Ko zavorni bobni spet zasijejo v pravi luči...

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz.
Met podklocnan avto tako kot je gor na sliki je (lahko) hudo nevarna reč.
Poznam modela (oz. ga ne več, ker je pokopan) ki ga je lasten avto speštal.

Če pod njem ležiš je nevarno, drgač pa ni
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
@majstri

Verjetno je kdo že delal .. kako pa se lotit barvanja zav. čeljusti?

Čopič? Spray? Če so dokaj nove, brez rje, jih je verjetno dovolj samo dobro oprat?
čopič pa črni emajl in rešeno. pred tem pa z acetonom ali nitrom razmastiš.

pozabi na toplotno obstojne arve in nevem kaj vse. tisto je [censored]. emajl bo pa držal. meni trenutni že 3 leta.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kje si kupu Wurth rust converter?
www.lrs.si, edino tukaj sem dobil v Sloveniji.

Še glede podlaganja: žal nisem imel podstavkov in je bilo treba improvizirat. Ne izgleda ravno trdno, ampak zadeva je pravilno stala. Absolutno pa je pametneje uporabit namenske zadeve.
@Hanzi: hvala za lepe želje in enako
smile-1.gif
.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Bi lahko to odstranjevalec rje uporabil tudi na plehu avtomobila?
Oz kar cel postopek odstranjevanjaj rje?

Avot je itak star in se ne splača dajat €€€ za profi popravilo (zadaj na boku)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Bi lahko to odstranjevalec rje uporabil tudi na plehu avtomobila?
Oz kar cel postopek odstranjevanjaj rje?

Avot je itak star in se ne splača dajat €€€ za profi popravilo (zadaj na boku)
Seveda, brez težav. Na BMW forumu so same pozitivne izkušnje. Sam sem pa železna platišča, katera so bila popolnoma zarjavela, kakšno leto in pol nazaj, na zgoraj opisan način obdelal in so še vedno kot tisti dan.
Predvsem je važno, da rust converterju pustiš čas, da oddela svoje in pa fajn je, da prej čimveč rje zbrusiš dol. Po plehu ni ravno fajn z jekleno krtačo drgnit, dobiš pa nastavke za na vrtalni stroj s šmirgl papirjem ali pa uporabiš kar šmirgl papir.

PS: Če rabiš za malo ti lahko jaz odstopim malo te zadeve, namreč 1 liter imaš res za celo življenje in se ne splača kupovat celega litra.
PS2: Pred tem sem uporabil Ferosan, vendar je zadeva bolj kot ne blažev žegen. Po 1 mesecu (poleti) je rja že prišla spet ven.
 
Nazadnje urejeno:

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Ne vem kaj samo pljuvate po njem, lepo je opisal celoten postopek, ki prav mogoce komu pride prav. Saj vas nihce ne sili, da tudi vi drgnete svoje bobne. Z veseljem preberem kaksen tak, s slikami podprt, "DIY"
smile-1.gif
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Hvala

To bom itak po novem letu si vzel čas.
Sem pa tudi že sam parkrat uporabil ferosan in učinek, kot da nisem dal nič za odstranjevanje rje :S

Rabim za pas, dolg ene 15cm in širok ene 5cm
smile-1.gif
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Dober DIY, vendar vseeno. Če nimaš doma Wurthov izdelek za odstranjevanje rje, je ceneje, če vzameš bobne dol, neseš jih podrejat, ko si že ravno pri delu zamenjaš ležaje in jih še isti dan pihneš. Tak sistem sem ubral že davno, ko je clio imel zadaj bobne, avto je pač en dan stal na klocnih, naslednji dan pa je bila barva že toliko suha, da sem zadevo zmontiral.

Za drejanje sem dal 10 €, za spreje nekje 10 €, ležaji 20 €, in pa six pack za mehanika za prešanje.

Avto letnik 96, se še danes vozi, barva je sicer že svoje naredila ampak če bi jih na 3 leta obnavljal vrjamem da bi še danes zasijali v srebrni barvi
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Super narejeno ampak kater avto zahudiča maš da ima še bobne
crazy1.gif










kaj paje narobe z bobni? Cenejši avti še jih imajo, so pa bobniok še posebej na zadnji osovini
Bi pa res moral malo boljše podložit avto, opeka je navarna ker se lahko v trenutku zdrobi, lesene klade so boljše
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ja sorry, sem mislil da imajo vsi (vsaj novi) avti že zdavnaj vse 4 diske, pardon me
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
A se email dobi tudi v rdeči barvi?

Sedaj imam čeljusti sive, v črno jih ne bi dajal, mogoče pa v rdečo.

Oz. da si malo sposodim temo in vprašam za mnenje ... bi te čeljusti pustili sive (original) ali pobarvali v črno ali v rdečo?


Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
@majstri

Verjetno je kdo že delal .. kako pa se lotit barvanja zav. čeljusti?

Čopič? Spray? Če so dokaj nove, brez rje, jih je verjetno dovolj samo dobro oprat?
čopič pa črni emajl in rešeno. pred tem pa z acetonom ali nitrom razmastiš.

pozabi na toplotno obstojne arve in nevem kaj vse. tisto je [censored]. emajl bo pa držal. meni trenutni že 3 leta.
1392241-alu.jpg
 

Priponke

  • 1392241-alu.jpg
    1392241-alu.jpg
    50,2 KB · Ogledi: 725

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pusti sivo ali daj na črno. Rdeče čeljusti so bile v modi 10 let nazaj.
tongue-1.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Zgleda da bom kar sive pustil, samo lepo jih bom opral pri menjali koles spomladi
zmaga.gif


(za barvat je še vedno čas tudi kasneje
smile-1.gif
)

Hvala za mnenja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
- odstranjevalec rje (priporočam Wurth Rust converter; ni poceni, vendar je vreden denarja (enkrat sem z eno slovensko zadevo delal podobno, pa je trajalo točno 1 mesec, da je rja spet ven pršla); strošek cca. 40 EUR za liter, pa traja doživljensko
smile-1.gif
; pozor je nevarna zadeva, tako da ni fajn, da pride v stik s kožo ali pa očesom
1Rostremover.jpg

Evo nabavu danes to čudo........cena pa ŽE 62eur
bonk.gif