mi lahko nekdo nekaj razloži.
npr., možen scenarij:
1. lastnik avta je podjetje, katerega uporabnik avta je en od njihovih zaposlenih, ali pa pač rent-a-car - v obeh primerih so avti redno vzdrževani in načeloma normalno voženi
2. lastnik avta smatra, da je avto dosegel svojo uporabnost in da bi bilo nadaljnje lastništvo prevelik strošek in se odločijo za prodajo (ponavadi to delajo ali, ker gre avto iz garancije ali ker so pred velikim servisom, lahko tudi kaj drugega, ponavadi se to dogaja okoli 140.000 km)
3. avtohiša/prodajalec avtomobilov tak avto kupi na dražbi (predvsem rent-a-carji ponavadi menjujejo celotno serijo naenkrat), ga pripelje v Slovenijo in nadalje prodaja. jaz, kot drugi lastnik tak avto prevzamem in vozim naprej, redno vzdržujem - zakaj recimo potem ne bi mogel doseči normalnega stanja avtomobila ob npr. 300.000 km ali pa recimo ob 700.000 km, kot je v videu zgoraj? v bistvu avtou celotno življenjsko dobo godi enako, je redno servisiran, normalno vožen - kje je potem problem?
niso vsi dealerji pošasti ...