kmetijske subvencije

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Ti pa tudi sam na kurbarijo misliš.
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.795
6.781
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik softi pravi:
podira na roke in s konji, voli
vleče ven na roke, s konji, voli

pač si vzame čas. jaz grem tudi 10 min prej na šiht in grem po omejitvah. če zamujam, potem pa 50% in več čez omejitve. razumeš.

Kot sem ti rekel.... povej mi v kolikšnem času preorje svojih 50 ha s 539 rakovico! Pa upam da orje vsaj 15 cm globoko, ker plitveje ni oranje....

Pa koliko lesa spravi iz 20 ?ha hoste s konji. (razen æe ima na vsakih 100 metrov cesto do katere lahko pride kamion po les)

POtem mi pa še povej koliko ima prostega časa ko vse to naredi, in koliko mu ostane denarja za kak dopust!

Ko pa že praviš da greš ti 10 minut prej v službo da greš po omejitvah. Če hočeš da boš primerjavodelal pojdi peš.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.795
6.781
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
pa se npr. mleka ne da nobenemu drugemu prodati razen tem v verigi
confused-1.gif

da bi pa sam prodajal mleko po npr. 50c pa se ne sme?

pomoje je dosti družin ki bi rajši kupile cenejše domače mleko kot pa uvoženega iz merkatorja.
mesa tudi ne smete sami prodajati?

7,4mio sit pa je to malo denarja in da se zaradi tega kvari
confused-1.gif

kako pa potem nekateri kupijo avto za takratnih 1,5mio sit (kakšen hyundai ipd.), pa ne menjajo ničesar razen olja in filtrov?

Nek kmet pod šmarno goro se gre "mlekomate"
Kot mi je znano ima postavljene v medvodah, LJ in okolici.
V njem prodaja sveže mleko (baje ga vsako jutro pripelje) po ceni 1 evro/liter. Kako je z embalažo ne vem (jo mora kupec s seboj prinesti, ali jo lahko v mlekomatu dobi).
Ceno ima dobro (4x višjo kot jo dobi za mleko od mlekarno) kako pa mu posel laufa pa ne vem. (po medijih govori da mu laufa)
Sicer pa naj povem da tudi tako mleko ni več "primerno" recimo za kisanje ali izdelavo jogurtov ... ker ko je mleko enkrat ohlajeno na tiste zahtevane cca 4 C bo težje narediti jogurt iz njega(oziroma skisati na kuhinjskem pultu)
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.716
3.333
113
Patriot, pri tisti sliki upoštvaj dejstvo, da traktor za škropilnico ne rabi neke velike moči in se da narediti tudi z majhnimi traktorji, katerih je veliko (starejših) tudi na slovenskih kmetijah, mora pa imeti ozke gume, da gre v red in ne gazi pridelka, ne vem ravno, če bi ti tistim petim 100 konjskim traktorjem rad dokupoval še ozke gume zraven, ker serijsko pridejo z širokimi, ena guma pa ti je tam nekje od 300 EUR naprej za kake češke ali turške.

Mi npr. vse kar je takih lažjih del delamo z najmanjšim 30 KM traktorjem, ki tudi lepo paše v vse redi, ne moreš pa pričakovat, da bom na njega zapel 3 brazdni plug.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik timecop pravi:

Citat:
Uporabnik V_power pravi:
kako pa potem nekateri kupijo avto za takratnih 1,5mio sit (kakšen hyundai ipd.), pa ne menjajo ničesar razen olja in filtrov?
Danes je v sodobnih traktorjih toliko elektronike in ostalik kompleksnih zadev, da se lahko en maybach skrije v mišjo luknjo, poleg tega je to zadeva za opravljanje pridobitne dejavnosti in kot taka naj bi se v nekaj letih pokrila, nekaj pa da tudi znamka zraven veliko pa marža trgovca, za okoli 40 jurčkov dobiš kakšen klump z vzhoda, vendar boš potem ves čas pod njim ležal, ostale cene se pa hočeš nočeš gibljejo od 50 jurjev naprej, da o kakšnih strojih sploh ne govorimo, manjši hobi od 5-10 k€ ostalo veliko več, skoraj dosegajo traktorske cene. To je z avti popolnoma neprimerljivo.

