Vsedi se v kak manjši malo bolje opremljen sodoben traktor ter se malo zapelji in boš videl, da zadeva ni prav nič OK s pozicije upravljalca. Dodobra preglej možna mesta za namestitev. In še lastnika vprašaj katere pozicije rabi proste in pregledne ob pripenjaju priključkov in med delom.
Zadeva je v praksi kratkomalo super"". Luči avtomobilov, ki so povsem za mano v levem ogledalu ne vidim več Zadaj je priključek in obračanje glave itak ne da rezultata. Stebriček je naenkrat širok kot blatnik. Zavijanje levo postaja še bolj smotano kot že do sedaj na nekaterih lokacijah, ko folk ne more dojet, da gre traktor, ko je tabla za konec vasi po nekaj 10 ali 100 metrih levo in da se v takem primeru počaka zadaj ne pa glumi, da se je že davno začelo prehitevati.
Kako videti kolesarje, ki se vedno nekaj motovilijo okoli priključkov in se rinejo v ospredje na semaforjih. Najraje po sredini ceste, čeprav ne zavijajo.
Drugam kot na blatnik zadeve ni dati. Na sredini ni prostora. Povsem za stebriček postaviti pa tudi ne gre zaradi zadnjega stekla, ki kot veš se odpira nazaj. Problem je tako na manjših kot na malo večjih traktorjih. Sem misil da na večjem ne bo toliko motilo pa so proporci med ogledalom, mojo pozicijo na sedežu, trikotnikom in cesto ravno tako neugodni.
Fleha trikotnika je ogromna, ko si manj kot meter od njega.
Zakaj en velik trikotnik. Zakaj ne določena odsevna površina v več delih, če že odsevniki. Naj bi se uzakonila utripajoča luč v mraku neglede na širino in je to to vkolikor je vidnost teh vozil res tako porazna po cca. 100 letih v prometu. Oranžne utripajoče so mi sicer zelo moteče.
Če bi v SLO zadevo dobil IMT-jčki, Zetroæki in podobno (do 30 km/h) bi bilo veliko bolje. Tisti traktorji se večinoma uporabljajo za manj zahtevne zadeve in so trikotniki pri nekaterih lažje nekje na sredini.
Se bojim, da bomo v bodoče večkrat brali "traktorist izsilil"... posredno kriv in zelo drag za dotičnega pa bo dodaten varnostni element.