Teslo v Tesli Y

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.754
5.908
113
Glede na to, da imamo res cel kup teh asistenc, vsaj na našem koncu in mi ji dejansko tista masa že prav prišla, rezervne gume ne rabim več tako hudo kot sem je recimo včasih. Da bi mi pa prav razneslo gumo, pa nekako upam da imam vsaj toliko sreče pri temu kot pri loteriji :p
Razneslo ti nebo kar tako, dovolj pa je samo nalet na kamen. Ob kaki jadranski magistrali in še kje niso prav redki. Zdaj sredi nekega Senja čakat na asistenco v nedeljo ob 19.00 mora biti res veselje. Pa še asistenca ti cukne avto do prvega vulkanizerja, če v nedeljo dela seveda. Če zahtevaš nadomestni avto, bo naslednji dan spet treba se vrnit po tvoj avto.... Skratka štala. Raje zmontiram rezervno zasilno kolo, kufre nekako stišim v kabino in gremo lepo lagano 80km/h proti domu. Je pa res da potem voziš enih 20 kil viška nonstop s seboj. Med drugim tudi proizvajalci s tem lovijo mikrograme CO2-ja. Če pa nafilaš tisto peno v gumo pa se mi zdi da vulkanizer ni preveč vesel, če mora to pucat dol iz feltne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Gonzo

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.204
2.494
113
Če pa nafilaš tisto peno v gumo pa se mi zdi da vulkanizer ni preveč vesel, če mora to pucat dol iz feltne.
V bistvu - zakaj bi te skrbelo kaj bo vulko bentil? Saj ne dela zastonj, če noče, je na vsaki ulici en - ampak! - filanje ti pomaga samo pri spuščeni gumi zaradi manjšega preluknjanja, za vse ostalo je rezervna guma ali vleka.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.290
4.112
113
Nabavil gumo od Pirelli ja z Seal tehnologijo.
Žrebli je ne predrejo.
Če pa jo vsekaš pa imaš vleko.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.284
1.536
113
Mogoče neumno vprašanje ampak kaj je pa narobe, če pustiš peno na platišču? Kar ne gre dol seveda. Itak je ni videti, ker je pod gumo, centrira se pa v vsakem primeru.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.204
2.494
113
Tole:

Čeprav lahko s takšno popravljeno pnevmatiko prispete do servisa, vas tam čaka težavno čiščenje notranjosti platišča in zamenjava senzorjev za nadzor tlaka, saj jih polnilo lahko uniči.

Če ni mogoče, kot zadnjo možnost uporabite svoj komplet za popravilo pnevmatik. Tovrstno popravilo je lahko le začasno, da se lahko odpeljete do najbližje delavnice, kjer bo strokovnjak nato presodil, ali je pnevmatika popravljiva ali jo je treba zamenjati.

Popravilo poteka tako, da skozi ventilček na pnevmatiki vbrizgate polnilo, ki zalepi luknje, potem pa pnevmatiko še napolnite z zrakom. Žal je tak servis primeren le za poškodbe do 6 mm, ki se nahajajo na tekalni površini pnevmatike. Večjih lukenj ali poškodb na bočnici tak komplet ne more zapolniti. Če želite biti mobilni, je najbolje imeti rezervno kolo, saj komplet, kot rečeno, ne zmore vsega. Lahko se celo zgodi, da si z njim ne boste mogli prav nič pomagati, če niste bili pozorni, in mu je potekel rok uporabe. Če boste lahko s tako napolnjeno pnevmatiko prišli do servisa, vas tam pred popravilom čaka še zoprno odstranjevanje polnila z notranje strani platišča in menjava senzorjev za nadzor tlaka, saj jih polnilo zapacka in praktično uniči.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.459