM. Potem pa še drugi.
In ne moreš mi tukaj prodajat izgovore. Ne kupim jih.
Samo čez mejo pelji v Avstrijo. Ni daleč.Tam je vozniška kultura na dosti višjem nivoju kot pri nas. Tam vedo kaj je prilagojena hitrost. V Avstriji celo slovenci, takoj ko pridejo ven iz karavanškega predora, čudežno na enkrat zvejo kaj je prilagojena hitrost. Ko pa slovenci pridejo nazaj iz avstrije, pa spet takoj pozabijo na prilagojeno hitrost. A ni to zanimivo?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Samo čez mejo pelji v Avstrijo. Ni daleč.Tam je vozniška kultura na dosti višjem nivoju kot pri nas. Tam vedo kaj je prilagojena hitrost. V Avstriji celo slovenci, takoj ko pridejo ven iz karavanškega predora, čudežno na enkrat zvejo kaj je prilagojena hitrost. Ko pa slovenci pridejo nazaj iz avstrije, pa spet takoj pozabijo na prilagojeno hitrost. A ni to zanimivo?

Verjetno (oz. ne verjetno ampak sigurno) jih je strah 10x nižjih kazni za CPP prekrške kot pa so pri nas v Sloveniji, saj se zavedajo, da je pa kontrole s strani policije 10x več in posledično zato 10x večja verjetnost, da jih dobijo in skasirajo kazen. Ampak ti si še vedno mnenja, da se pri nas rešitev problema skriva v zvišanju kazni, knede?
smile-1.gif


@SJTV1 -
zmaga.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Samo čez mejo pelji v Avstrijo. Ni daleč.Tam je vozniška kultura na dosti višjem nivoju kot pri nas. Tam vedo kaj je prilagojena hitrost. V Avstriji celo slovenci, takoj ko pridejo ven iz karavanškega predora, čudežno na enkrat zvejo kaj je prilagojena hitrost. Ko pa slovenci pridejo nazaj iz avstrije, pa spet takoj pozabijo na prilagojeno hitrost. A ni to zanimivo?

Verjetno (oz. ne verjetno ampak sigurno) jih je strah 10x nižjih kazni za CPP prekrške kot pa so pri nas v Sloveniji, saj se zavedajo, da je pa kontrole s strani policije 10x več in posledično zato 10x večja verjetnost, da jih dobijo in skasirajo kazen. Ampak ti si še vedno mnenja, da se pri nas rešitev problema skriva v zvišanju kazni, knede?
smile-1.gif
Seveda. Balkanc se na domačem terenu počuti faca in taglavni. Zato ga je treba po žepu udarit, če hočeš balkanca doma reda naučit. Ni druge. Žal.
Saj veš sam da je tako.

Ne vem pa kje ti v Avstriji vidiš tolk policije? Jaz je ne vidim. Jo je več doma v sloveniji.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:

Nenene kolega. Ne podpiram lenobo in zabitost odgovornih. Ampak v prvi vrsti si za svojo varnost in varnost drugih odgovoren SAM. Potem pa še drugi.

Točno. In če pride do nesreče, je treba vedet kdo je naredil napako, pa tudi zakaj je naredil napako. Drugače se napake ne da odpravit.
In če hočeš priti na nivo prometne varnosti, kot imajo ponekod zunaj, ne moreš dela le na voznikih, treba je tudi na ostalem. Na vsem. In vedno poudarjat vse, ne le voznike, kot se to počne pri nas.
Poleg tega: zakon pravi, da ima vsak udeleženc v prometu pravico pričakovat, da ostali udeleženci v prometu spoštujejo zakon. In to velja tudi za vzdrževanje cest. Pravico imaš pričakovat, da je cesta v varnem stanju (in seveda: pri nas pač moraš pričakovat, da ni, ker nič ne pomaga biti nič krivo truplo).
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Gavran, zakaj mi popaš neke statistike iz razvitih držav, kjer je vozniška kultura voznikov na daleko višjem nivoju kot je v sloveniji?
Jaz verjamem, da je v razvitih državah statistika drugačna, ker je pač tudi vozniška kultura drugačna.
V sloveniji je pač še zmeraj balkanska vozniška kultura. In temu primerni so tudi vzroki za nesreče balkanski. Divjanje.