in katera je ta elektronika?
verjetno je pri traktorjih isto kot pri avtomobilih, vse kar je nad 40k€ je samo zato, ker preplačaš znamko traktorja?
saj nekateri tudi dajo za audija npr 40k€, pa v opremi nimajo niti xenon žarometov ali pa morajo zadnja stekla na roke odpirati, ali pa za ta denar avtoradio nima niti možnosti predvajanja mp3.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.557
2.960
113
v lokalni ostariji
elektornika? ehr hidravlika, vklopi kardana, špere, pogona, polovičke, inverter... pa tega je še na tone to je samo osnova...

tisti ki s konjem ven vlači zvlači samo za lastne potrebe. kaj več zagotovo ne. in tisti ki obdeluje s imt 539 tudi... aja mimogrede dol obdelujejo zemljo s imt-ji samo ne samo enim...
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
in katera je ta elektronika?
verjetno je pri traktorjih isto kot pri avtomobilih,

Na tule je en delček kabine:
Contractor_max_cab.jpg

Contractor_Deutz_cab.jpg
,
aja sem že napisal, da je neprimerljivo z avtomobilom.
ne-ne-1.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
S tem pa se visoke tehnologije sploh še nismo dotaknili. Tale Fendt ima tudi navigacijski sistem s funkcijo Auto-Guide (da je čim bolj natančno zorano, kaj pa drugega), sistem TMS, ki ohranja konstantno hitrost ne glede na vzpon, Varioterminal (oziroma hudičevo zmogljiv potovalni računalnik, kot bi mu rekli v avtomobilski industriji) pa tudi FSC ali po domače ESP.

to je visoka tehnologija?
navigacija, tempomat, potovalni računalnik in ESP
confused-1.gif

to ima skoraj vsak clio pa še vedno ne stane 200k€
smirk-1.gif


in seveda vsak kmet rabi 1500Nm navora in 366 konjskih moči, hladilnik, hlajenje sedežev,...
smirk-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Človek, traktor je delovni stroj. Ne moreš tega primerjati z avtomobili. Traktorji te velikosti in moči so primerni za kmetije reda velikosti 100ha+. Tam ceniš vsak Nm in KM. Pa še robustni so do amena... Tisti GPS, vgrajen v Fendt-e ipd pa omogoča še 'malce' več kot si ti predstavljaš. Navigacija lahko dejansko krmili stroj. Aja, avtomobili ki jih omenjaš nimajo vgrajenih extra zmogljivih hidravličnih črpalk, vario menjalnikov & stuff. Pa upoštevaj še, da tak Fendt, ki ga citiraš, tehta 10+t (torej lahko še vleče cca 25 ton).
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
725
29
28
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
Citat:
S tem pa se visoke tehnologije sploh še nismo dotaknili. Tale Fendt ima tudi navigacijski sistem s funkcijo Auto-Guide (da je čim bolj natančno zorano, kaj pa drugega), sistem TMS, ki ohranja konstantno hitrost ne glede na vzpon, Varioterminal (oziroma hudičevo zmogljiv potovalni računalnik, kot bi mu rekli v avtomobilski industriji) pa tudi FSC ali po domače E

SP.

to je visoka tehnologija?
navigacija, tempomat, potovalni računalnik in ESP
confused-1.gif

to ima skoraj vsak clio pa še vedno ne stane 200k€
smirk-1.gif


in seveda vsak kmet rabi 1500Nm navora in 366 konjskih moči, hladilnik, hlajenje sedežev,...
smirk-1.gif


nimaš pojma, sicer pa mislim da so bili takšni do sedaj v SLO prodani 4-je. In ne ne rabi to vsak kmet, to je delovni stroj mišljen predvsem za na njivo, in realno gledano je le nekaj takšnih površin v slo da se to splača, jemljejo pa naši kmetje v najem na Madžarskem, kjer so površine precej manj razdrobljene, 100,200ha,.. tam pa potem vidiš kaj to zmore, pa čemu vsa ta tehnologija.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.795
6.781
113
pri taščici
W power: ti bi kar s cliotovo navigacijo šel njive obdelovat.....me prav zanima kaj ti bi nucala..(za odvračanje pogleda s terena in čisto nič drugega).

