Klima in rosenje stekel

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.211
7.035
113
ksz...

navadni vs charcoal filter? V čem so prednosti? Razen pač to, da je navadni kar fajn cenejši?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Jaz osebno sem tudi pek poletja najraje brez klime...če seveda gre (torej da sem sam, si enostavno odprem šipo)...če je kdo noter je to malo teže, takrat vklopim klimo (ki pa spet po svoje moti). Oz. jo vklapljam na daljših relacijah (in višjih hitrostih).

Tako da...če že, pride prav, v kakem pocastem vremenu, ko se res noro rosijo šipe.,

Drugaeč pa...šipe dol in gasa. Zato pa je poletje da nam je vroče!
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.738
1.526
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
ksz...

navadni vs charcoal filter? V čem so prednosti? Razen pač to, da je navadni kar fajn cenejši?

Ogljeni filter filtrira svinjarijo iz zraka, v prepustnosti zraka naj ne bi bilo pomembnejše razlike.

Simon: OK. Stanje nivoja hladilne tekočine se tudi ne spreminja? Šipe si očistil od znotraj?

Potem se loti odvoda kondenza iz klime, če je ta zamašen....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.211
7.035
113
Torej ima ogljen filter enake lastnosti, kot navaden, plus da filtrira še dodatno?

Torej ni razloga, da ne bi imeli ogljenih filtrov, oz nimajo slabosti ?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.787
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej ima ogljen filter enake lastnosti, kot navaden, plus da filtrira še dodatno?

Torej ni razloga, da ne bi imeli ogljenih filtrov, oz nimajo slabosti ?

ogljeni filter ti iz zraka potegne "strupe" navadni pa samo prašne delce.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.211
7.035
113
Kul, potem sem pravega naročil, s prve, na pamet, upam, da se res izkaže
wink-1.gif


Potem bi, v teoriji, če se recimo vozim za starim golfim, ki kadi ko lokomotiva, ta filter zmogel odstraniti vse trde delce in bi v kabino prišel le sveži luft? Ali kje je meja?
smile-1.gif
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Nič ga ni menjal, ker je filter že star 10 mesecev!

In če noče spet vreči stran 20 EUR, naj to pove, človek božji, pa bom naložil na dolgo in široko zakaj:
nekateri avti imajo malo nesrečno skonstruiran zajem zraka za klimo in so izjemno občutljivi na zabit mikrofilter (ali pa je mikrofilter na takšnem mestu, da se zelo hitro zabaše). V takšnem primeru je za mikrofilter najhujša jesen, ko z dreves leti vse sorte delcev, ki niso majhni in filter dobesedno zamašijo. Zato sem tudi črno na belem napisal, da v tem primeru treba mikrofilter zamenjati tik pred zimo, ko z dreves ne leti nič več. Vsako leto.

Po drugi strani pa obstajajo avti, kjer mikrofiltra "ni treba" menjati niti vsakih 5 let, pa se pri rošenju šip (in pretoku zraka) to nič kaj dosti ne pozna.

Vprašal sem ga tudi, za kateri avto gre, pa ni odgovora, tako da se mi sanja ne, če je v tem hec ali ne.

Filter sem zamenjal pred cca 10k kilometrov, kar pomeni v mojem primeru pred dobrimi 3 meseci, torej že sredi zime ko nič ne cveti in ne pada iz dreves....razen snega in ledenih štikel
smile-1.gif

Filter je lociran tik pod desnim brisalcem in je dobro zaprt zatesnjen pred zunanjimi vplivi

Glede avta je pa res težko pogledat v "mojo garažo"...
smirk-1.gif
Ok, gre se za Lancio Lybro 2004 letnik.

Ker imaš italijana, preveri tudi možnost, puščanja strehe. Sem imel alfo 156 in se mi je voda nabirala (bazen globok cirka 5cm
bonk.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.447
9.735
113
EU
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kul, potem sem pravega naročil, s prve, na pamet, upam, da se res izkaže
wink-1.gif


Potem bi, v teoriji, če se recimo vozim za starim golfim, ki kadi ko lokomotiva, ta filter zmogel odstraniti vse trde delce in bi v kabino prišel le sveži luft? Ali kje je meja?
smile-1.gif

Ogljeni filter odstrani vse. Stal za kadečim avtobusom pred spuščeno rampo in ne zavohaš ničesar.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.211
7.035
113
wow, cant wait
smile-1.gif


Kako pa je potem s življenjsko dobo tega oglja? Ali se pač uporablja nos, ko enkrat zavohaš, da je začel prepuščat smrad, je potrebno menjat?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
ksz...

navadni vs charcoal filter? V čem so prednosti? Razen pač to, da je navadni kar fajn cenejši?

