Sicer sem videl, da je bilo enkrat že opisano, pa vseeno dodajam še moj način:
Začetek...
... konec. Rahla razlika
.
Potrebno orodje:
- nekaj za podložit avto. Lahko sicer po en boben naenkrat, vendar ne priporočam, saj traja precej časa, da se posuši zadeva. No, tukaj sem malo improviziral:
- jeklena ščetka: cena cca. 6 EUR
- vrtalni stroj
- plastična zaščitna očala: ni fajn, če ti jeklena nit prileti v oko
- odstranjevalec rje (priporočam Wurth Rust converter; ni poceni, vendar je vreden denarja (enkrat sem z eno slovensko zadevo delal podobno, pa je trajalo točno 1 mesec, da je rja spet ven pršla); strošek cca. 40 EUR za liter, pa traja doživljensko
; pozor je nevarna zadeva, tako da ni fajn, da pride v stik s kožo ali pa očesom
- toplotno odporna barva v spreju: na voljo je bila srebrna ali črna, pa sem vzel srebrno, saj je nevtralna: za rdečo bi pa itak moral še spredaj nosilce ploščic pobarvat, če bi hotel, da bi zadeva izgledala; strošek cca. 5 EUR, pa je dovolj za 4 sete bobnov
Torej, najprej je potrebno pobrusit rjo dol. Treba je bit čimbolj temeljit, saj bo v nasprotnem primeru barva prej odstopala na tistih mestih, kjer ne bo temeljito pobrušeno. Na tej sliki se vidi razlika med pobrušenim in nepobrušenim delom:
Slika pobrušenega bobna:
Potem namažeš z odstranjevalcem rje. Počakat je potrebno vsaj 3 ure, da se zadeva temeljito posuši. Najbolje se to dela v toplem vremenu, sicer je potrebno pustit še dlje časa, da se suši.
Rust converter namazan...
... in posušen: bobni že imajo drugačen videz:
Ker nisem hotel, da bi z barvo posprejal podvozje ali celo barvo avtomobila sem z uporabo reklam (dober način za jih uporabit) zamaskiral celoten blatnik in tudi cca. 40cm od roba blatnika. Hkrati sem z maskirnim trakom tudi oblepil ostale dele bobna in tako preprečil pobarvanje le teh:
Z vrvico sem zamaskiral tudi odprtino med bobnom in pločevinastim ščitom, tako da ne bi šla barva v boben:
Z maskirnim trakom sem zamaskiral tudi centralni del bobna, da bi preprečil morebitno neravnotežje platišča. Slika prikazuje že pobarvan boben. S sprejem sem pobarval po cca. treh urah.
Barva se ponavadi zelo hitro posuši, v cca. 20-ih minutah. Vendar je potrebno maskirni trak pobrati dol že po cca. parih minutah, da se barva ne strdi. Ker potem običajno potegneš še delčke barve dol.
Zadeva je bila že preverjena na enem avtu in po cca. pol leta je zadeva še vedno kot nova. Pravi test bo sicer sedaj zima in sol, vendar ne bi smelo biti težav glede na to, da sem uporabil Wurth rust converter. Zeenkrat kaže ok. No, bomo videli...
Upam, da bo tole komu pomagalo.
Začetek...
... konec. Rahla razlika
Potrebno orodje:
- nekaj za podložit avto. Lahko sicer po en boben naenkrat, vendar ne priporočam, saj traja precej časa, da se posuši zadeva. No, tukaj sem malo improviziral:
- jeklena ščetka: cena cca. 6 EUR
- vrtalni stroj
- plastična zaščitna očala: ni fajn, če ti jeklena nit prileti v oko
- odstranjevalec rje (priporočam Wurth Rust converter; ni poceni, vendar je vreden denarja (enkrat sem z eno slovensko zadevo delal podobno, pa je trajalo točno 1 mesec, da je rja spet ven pršla); strošek cca. 40 EUR za liter, pa traja doživljensko
- toplotno odporna barva v spreju: na voljo je bila srebrna ali črna, pa sem vzel srebrno, saj je nevtralna: za rdečo bi pa itak moral še spredaj nosilce ploščic pobarvat, če bi hotel, da bi zadeva izgledala; strošek cca. 5 EUR, pa je dovolj za 4 sete bobnov
Torej, najprej je potrebno pobrusit rjo dol. Treba je bit čimbolj temeljit, saj bo v nasprotnem primeru barva prej odstopala na tistih mestih, kjer ne bo temeljito pobrušeno. Na tej sliki se vidi razlika med pobrušenim in nepobrušenim delom:
Slika pobrušenega bobna:
Potem namažeš z odstranjevalcem rje. Počakat je potrebno vsaj 3 ure, da se zadeva temeljito posuši. Najbolje se to dela v toplem vremenu, sicer je potrebno pustit še dlje časa, da se suši.
Rust converter namazan...
... in posušen: bobni že imajo drugačen videz:
Ker nisem hotel, da bi z barvo posprejal podvozje ali celo barvo avtomobila sem z uporabo reklam (dober način za jih uporabit) zamaskiral celoten blatnik in tudi cca. 40cm od roba blatnika. Hkrati sem z maskirnim trakom tudi oblepil ostale dele bobna in tako preprečil pobarvanje le teh:
Z vrvico sem zamaskiral tudi odprtino med bobnom in pločevinastim ščitom, tako da ne bi šla barva v boben:
Z maskirnim trakom sem zamaskiral tudi centralni del bobna, da bi preprečil morebitno neravnotežje platišča. Slika prikazuje že pobarvan boben. S sprejem sem pobarval po cca. treh urah.
Barva se ponavadi zelo hitro posuši, v cca. 20-ih minutah. Vendar je potrebno maskirni trak pobrati dol že po cca. parih minutah, da se barva ne strdi. Ker potem običajno potegneš še delčke barve dol.
Zadeva je bila že preverjena na enem avtu in po cca. pol leta je zadeva še vedno kot nova. Pravi test bo sicer sedaj zima in sol, vendar ne bi smelo biti težav glede na to, da sem uporabil Wurth rust converter. Zeenkrat kaže ok. No, bomo videli...
Upam, da bo tole komu pomagalo.