Kje sedeti na letalu?

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Point je:

Ne sekiraj se kje bos sedel. Kratek let + crap avijoni od Adrije = ne bo kaksne hude razlike kje bos, odloci se le, ce bos pri carterju sploh imel to moznost, a bi bil raje pri prehodu ali pri oknu, in to je to.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Citat:
Ja možno, pač to mi piše v tistih "navodilih" za potovanje ki sem jih prejel piše odhod 17:30, prihod 21:05 (vse po lokalnem času).

Point bo v lokalnem času...
smile-1.gif
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.842
-9
38
Ljubljana
Heh sam res, in potem se skrajša na 2h 35minut; se prav realno 2 uri...
smile-1.gif
Čudno, da gre to airbus 320 kot sem gledal, ali sem gledal narobe? JP 6158
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.472
7.619
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Ne rabiš sreče, dovolj je internet. Enostavno narediš dovolj zgodaj spletno prijavo (Web Check-in) in izbereš sedež. Rabiš pa tiskalnik, ker moraš sprintati kupon.

Samo ne to nikomur povedati, ker bodo potem vsi to počeli.
grin1.gif

Naceloma so emergancy seati reserved in jih letalske druzbe na check inu delijo kakim svojim frequent flyerjem. Govorim za daljse lete, na kratkih se za to nikoli nisem zanimal.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.804
6.567
113
Aja, to bo to. Pa vedno dobim kakšne zanimive sopotnike / sopotnice na sosednjih sedežih.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.472
7.619
113
Ja in ce te vrste folka ni, pol jih pac delijo prosto, s to omejitvijo, da tam ne sme sedeti nosecnica, invalid, poskodovan clovek... ker bi pac oviral izkracanje v primeru nevarnosti. jaz sem za sopotnike na takih sedezih velikokrat imel ameriske vojake iz iraka in afganistana, ki so leteli domov (v to skupino dajem tudi black water zaposlene, ki jih je bilo najvec)
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Sedeži so A, D in F. Nič jasno...
confused-1.gif
A je levo pri oknu, F je desno pri oknu.
Vmes pa so B,C, tu vmes ponavadi prehod, pa D in E.

Če je sedežev manj, pa ene črke izpustijo, vedno pa je A in F pri oknu.

(očitna izjema so letala, ki imajo več kot 6 sedežev v vrsti)
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.657
450
83
Citat:
Uporabnik Ingvar pravi:
No, da ti odgovorim (morda boš potem razumel, na kaj sem ciljal): 1) Gorivo je spravljeno v krilih in 2) Požar
ejj....prjatu... kdo kaj ne razume. Ti ne razumeš kaj si sam napisal.
No, pa ponovima (matr, kak so počitnce, mularija ne razmišlja več)
Tvoje nagradno vprašanje se glasi: Nagradni vprašanji glede varnosti na letalu - 1) Kje je spravljeno gorivo na letalu? in 2) Če preživiš padec iz XXXXXm, kaj je najbolj pogost vzrok smrti v letalskih nesrečah
1. bejž no bejž...res
17758-icon_confused.gif

2. (beri počasi) če preživiš, potem ni vzroka smrti. Ne pogostega , ne redkega.
ne-ne-1.gif

bonk.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Zračne razdalje med Brnikom in Antalyo je 1700km. (Goolge Earth)
Če upoštevmao, da boste leteli po koridorju nad Jadranom in potem nekje nad Atenami skrenili levo, to pomeni dobrih 2000, recimo 2100km.
Letalo leti nekje 850 km/h na uro.
To vrže ven slabih 2,5h.
 

Ingvar

Pripravnik
18. sep 2007
80
0
6
Da razjasniva - brez nepotrebnih "smeškotov". Moj odgovor je bil namenjen nekomu, ki je dejal, da so sedeži v bližini kril najbolj varni, ker si blizu zasilnega izhoda. Prvič, sediš praktično v bližini x ton kerozina. Drugič, da pojasnim, kaj sem mislil pri prežitvetju padca: zasilni izhod ti na XXXXXm višine ne "nuca", torej je za potencialno uporabo zasilnega izhoda potrebno prežitveti pristanek (kakršenkoli že je). Ne boš verjel, pri precejšnjem številu nesreč so možnosti za to precejšnje. Zdaj pa "point" moje objave. Kaj ti pomaga zasilni izhod, če si po "crash landing-u" v nesporedni bližini zelo verjetnega požara? Over and out.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik Ingvar pravi:
Prvič, sediš praktično v bližini x ton kerozina.