Je pa res da je pri traktorjih podobno zahtevna elektronika mogoče nekoliko dražja kot pri avtih. To pa zato, ker so bistveno manjše serije....
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
a ti veš kako deluje navigacija in kaka je njena točnost?

še tole
res huda muda
2 prikolici, vsaka 10 ton nosilnosti, sem vlekel z rakovico, so jih pa reveži vlekli tut z imt. pač ne letiš.
 
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
vse kar dela, dela za prodajo. letno spravi nekaj 100 kubikov lesa v promet. res je, da gre večinoma za menjave.

kamion pride samo na eno mesto, pa še to precej smotano, kjer ga med obračanjem zatadi varnosti privežejo z zajlami.

pa še hanziju
kok dopusta ma ta kmet..tok k slovenski k jamra, da ga nima nič
kok pa prostega časa..tok k slovenski, k jamra, da ga nima nič

itd...

je pa res, d anima gsm za 300€, da mu traktor ne požre petletnega prihodka itd.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.716
3.333
113
V današnjih časih, ko imaš toliko časa lahko delaš tudi počasi ja. Vidik varnosti? Upam da si imel zavirane prikolice, kajti ko ta masa pospeši v grabo navzdol lahko kar začneš moliti.

Bi pa rad videl kako bi ti z tem prišel na kakšen kup silaže, jaz namreč z malim štajerjem nikamor ne morem na silosu in me morajo vsakič znova ven vlačiti, kar zopet povzroča zamude.

Ti že veš kako to gre...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
priznam, da se je zgodilo, mislim da dvakrat, ko se je traktorist s podobno kompozicijo ubil. pač so ga po klancu prikolice porinile in je šel čez ograjo v hišo.

ampak, če priklopiš gor hidravliko za bremze in če slednje deluje, potem pač gre. tudi po klancu lepo počasi. sam sem sicer vozil po ravnini, ker na klancu nimajo zemlje.

in ko prideš pred silos za odkup pšenice, stojiš v vrsti s sebi enakimi. izjeme so bile v tistih časih zadruge s svojimi stroji, pa v novejših tisti zaposleni, ki so za odpravnine vzel zadružni traktor. tega je pa 30 kosov na celem področju
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
rudar v rudniku ima bonificiran stalež in zelo lepo plačo

Drugega ti ne morem rečit kot da si [censored] prve klase sorry. Me res zanima, koliko časa bi ti zdražal v rudniku. Sploh ne veš kaj je spodaj in kakšno delo je to, kaj vse se dogaja spodaj, kolikorkat bežiš pred raznimi vdori, usipi itd. Rudar je daleč najbolj težko delo, najbolj nevarno delo in je ni plače za katero grem delat. Nikoli pa ne veš ali še prideš nazaj ali ne.

Ti pa še potem pametuješ o veliki plači? Malo boljša kelnarice ali pa montažer gips plošč dobi več kot rudar. Pa je tukaj nočno delo, razni dodatki, pa še vseeno ni nič.

Želim ti, da bi enkrat probal to, pa bi potem govoril o teh zadevah.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.557
2.960
113
v lokalni ostariji
softi ne seri. s IMT 539 cca 29ton (če sta kiperci polno naloženi s poviški + lastna masa (mimogrede pri 10t nosilnosti je sama kiperca tezka cca 2t!) ne premakneš. edino po klancu navzdol... s 70km traktorjem 4x4 jedva gre 8T + 6T ! in še to počaaaasi... po ravnici! o zaviranju pa raje nebi... pa ne ti men o hidravličnih zavorah če imaš po večini zrak napeljan...