A tuje raziskave naših cest si pa vehementno spregledal, ne? Glej, če se nesreča dvakrat zaporedoma zgodi na ISTEM mestu, je največjemu kre.tenu jasno, da je na tem mestu nekaj narobe.
Ja, če se avto ne bi vozil (hitrost je NULA) se nesreča ne bi zgodila. Ampak smisel infrastrukture, torej tudi cest, je, da omogočajo NEOVIRAN promet. Če pa mostiček ali zdrsan asfalt predstavlja oviro za varno opravljanje prometa, je treba oviro odstraniti in PRAVILNO zapisati v evidenco vzrokov.
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.099
44
48
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Gavran, zakaj mi popaš neke statistike iz razvitih držav, kjer je vozniška kultura voznikov na daleko višjem nivoju kot je v sloveniji?
Jaz verjamem, da je v razvitih državah statistika drugačna, ker je pač tudi vozniška kultura drugačna.
V sloveniji je pač še zmeraj balkanska vozniška kultura. In temu primerni so tudi vzroki za nesreče balkanski. Divjanje.

A tuje raziskave naših cest si pa vehementno spregledal, ne? Glej, če se nesreča dvakrat zaporedoma zgodi na ISTEM mestu, je največjemu kre.tenu jasno, da je na tem mestu nekaj narobe.
Ja, če se avto ne bi vozil (hitrost je NULA) se nesreča ne bi zgodila. Ampak smisel infrastrukture, torej tudi cest, je, da omogočajo NEOVIRAN promet. Če pa mostiček ali zdrsan asfalt predstavlja oviro za varno opravljanje prometa, je treba oviro odstraniti in PRAVILNO zapisati v evidenco vzrokov.

kako lahko nekaj vehementno spregledaš?
stupid-1.gif


če se nesreča zgodi 2x na istem mestu še ne pomeni da je takoj krivda na infrastrukturi. Pa tudi če bi bile, če sta samo 2 - 3 nesreče, dnevno se pa vozi tam N ljudi, je tu še vedno glavni razlog voznik in njegova vožnja. Težko boš krivdo valil na infrastrukturo če se en sesuje 1000 pa se jih normalno odpelje mimo.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik kamela213 pravi:
Težko boš krivdo valil na infrastrukturo če se en sesuje 1000 pa se jih normalno odpelje mimo.
Po tej logiki tudi težko potem zvališ krivdo na alkohol, ker se tisoč pijanih dnevno pelje, zaleti se pa samo en pijan.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
teh bebcev ki na polno sekajo ovinke je neverjetno ogromno. a mi ve kdo povedat kaj je point tega? tut prehitet ne moreš kurcev, dokler par km ne študiraš, kako pizdun voz. pa to je za fakin popizdit, [cenzura] jim materna ciganska
grin1.gif

no uni k tko vozte mi razložte kje je štos (če mate muda se oglast) - pa ne mi pizdit, če se vas pol prehiti po bankini in zmeče mal peska v vaše posrane gare
srce-1.gif
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Sam sekam ovinke tam kjer je pregledno zato, ker mi otroci bruhajo. Pred otroci pa zaradi večje hitrosti v ovinku. Sedaj ko vozim počasi dam desni žmigavec in spustim naprej take , ki se jim mudi.

LP Sandi
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti zagovarjaš, da so vedno za vse krivi le vozniki, naj se pač prilagodijo. Jaz trdimo, da morajo vsi deležniki (vozniki, graditelji, vzdrževalci, nadzor, kaznovanje) oddelat svoje delo 100%.
Če te zanima, kdo ima prav, si poglej, kako to deluje tam, kjer je prometna varnost boljša kot pri nas. Hint: ne, niso samo vozniki.