Ogljeni filter filtrira svinjarijo iz zraka, v prepustnosti zraka naj ne bi bilo pomembnejše razlike.

Simon: OK. Stanje nivoja hladilne tekočine se tudi ne spreminja? Šipe si očistil od znotraj?

Potem se loti odvoda kondenza iz klime, če je ta zamašen....

Nivo hladilne je konstanten. Jp, grem v akcijo za odvod kondenza.
zmaga.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik komar89 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Nič ga ni menjal, ker je filter že star 10 mesecev!

In če noče spet vreči stran 20 EUR, naj to pove, človek božji, pa bom naložil na dolgo in široko zakaj:
nekateri avti imajo malo nesrečno skonstruiran zajem zraka za klimo in so izjemno občutljivi na zabit mikrofilter (ali pa je mikrofilter na takšnem mestu, da se zelo hitro zabaše). V takšnem primeru je za mikrofilter najhujša jesen, ko z dreves leti vse sorte delcev, ki niso majhni in filter dobesedno zamašijo. Zato sem tudi črno na belem napisal, da v tem primeru treba mikrofilter zamenjati tik pred zimo, ko z dreves ne leti nič več. Vsako leto.

Po drugi strani pa obstajajo avti, kjer mikrofiltra "ni treba" menjati niti vsakih 5 let, pa se pri rošenju šip (in pretoku zraka) to nič kaj dosti ne pozna.

Vprašal sem ga tudi, za kateri avto gre, pa ni odgovora, tako da se mi sanja ne, če je v tem hec ali ne.

Filter sem zamenjal pred cca 10k kilometrov, kar pomeni v mojem primeru pred dobrimi 3 meseci, torej že sredi zime ko nič ne cveti in ne pada iz dreves....razen snega in ledenih štikel
smile-1.gif

Filter je lociran tik pod desnim brisalcem in je dobro zaprt zatesnjen pred zunanjimi vplivi

Glede avta je pa res težko pogledat v "mojo garažo"...
smirk-1.gif
Ok, gre se za Lancio Lybro 2004 letnik.

Ker imaš italijana, preveri tudi možnost, puščanja strehe. Sem imel alfo 156 in se mi je voda nabirala (bazen globok cirka 5cm
bonk.gif

Notranjost je suha...( ok, kako je stanje v vratih ne vem, ker nisem dol dajal tapet ),ampak nečeloma je suha. Tudi če bi mi nekje zastajala voda v avtomobilu, potem bi moglo fajn smrdeti v avtu po zatohlem oz. vlagi. Smrdi pa ne.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.738
1.526
113
Zdajle se je odtok vode (ne tisti od klime, ampak eden od odtokov v motornem prostoru in mu sedaj voda teče v klimo namesto na tla) zamašil mojemu šefu, in pravi, da sliši v ovinku, kako se voda iz enega konca na drugega pretaka. Poleg tega mu tudi teče ven iz rež pri nogah v kabino.

Še vedno mi je najbolj všeč ideja o zabitem mikrofiltru - za hec ga vzemi ven, dobro očisti "posodo", kjer se nahaja in se nekaj dni vozi brez njega, boš videl če bo bolje...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.787
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
wow, cant wait
smile-1.gif


Kako pa je potem s življenjsko dobo tega oglja? Ali se pač uporablja nos, ko enkrat zavohaš, da je začel prepuščat smrad, je potrebno menjat?

jah vse ma svojo dobo. oglje se nasiči različno hitro. če voziš ppo čistem bo dolgo aktivno. če voziš za golfom II vsak dan bo hitro nasičen
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
wow, cant wait
smile-1.gif


Kako pa je potem s življenjsko dobo tega oglja? Ali se pač uporablja nos, ko enkrat zavohaš, da je začel prepuščat smrad, je potrebno menjat?

Točno tako. Načeloma zdrži cca 10k kilometrov.