Citat:
Uporabnik nekdo pravi:
Pa tudi če recimo s spletno prodajo spodobno zasluži eden od stotih, je to, da jih 99 klošari, za njih zelo žalosten rezultat. Popoln neuspeh.
Ta številka je bila nekaj čez 245000 prodanih izvodov, oz. že za 100000 prodnih izvodov albuma Šta bi dao da si na mom mjestu, kar je bil takrat rekord brez primere, si je Jugoton preprosto izmislil dijamantno ploščo...... www.dugmiciforum.comCitat:
Uporabnik mistique pravi:
ON:
Jugoton (Croatia Records) bi verjetno imel podatke o prodanih ploščah. Govorice (takšne in drugačne) pravijo, da so se albumi Bijelog Dugmeta prodajali med 300.000 in 1.000.000 izvodov.
Mejnik za diamantno ploščo pa je bil v tistih časih 200.000 prodanih plošč. 300.000 prodanih plošč je plošči prineslo naziv Zlatna pticaRavno skupina Bijelo Dugme je z 800.000 prodanimi ploščami dosegla to, da je začel Jugoton podeljevati diamantno ploščo.
Citat:
Uporabnik nekdo pravi:Nobene redifinicije ne bo! Upam vsaj...
Najbrž ne veš da je Slovenija v letu 2009 (2008?) podaljšala/dvignila takoimenovani public domain - pravico do javne uporabe avtorskih del s 50 na 70 let. Po novem torej avtor, ali njegovi dediči lahko 70 let dobivajo denar od prodaje/uporabe nekega avtorskega dela.
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Odlično razmišljanje! VSI avtorji naj udobno živijo od avtorskih pravic, ne glede na pofl ki ga producirajo?
Razloži mi eno stvar: zakaj hudiča nej bi bil avtor glasbe več vreden (avtorske zaščite 70 let) kot pa avtor fotografije, izdelka industrijskega oblikovanja in podobno??? Vrhunski oblikovalec čevljev MORA na leto izdelati kar nekaj modelov in to vsako leto, sicer ni dohodka. Avtor glasbe pa bi rad napisal tri uspešnice in se preselil na Havaje???
In ko smo že pri avtorjih: daj razloži mi, koliko točno dobi od prodane skladbe avtor, če je prodajna cena CD 10€?
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Primerjanje materialnega lastništva in intelektualnega lastništva se mi ne zdi primerno.
Sam pojmujem intelektualno lastnino kot javno dobro, saj služi napredku človeške družbe (dobro, umetnost lahko v določeni meri črtaš iz te definicije). Materialna lastnina po drugi strani, pa je bolj ali manj sama sebi namen in je kot taka pač relikt družbe, ki forsira posesivnost.
Saj vem, da je takšno razmišljanje (precej) utopično in da je naša civilizacija zelo nezrela kar se tiče odgovornega obnašanja in vizij prihodnosti. Ne boš me pa nikakor prepričal, da se mi bo smilil kdo, čigar delo se s pomočjo (danes) nelegalnih kanalov hitro širi po svetu. To je lahko kvečjemu dobro za svet, čeprav bo "avtor" zaradi malce bolj (materialno) reven.
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Od kje pa tebi to?Trajanje avtorske pravice 70 let po smrti avtorja je bilo določeno že v čisto prvem slovenskem zakonu, ne pa šele lani ali predlani.
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Kaj vas v resnici pri vsem skupaj sploh moti? Saj avtor nikoli ni in nikoli ne bo služil kar iz nič. Zaslužil bo vedno toliko, kolikor se bo na podlagi UPORABE NJEGOVEGA DELA obrnilo denarja. Oz. natančneje - njegov zaslužek bo vedno v nekem razmerju s prihodki, ki jih je ustvarilo njegovo delo. Pofl ali ne pofl, če se je nekje s tem poflom (posredno ali neposredno) služilo, je prav, da avtor dobi svoj delež.
Citat:
Uporabnik nekdo pravi:
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Od kje pa tebi to?Trajanje avtorske pravice 70 let po smrti avtorja je bilo določeno že v čisto prvem slovenskem zakonu, ne pa šele lani ali predlani.
Safete, nimaš pravih informacij. Tajanje avt. pravice po smrti avtorja v Sloveniji je bilo desetletja 50 let. Pred kratkim (leto dni) je bilo zvišano na 70 let!
Ali torej trdiš, da SAZAS šteje vsa predvajana v Sloveniji, vsako skladbo in vsakega avtorja ter potem nakazuje denar točno glede na število predvajanj??? Ta film bi pa rad videl.Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Zaslužil bo vedno toliko, kolikor se bo na podlagi UPORABE NJEGOVEGA DELA obrnilo denarja. Oz. natančneje - njegov zaslužek bo vedno v nekem razmerju s prihodki, ki jih je ustvarilo njegovo delo.
Citat:
Glede prihodka avtorja od prodaje CD plošče po ceni 10€ pa: dobil bo toliko, kolikor si bo izboril oz. za kolikor se bo dogovoril z izdajateljem. Vsaj na stari celini, čez lužo je načeloma malo drugače.
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Ali torej trdiš, da SAZAS šteje vsa predvajana v Sloveniji, vsako skladbo in vsakega avtorja ter potem nakazuje denar točno glede na število predvajanj??? Ta film bi pa rad videl.
Citat:
Po mojih podatkih (popravi me, če so napačni) dobi AVTOR za skladbo le nekaj centov, vse ostalo gre založbi, trgovinam, državi,... avtor je tu zadnji po dohodku od prodaje CDjev. Avtorske pravice bi torej morali preimenovati v založnikove pravice.
Citat:
Sicer pa je moj post letel na tarnanje o 99 klošarjih - za njihovo klošarjenje nikakor ni treba kriviti piratov ampak kvaliteto njihovega pofla, ki ga nihče ne posluša.