Koliko časa je pametno vzeti na letališču???

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.502
6.241
113
Ja in kje si zdaj? Se vedno tam? Če moraš prenociti, ti morajo plačati nastanitev. Res ponavadi oni izberejo hotel, najbrž imajo pogodbeno kaj zmenjeno, samo če si sel v luknjo z 2 zvezdicami, boš najbrž znotraj budgeta.

Bodi malo zoprn, samo ne name, tu ne boš nič iztržil.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Ne se kregat.... nic ne mores, kot je nekdo rekel, ce nadomestnega leta ni v roku X ur pac dobis, hotel, hrano ter potem nov avjon. Pa tudi odskodnino lahko verjetno zahtevas ampak ne govorimo tukaj o tem, govorimo o tem kako se tem dogodkom izogniti
smile-1.gif
 

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.791
273
83
Največja slovenska vas
Naslednji let je bil cez cca 4h. Dobil sem bon za 10e za hrano. Vrjami da sem bil siten in poznam svoje pravice. Pritozbeno pismo in slaba reklama pa se sledi.

Sem mislil,da ves kaj vec.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.502
6.241
113
in to je nesprejemljivo? lahko zahtevaš še odškodnino, če je bila škoda kaj večja kot 4h kasneje biti doma. če te ne bi bilo treba čakati, ne bi dobil ne bona ne naslednjega leta...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Tako... sem zdaj en let rezerviral, 1:35 je wartezeit v Dohi, če bo dovolj bo, če ne bo pač ne bo, jebatga, kaj naj...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
V prestopnem letališču greš skoz iste postopke kot v ZG. Tako da bo kar na tesno.

Ah kje, s seboj imas rocno prtljago, karte v roki od prvega check-ina...., vse kar je, je "carinski pregled".

Ja, ampak recimo v ZDA je bil ta pregled obakrat kar ene 30-45 minut kolone.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Tako... sem zdaj en let rezerviral, 1:35 je wartezeit v Dohi, če bo dovolj bo, če ne bo pač ne bo, jebatga, kaj naj...

Eh nobene panike ne bo, če nebo mel prvi let zamude.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
V prestopnem letališču greš skoz iste postopke kot v ZG. Tako da bo kar na tesno.

Ah kje, s seboj imas rocno prtljago, karte v roki od prvega check-ina...., vse kar je, je "carinski pregled".
Vsaj glede na moje izkušnje, čas prihoda na letališče je dejansko čas pristanka na letališki stezi. To recimo v Dubaju pomeni še dodatek dolgotrajnega taksiranja, avtobusne vožnje in security checka. V Dubaju, če imaš srečo, v 45 minutah, magari ob treh zjutraj, komaj čez vhodno varnostno kontrolo prideš (tranzit gor ali dol). Kje je potem še pol ure laufanja po letališču do novega gatea. Dohe ne poznam, vem da je manjša, a še vedno velika.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
No no, pretiravali ravno ne bomo da rabiš 30minut od enega do drugega gejta?
smile-1.gif
Aja še nekaj, sem pozabil kako je bilo nazadnje... za kufer poskrbijo oni da bo na novem letalu a ne? Glede na to da je vezan let?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Thailand, vmes pa še kaj skočimo do Kambođe in Vietnama, odvsino kak bomo razpoloženi.... pa saj sem bil že 2012, gre zopet pogledat če kaj novega
smile-1.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Generalno je tako (včasih sem pisal avio-karte), da če ti sistem dovoli bukirat povezan let, je med njima dovolj časa; se pa vedno lahko zgodijo nepredvidene situacije in ne kar na pamet, da te bo avion vedno čakal - sploh ni res, ker hitro se avio kompaniji zgodi, da se pritoži 20 potnikov na letalu, zakaj se je dva čakalo.

Vic povezanih letov je še v tem, da če zamudiš, je kompanija kriva za to in te je dolžna porihtat (hrana, hotel, nov let, odškodnina,...).

Pa a ste ziher, da greš na povezanih letih skozi carinsko in policijsko kontrolo? Jaz nebi bil tako prepričan - greš pa na check in, če nimaš boarding karte že iz odhodnega letališča (eni to ne omogočajo); pa tudi kompletna kontrola dokumentov pri povezanih letih je na odhodnem letališču - primer Brnik - Frankfurt - ZDA; če nimaš urejenega vstopa v ZDA, te na Brniku obrnejo.
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
Začetek meseca sem letel iz Frankfurta v Belfast s prestopom na Heathrowu. Obakrat (tja in nazaj) sem imel mejno kontrolo in security check na Heathrowu. Obakrat sem se na vstopnem letališču "počekiral" do konca in imel boarding pass za naslednji let.

Pri letu v Belfast sem prestopal znotraj istega terminala (št. 5) in imel eno uro časa - so me takoj polifrali prek vrste, nazaj grede sem moral s terminala 2 na terminal 5, imel časa 2 uri in komaj ujel boarding. Dohe ne poznam in ne vem koliko časa je tam potrebno, da se prebiješ čez kontrole.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:


Pa a ste ziher, da greš na povezanih letih skozi carinsko in policijsko kontrolo? Jaz nebi bil tako prepričan - greš pa na check in, če nimaš boarding karte že iz odhodnega letališča (eni to ne omogočajo); pa tudi kompletna kontrola dokumentov pri povezanih letih je na odhodnem letališču - primer Brnik - Frankfurt - ZDA; če nimaš urejenega vstopa v ZDA, te na Brniku obrnejo.

odvisno od letališča do letališča, ampak, pri vezanem prestopu jaz policijske še nisem videl, samo carinsko, če pa prideš in greš z istega terminala, pa še te ni.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Problem so velika letališča z več terminali in tam moraš dejansko iz ene "carinske cone" v drugo - čeprav niti to ni nujno potrebno, ker te lahko v spremstvu peljejo mimo vseh kontrol. Recimo ko sem letel Munchen, Johanesburg, Windhoek, nisem imel vize za JAR pa so me lepo mimo kontrol naprej spravili, ker čez kontrolo itak nebi mogel.

Varnostna kontrola pa je zaradi histerije okoli terorizma žal stalnica letališč in čudno, da te še tik pred vstopom na letalo ne pregledajo še enkrat.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
No to - varnostna kontrola, ta je pa itak skoraj povsod dvojna, na vhodu na letališče + med terminali.
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.129
63
48
123
V Namibiji si bil? Lepo, kje si kaj potoval?
Jaz pod eno uro ne bi vzel leta, zna biti kar naporno, sploh za zivce. Se spomnim kako je bilo v Sydneyu, ko sem bil se mulc. Ceprav je bilo zmenjeno, da me osebje spremi do naslednjega leta, ni bilo nikjer nobenega + genijem v Cairnsu je uspelo, da me niso cekirali do konca, tosem seveda ugotovil pri kontrolah. Potem pa v sprintu iskat okence letalske druzbe, se urint pred enga ragbijasa, cekirat, sprint proti kontrolam, preskoct vrsto 50 ljudi... ni za ponovit.
V JAR sem imel enkrat probleme, ker sem crncu komaj dopovedal, da v casu, ko mi potece viza ne bom vec v JAR, in da pri povezovalnem letu ne bom zapuscal carinske cone...