Ko vaš prenosnik ali PC postane neznosno počasen

Georgie

chairman
1. sep 2007
Far Far Away
Morda naslednje pride komu prav. Interni prispevek (najdba) enega od mojih "neznanih" sodelavcev, tako da - ne okol govort.
wink-1.gif

Windows XP could have switched off DMA disk access.

My notebook became lately very slow, starting up took more than 5 minutes, preparing to hibernate a similar time, the mouse worked now and then only, switching programs was sometimes normal, and sometimes a nightmare. And the processor seemed to be Idle.

So I tried everything, defragmented the disk, cleaned the registry, removed some programs, but nothing helped.

When I nearly gave up and asked servicedesk to format my disk and reinstall Windows

I found this: http://winhlp.com/node/10
http://winhlp.com/node/10. Running the attached script and restarting Windows solved my problems.

Apparently Windows keeps some counters to monitor DMA disk access. After 6 DMA errors Windows switches off DMA (fast) and uses PIO (slow) on that device. There is no way back, the only option is to uninstall and reinstall the device. These errors can happen for example on recovering from Standby mode, on hardware errors, or detaching from a docking station?

The article describes how to delete these counters and provides a script which does the work. Since the DMA capabilities of the drives are redetected on rebooting, deleting the counters does not make any damage.

So if you have similar problems, stop searching, and try this solution.

[/COLOR]

Nazadnje urejeno:

Maiden

Fizikalc
7. nov 2007
To se zgodi včasih ja. Edino kar je do zdaj pomagalo je, da si disk kloniral na drugega, starega zbrisal in potem nazaj kloniral.

Company

Pripravnik
7. okt 2007
Tole pa ne drži. Meni je že v nekaj primerih do sedaj zadostovalo, da sem v nadzorni plošči zbrisal IDE/ATAPI kontrolerje, da so se namestili ponovno. To rešitev sem našel na enem forumu že pred leti, in preverjeno deluje (vsaj pri meni je).
LP!

stein

Fizikalc
16. sep 2007
Citat:
Uporabnik Maiden pravi:
To se zgodi včasih ja. Edino kar je do zdaj pomagalo je, da si disk kloniral na drugega, starega zbrisal in potem nazaj kloniral.
Sorry, ampak to zveni kot bedarija.
Že stavek sam : zakaj bi brisal, če se pri restavraciji itak prepiše ?

Si mogoče imel bas sektorje ?

Maiden

Fizikalc
7. nov 2007
Za to, ker si včasih sistem nekaj zapiše na disk. In za to, ker sem to že doživel. In Ghost ne kopira po sektorjih. Tudi ponovna inštalacija ni pomagal, da bi bil UDMA vkloplen. Pomagalo je low level format diska in kloniranje sistema nazaj na disk.
To se mi je zgodilo tako na namiznem računalniku, kot na notesniku.