Pa naj bo doti te debate, ti pač podpiraš zabitost in lenobo državnih organov, jaz je pač ne.
Pričakovat, da bodo vsi oddelali svoje delo 100%, je utopija, sploh pri dandanašnji državni finančni situaciji. Da bi se tole okrog cest uredilo, bi morala država namenit vsaj 10x več sredstev za cestno infrastrukturo, in to v kar nekaj naslednjih letih oz. desetletjih.

Drugače pa v tej debati dam prav tako tebi kot stardecu s to razliko, da si ti teorija, stardec pa je praksa. Žal se moraš v prvi vrsti prilagodit cestam, ni druge.
Splošno znano je, da je cesta najnevarnejša takrat, ko se asfalt šele nekoliko zmoči in če tega ne veš, te lahko hitro zradira s ceste. Enako velja za luknje na cesti, kolesnice, zlizan asfalt, nepričakovan pesek na cesti ipd.
V primeru nesreče je zagotovo vzrok ta, da nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti. Pa tudi, če bi moral kamionar pred tabo poskrbet, da ne bi bilo peska na cesti, DRSC, da ne bi bil asfalt zlizan, poškodovan, ovinek boljše speljan ipd., si v vsakem primeru ti tisti, ki upravljaš z vozilom in odgovarjaš, da prideš varno od A do B.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
Sam sekam ovinke tam kjer je pregledno zato, ker mi otroci bruhajo. Pred otroci pa zaradi večje hitrosti v ovinku. Sedaj ko vozim počasi dam desni žmigavec in spustim naprej take , ki se jim mudi.

LP Sandi
bonk.gif

Kako sploh voziš, da ti otroci bruhajo v avtu? Kot Fitipaldi?
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
A tuje raziskave naših cest si pa vehementno spregledal, ne? Glej, če se nesreča dvakrat zaporedoma zgodi na ISTEM mestu, je največjemu kre.tenu jasno, da je na tem mestu nekaj narobe.
Ja, če se avto ne bi vozil (hitrost je NULA) se nesreča ne bi zgodila. Ampak smisel infrastrukture, torej tudi cest, je, da omogočajo NEOVIRAN promet. Če pa mostiček ali zdrsan asfalt predstavlja oviro za varno opravljanje prometa, je treba oviro odstraniti in PRAVILNO zapisati v evidenco vzrokov.
V teoriji ja, v praksi pa ti bodo rekli, da država nima denarja za tovrstne posege. Še za osnovno vzdrževanje ni dovolj sredstev, kaj šele za večje posege v potek ceste, širše mostičke, ipd.
Na našem koncu je precej na gosto poseljeno območje, skozi vas poteka cesta z omejitvemi 70 ali 90 km/h, pa nikjer nobenega pločnika ali kolesarske steze. In utopija je pričakovat, da se bo tole uredilo v nekaj naslednjih letih. Da ne omenjam, da je na cesti vsak dan ogromno šleperjev, ki se tudi načeloma sploh ne držijo omejitev...

Evo, za primerjavo, od tukaj pa do Bresternice je vseskozi omejitev 70 ali 90 (dalje žal ni več street view-a), veliko hiš ob cesti...
Tisti, ki se vozite MB - Dravograd, boste vedeli, kje je to...
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Na našem koncu je precej na gosto poseljeno območje, skozi vas poteka cesta z omejitvemi 70 ali 90 km/h, pa nikjer nobenega pločnika ali kolesarske steze. In utopija je pričakovat, da se bo tole uredilo v nekaj naslednjih letih. Da ne omenjam, da je na cesti vsak dan ogromno šleperjev, ki se tudi načeloma sploh ne držijo omejitev...
Bodite veseli, da nimate urejene ceste, saj se po tem, ko cesto popravijo varnost velikokrat zmanjša.
Pri nas so popravili cesto, uredili pločnike, še prehodi s z nekimi ledicami ponoči osvetljeni, ampak prometna varnost se je pa žal z novo cesto izgleda tako poslabšala, da so omejitev iz prejšnjih 50 morali postavit na 40km/h.
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti zagovarjaš, da so vedno za vse krivi le vozniki, naj se pač prilagodijo. Jaz trdimo, da morajo vsi deležniki (vozniki, graditelji, vzdrževalci, nadzor, kaznovanje) oddelat svoje delo 100%.
Če te zanima, kdo ima prav, si poglej, kako to deluje tam, kjer je prometna varnost boljša kot pri nas. Hint: ne, niso samo vozniki.

