5 eur na uro pa službeno opremo, da dobim ... ni šans ...
kdor misli, da je fotografija lahko delo, se pošteno moti.
sam imam službeno opremo, a vseeno - če bi mi nekdo ponudil 5 eur na uro in službeno opremo, bi ga malce povprašal po zdravju. ker že samo trogat naokoli stvari, je precej fizično opravilo, da ne govorim o ujemanju enkratnih momentov. reportažni fotografi (med katere spadajo tudi poročni fotografi) imamo možnost ujeti moment samo enkrat, tak moment se ne bo ponovil, pa naj bo to natikanje prstanov ali pa kako se Kresalovi čeveljček sezuje in ji ga Goršek natakne na nogico, medtem, ko je on na kolenih ... če to zamudiš, nimaš fotke.
če na traku nekaj zafrkneš, ne vem, čevlju na traku narobe zalimaš podplat - ni problema, popraviš. kako boš popravil zamujen trenutek?
tega nekdo, ki sicer dela 8 ur za trakom, pa tudi če gre na tečaj, ne bo ujel ... to so izkušnje, ki pridejo z leti in leti škljocanja (pa še to ne vsem ...
)
tehnika je res šla naprej, ampak tudi tehnika ni vse. sam imam opremo, ki je in ni stabilizirana - sploh ko delam plesno fotografijo, je vsa stabilizacija izklopljena ... cenim fotografe, ki so včasih delali na film, vsaka jim čast, ampak tudi na digitalu je potrebno veliko iznajdljivosti, veliko domiselnosti in domišljije, sploh pa ni res to, da se fotke enostavno sprinta - je potrebno fotografijo prilagodit temu, da se sprinta fotka lepo. no, nekdo, ki je laik, tega res da ne opazi, ampak ostali, ki se s tem bavimo, pa opazimo.
ni vse v tem, da se stvar samo šklocne - pomembno je vse, kakšen je kader, kakšno svetlobo nastaviš, kako to svetlobo izkoristiš v svojo prid ...
je lepo, nič ne jamBram, vse me boli, ker sem cele dneve v pogonu, skačem naokoli s 15 kg opreme za vratom in na rami, a vseeno delam, kar si res želim in za ta znesek, ki ga na mesec dobim, sem lahko vesel, da ga imam. mnogi še tega nimajo, čeprav, glede na količino dela, ki ga imam, bi lahko bila plača višja, to bo vedno tako, ampak to mi ni tako pomembno, 100 eur gor ali, bolj pomembno se mi zdi to, da bi bila fotografija v Sloveniji bolj cenjena, predvsem pa bolj spoštovana. samo v naši karavani je toliko enih fotografov, ki nimajo pojma o pojmu in delajo šrot fotografije, a pridejo skozi, ker jih dajejo pod ceno - ker je urednikom malo mar, kaj je res dobra fotografija ... in na tem se že kar nekaj časa dela pri nas - da bo fotograf in njegov izdelek bolj cenjen.