Tole:
Čeprav lahko s takšno popravljeno pnevmatiko prispete do servisa, vas tam čaka težavno čiščenje notranjosti platišča in zamenjava senzorjev za nadzor tlaka, saj jih polnilo lahko uniči.
Če ni mogoče, kot zadnjo možnost uporabite svoj komplet za popravilo pnevmatik. Tovrstno popravilo je lahko le začasno, da se lahko odpeljete do najbližje delavnice, kjer bo strokovnjak nato presodil, ali je pnevmatika popravljiva ali jo je treba zamenjati.
Popravilo poteka tako, da skozi ventilček na pnevmatiki vbrizgate polnilo, ki zalepi luknje, potem pa pnevmatiko še napolnite z zrakom. Žal je tak servis primeren le za poškodbe do 6 mm, ki se nahajajo na tekalni površini pnevmatike. Večjih lukenj ali poškodb na bočnici tak komplet ne more zapolniti. Če želite biti mobilni, je najbolje imeti rezervno kolo, saj komplet, kot rečeno, ne zmore vsega. Lahko se celo zgodi, da si z njim ne boste mogli prav nič pomagati, če niste bili pozorni, in mu je potekel rok uporabe. Če boste lahko s tako napolnjeno pnevmatiko prišli do servisa, vas tam pred popravilom čaka še zoprno odstranjevanje polnila z notranje strani platišča in menjava senzorjev za nadzor tlaka, saj jih polnilo zapacka in praktično uniči.