Pa naj bo doti te debate, ti pač podpiraš zabitost in lenobo državnih organov, jaz je pač ne.
Pričakovat, da bodo vsi oddelali svoje delo 100%, je utopija, sploh pri dandanašnji državni finančni situaciji. Da bi se tole okrog cest uredilo, bi morala država namenit vsaj 10x več sredstev za cestno infrastrukturo, in to v kar nekaj naslednjih letih oz. desetletjih.

Drugače pa v tej debati dam prav tako tebi kot stardecu s to razliko, da si ti teorija, stardec pa je praksa. Žal se moraš v prvi vrsti prilagodit cestam, ni druge.
Splošno znano je, da je cesta najnevarnejša takrat, ko se asfalt šele nekoliko zmoči in če tega ne veš, te lahko hitro zradira s ceste. Enako velja za luknje na cesti, kolesnice, zlizan asfalt, nepričakovan pesek na cesti ipd.
V primeru nesreče je zagotovo vzrok ta, da nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti. Pa tudi, če bi moral kamionar pred tabo poskrbet, da ne bi bilo peska na cesti, DRSC, da ne bi bil asfalt zlizan, poškodovan, ovinek boljše speljan ipd., si v vsakem primeru ti tisti, ki upravljaš z vozilom in odgovarjaš, da prideš varno od A do B.

Ni teorije in prakse, le pravni vidik. In tiste, ki ne opravljajo svojega dela, je treba sankcionirat. Če ceste niso primerno vzdrževane, naj gre unit Topolki, šef DRSI (prej DRSC) sedet, ker ni poskrbel, da bi bile. Pravzaprav ni naredil niti najboljo osnovnih stvari, torej poskušal dobit denar za vzdrževanje.

Pa še po denarne kazni naj mu začnejo nabijat za vsak del ceste, ki ni ok vzrževan.

(1) Prepovedano je izvajati ali opustiti kakršna koli dela na javni cesti, na zemljiščih ali na objektih ob javni cesti, ki bi lahko škodovala cesti ali ogrožala, ovirala ali zmanjšala varnost prometa na njej.

(1)Javne ceste morajo biti vzdrževane tako, da jih lahko ob upoštevanju prometnih pravil in vremenskih pogojev za odvijanje prometa varno uporabljajo vsi uporabniki cest, ki so jim namenjene.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
A tuje raziskave naših cest si pa vehementno spregledal, ne? Glej, če se nesreča dvakrat zaporedoma zgodi na ISTEM mestu, je največjemu kre.tenu jasno, da je na tem mestu nekaj narobe.
Ja, če se avto ne bi vozil (hitrost je NULA) se nesreča ne bi zgodila. Ampak smisel infrastrukture, torej tudi cest, je, da omogočajo NEOVIRAN promet. Če pa mostiček ali zdrsan asfalt predstavlja oviro za varno opravljanje prometa, je treba oviro odstraniti in PRAVILNO zapisati v evidenco vzrokov.
V teoriji ja, v praksi pa ti bodo rekli, da država nima denarja za tovrstne posege. Še za osnovno vzdrževanje ni dovolj sredstev, kaj šele za večje posege v potek ceste, širše mostičke, ipd.

To je prblem DRSI. Naj od države pač iztoži. Ampak ne, njihov šef nima jajc, da bi lepo tožil MF in iztožil denar, ki ga ta po zakonu mora dat za vzdrževanje cest ...
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Pridi jih enkrat peljat pa boš videl. Tamala mi je enkrat bruhala že po 1 kilometru zelo počasne vožnje.

LP Sandi