Ta scenarij enostavno ni možen, ker se spodobni avti ne prodajajo na dražbah. Na dražbah se prodaja šrot.
malo, ampak res malo ... preveč pametuješ o stvareh o katerih nimaš pojmaNiti slučajno ne gre na dražbo. Kot rečeno, na dražbo gre šrot, to so zadeve za odpis (tudi država prodaja samo šrot na dražbah), pa seveda avti, ki so zarubljeni in podobno. Avto, ki so še kaj vredni, pa se prodajajo preko posrednikov. Firma kot je rentacar, ima z nekim dilerjem zmenjeno, da avte proda in dobi vstran procente.
Tudi zarubljeni avti, ki so še dobro ohranjeni, se prodajo mimo takih dražb, kjer imajo vsi dostop, ampak gre bolj po internih kanalih in vezah.
rent-a-car podjetja imajo velikokrat z dealerjem novih vozil dogovor, da za npr eno leto rentajo 30 novih golfov, nato gredo vozila v prodajo kot rabljena (testna,/promocijska/utd) z garancijo uradnega prodajalca (razni premium selection, das welt, levja priloznost, itd)...za primer - ena spodobna rent-a-car firma, koliko ima avtov? sem videl parkirišče takšnega podjetja v tujini, pa me je sezulo, mi je v trenutku postalo jasno, kako je lahko toliko rabljenih avtov na trgu - to je res ogromno parkirišče s serijami avtomobilov ... in recimo, da so bile v tistem kvartu cca. 3 takšne firme in avtov, tako od oka ... 1500 vse skupaj? seveda gre to vse na dražbe, tega ne bodo prodajali sami ...
Valda menjaš tik preden crkne, to je jasno vsakemu, ne rabiš bit einštajn. Tako kot bitkojne, kupiš ko so najnižje in prodaš ko so najvišje. To ve vsak z dveletno srednjo. Razen če ne.
Tole pa ni en sofer natolkel, tudi.ce je bil po 10 ur/ dan na cesti.Lani je bil v Autobildu tip, ki je s VW Amarokom v treh letih naredil 690k km (toliko jih je bilo ko so ga slikali, ko je izšel članek jih je bilo že 15k več). Odkar ni več v garanciji menja olje samo še na pol leta, to pomeni na 100k. Pa še takrat mu ga najbrž nebi blo treba ker mu na 1.000 km spije 2 deci, to pomeni da ga med vsakim intervalom dolije 20 litrov.
Pred tem je vozil tudi amaroka, pa mu je po treh letih in 750k dopizdil ko mu je shodil že drugi motor.
Aja, večino km je prevozil s prikolico za prevoz vozil. Naloženo.
Mi2 sva pred nekaj časa, takoj po izteku lizinga, tudi razmišljala o opciji menajve Berlingota (letnik 2011). Pa sma se odločila, da si je brezveze nakopat nov lizing, če je obstoječ avto še v vrhunskem stanju, redno kvalitetno servisiran, nikoli nobenih resnih težav, brez težav služi svojemu namenu ipd.Res se je za vprašat, kaj dogaja folku, ki celo premoženje vloži v pleh, ki je v večini 21-23 ur dnevno parkiran na mestu. Eni vložijo svoj denar raje v nepremičnine (hiše, vikendi, parcele, itd.), drugi v zlate palice, tretji pa v zabavo in žur, nekateri v žimnice in sefe. Je že res, da »na koncu« parkiraš v »vazi« (beri »žari«) in da s seboj ne odneseš nič. Pa vendar je malo čudno, kar nekateri počnejo, namreč celo svoje življenje merijo »ticha« s plehom, celo na »puf do grla«, poj pa žličnike, pa zelje na 1000 in 1 način, na dopust pa na balkon. Ok, kakor komu paše. Na koncu vsega se pa iz točk A do B lahko udobno in varno pripelješ s poceni avtom (npr. 5.000 – 8.000 eur) in te ne boli glava, če ti ga nekdo pred štacuno popraska, kot če bi ti novega, dražjega (20.000 – 50.000 eur), poj pa super kasko, pa delni kasko, pa parkirišče, pa divjad, ni da ni dodatnega vložka denarja v pleh. Servisirat pa popravljat je pa itak treba novega in starega. Novega ponavadi h pooblaščencu, pa že zaradi garancije… Oh, ta plehovje…