Kolesarstvo 23

kajn

Guru
5. okt 2007
2.821
1.669
113
Iskajoč brata
Legendarne vuelte so bile ko je prvi slovenec oblekel takrat še zlato majico in ko je prvi slovenec dobil etapo. Letošnje limonade kako bodo trije iz iste ekipe odglumili prva tri mesta pa upam da se ne ponovijo prav knalu. Ok, razen če zmaga roglič.
predvsem bo šla v spomin drugim pomagačem v drugih ekipah, ne slovencem....

Primož ja, ne, v drugo ekipo, sam najboljše ve.... Ali je sploh želja, ali druge ekipe želijo izplačat ceno pogodbe... je veliko tam zadaj, za katere mi samo ugibamo...

ON: Gremo naprej... Lombardia, da gresta Primož in Tadej... Hrvaška... 2 slovenski ekipi + bahrain z Govekarjem in Mohoričom.. Seveda Moho brani lansko zmago...

Zna se tudi zgodit, da bom sina peljal 30.9 na etapo, ker je blizu bele krajine.... Da greva z zastavo ob cesto :)
 

dax

Majstr
22. maj 2012
906
1.951
93
Pohvale in čestitke.

 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888 in aljoman

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Kaj pravite na tele špekulacije?
Če je kaj resnice na tem, je tole adijo pamet. Dobesedno umor kolesarstva.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
914
102
43
select 1 from dual;

Sem imel to na DA letnik 2013. Je bilo urejeno v garanciji (čeprav so bili komentarji, da imam preveč močne noge in se je zato "zlomilo")
_DSC0513.JPG
 
  • Haha
Reactions: novaa

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.514
2.666
113

Prestop Primoža Rogliča: Pobegni, Primož, na Otok!​

29.09.2023 06:30
Wielerflits po informacijah o združitvi Jumbo-Visme in QuickStepa, ki postaja vse bolj verjetna, zdaj z informacijami, da je naš kolesarski as tik pred odhodom, najbrž k Ineosu

Na Giru sta se tolkla za roza majico, kmalu Roglič in Thomas morda postaneta moštvena kolega.
Na Giru sta se tolkla za roza majico, kmalu Roglič in Thomas morda postaneta moštvena kolega.
EPA

Nizozemski portal Wielerflits, ki je pred dnevi postregel z informacijami, da potekajo zelo resni pogovori o združitvi kolesarskih ekip Jumbo-Visma in Soudal-QuickStep, podpis pogodbe naj bi bil le vprašanje časa, je lansiral nove. Primož Roglič naj bi bil tik pred odločitvijo, da Nizozemsko zamenja z Veliko Britanijo in prestopi v zasedbo Ineos Grenadiers že dve leti pred iztekom pogodbe. To bi bil neke vrste precedens, saj se predčasni odhodi v tem športu (še) ne dogajajo.
"V kolesarstvu ni kot na primer v nogometu in v večini drugih kolektivnih športov, da bi ekipe za prestope pred iztekom pogodbe plačevale odškodnine. Takšni primeri so zelo redki. V nogometu je pomemben vir prihodkov ustvarjen s prodajo igralcev, medtem ko takšne prakse (zaenkrat) v kolesarstvu ni. Pogodbe se spoštujejo v smislu, da se iztečejo do konca. Če jo imaš z neko ekipo za štiri leta, si tako dolgo z njo," nam je dejal športni pravnik Blaž Bolcar. A Primož Roglič bi to prakso lahko obrnil na glavo. No, ta zgodba je drugačna, zanj in za druge kolesarje v njej bi morda šlo tudi brez odškodnin. "Če združevanje privede do novonastale ekipe, pomeni, da mora kolesar podpisati novo pogodbo. Stara ne velja več, saj se šteje, da ekipa ne obstaja več. Ne gre za takoimenovano nasledstvo," je povedal Bolcar.
Da nastajanje "superekipe" ni novinarska raca, je prišlo na ušesa direktorju reprezentanc na slovenski kolesarski zvezi Martinu Hvastiji, ki meni, da bo do nje po vsej verjetnosti tudi prišlo. V tem sicer ne vidi dosti dobrega, slabe izkušnje ima od prejšnjega združevanja šefa QuickStepa Patricka Lefevereja pred sezono 2012, ko je bil med več kot ducatom odpuščenih tudi Jan Tratnik, ki se je bil prisiljen vrniti domov (v Radensko). Idrijčan je tudi tokrat na prepihu, saj imata ekipi za naslednje leto podpisane pogodbe že s 50 tekmovalci, toda prostora je le za 30 kolesarjev.
In kaj je v ozadju tega precej nenavadnega in nepričakovanega manevra? "Jumbu manjka denar, ker novega sponzorja niso našli. Z združitvijo želijo pokriti finančne zahteve, obenem pa se bodo najbrž želeli odkrižati kakšnega zvezdnika, morda celo dveh, ker pogodb ne bodo mogli izplačevati. Vprašanje je, kaj se bo zgodilo z drugo licenco za svetovno serijo. Mislim, da je v ozadju Patrick Lefevere in njegova leta. Mislim, da bo ekipo prodal Jumbu, licenco pa nekomu drugemu," Hvastija namiguje na umik in upokojitev iznajdljivega 68-letnega Belgijca.
Ob združitvi se niti Rogliču ne obeta nič dobrega. "V tej konstelaciji je to smrt za Primoža," pravi Hvastija. In pojasni: "Roglič, Vingegaard in Evenepoel nikakor ne morejo dirkati skupaj, ker hočejo vsi trije zmagati na Touru." In ker je Danec prva violina pri Nizozemcih, je edina logična rešitev za 33-letnega Slovenca novo okolje, v Jumbu pa ne vidi niti belgijskega asa: "Križa se z Vingegaardom in Woutom van Aertom." Primož Roglič pred dnevi v Mariboru odhoda niti ni zanikal: "Dokler so govorice, so sladke skrbi. Težava bi bila, če me nihče ne bi hotel, toda pustimo času čas." Prav veliko ga naj ne bi preteklo, po pisanju Wielerflitsa so bo odločil že do konca tedna.
Že med Vuelto je bil spisek interesentov za zmagovalca letošnjega Gira dolg: Movistar, Lidl-Trek, Bahrain, Jayco-Alula ... A najbolj si šampiona v svojih vrstah očitno želijo Britanci. Nizozemskemu portalu so razni viri potrdili, da so povpraševali že po Remcu Evenepoelu in Tadeju Pogačarju. Britanski milijarder in lastnik Ineosa 70-letni Jim Ratcliffe neumorno išče naslednika zmagovalcev Toura Bradleya Wingginsa, Chrisa Frooma, Gerainta Thomasa in Egana Bernala. Pa je otoška ekipa primerna za Kisovčana? "Absolutno!" ne dvomi Hvastija. Ni pa edina: "Primernih je kar nekaj. Verjamem, da bi se najhitreje znašel v Bahrainu, kjer si ga tudi želijo, to je domača ekipa z veliko domačega osebja. Vprašanje je le, če imajo dovolj denarja zanj. Če pogledamo realno, je Ineos še vedno najmočnejša ekipa po strukturi, po pomočnikih. Vse je v Primoževih rokah; kako se bo odločil, bo zanj najboljše. Noben prestop ne bo lahek, toda kjerkoli bo, bodo vse dali zanj, če ga že hočejo."