To sediš v vsakem primeru, če si spredaj ali pa v repu.
Ni neke hude razlike, če zagusti in razgoni zadevo.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.657
450
83
Citat:
Uporabnik Ingvar pravi:
Da razjasniva - brez nepotrebnih "smeškotov". Moj odgovor je bil namenjen nekomu, ki je dejal, da so sedeži v bližini kril najbolj varni, ker si blizu zasilnega izhoda. Prvič, sediš praktično v bližini x ton kerozina. Drugič, da pojasnim, kaj sem mislil pri prežitvetju padca: zasilni izhod ti na XXXXXm višine ne "nuca", torej je za potencialno uporabo zasilnega izhoda potrebno prežitveti pristanek (kakršenkoli že je). Ne boš verjel, pri precejšnjem številu nesreč so možnosti za to precejšnje. Zdaj pa "point" moje objave. Kaj ti pomaga zasilni izhod, če si po "crash landing-u" v nesporedni bližini zelo verjetnega požara? Over and out.
13.gif
...in zagoreli bodo samo sedeži ob krilih. ???
hysterical-1.gif
pa še point tvoje objave: pri padcu z XXXXX m, ne pomaga nobeden zasilni izhod.... verjemi.... pa tud če je prazen rezervoar, brez požara, pa sediš kje hočeš...tud pr pilotu... al pa na stevardesi....
 
Nazadnje urejeno:

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
ksz...
Jaz si v vseh vecjih letalih (na moji relaciji: Frankurt-Sao Paulo sta to 747 od Lufthanse ali pa 777 od TAMa) probam rezervirati sedez v zadnjih treh vrstah ob strani...seveda vedno sedez ob prehodu,najraje tam,ko se zacnejo dvojno sedezi ob straneh. Prednost da te zmoti samo en clovek,ki bi si rad pretegnil noge ali sel na WC, pa tudi noben oz. redkokdo te rukne ko gre mimo. Kar se v vrstah pred tem kr redno dogaja. Je pa res,da nisem pretirano velik in nimam drugih problemov pri Economy sedezih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.401
1.268
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Sedeži so A, D in F. Nič jasno...
confused-1.gif
A je levo pri oknu, F je desno pri oknu.
Vmes pa so B,C, tu vmes ponavadi prehod, pa D in E.

Če je sedežev manj, pa ene črke izpustijo, vedno pa je A in F pri oknu.

(očitna izjema so letala, ki imajo več kot 6 sedežev v vrsti)

Pa recimo kak kanader, foker in podobni kjer so dostikrat 4 sedeži (2+2) in je lepo A B C D ... Tudi pri adriji ...
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.275
351
83
Nisem bral vsega, ampak a je sploh tle že kdo letel v Antalyjo z Brnika tukaj? Če te bodo pol peljali še v Alanyjo, boš delj sedel v minibusu kot na avionu, tako da se raje tam zagrebi...
Let če se spomnim na pamet je cca. uro in 50 minut, tako da je to daleč od 8-12 ur. Tudi na wc ti ni treba it, tako da ni panike. Kjerkoli bo ok. Jaz rečem ali pri oknu (če hočeš ven gledat) ali v sredini, tako da lahko vstaneš. To je za to destinacijo vse.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.657
450
83
ufff...kolk debate, kje je najbolje sedeti. Veš kaj, tiste dve uri lahko tudi stojiš, pa ti ne bo hudga.... pa mal stevardese poglej, pilota pejt pozdravt.... sam vrat pa ne odpiraj
 
17. dec 2010
1.174
0
36
125
Pa logično je, da vem, kje je shranjeno gorivo ... ampak govoril sem o zdrsu .. na primer, da zleti s steze ... na primer ... ko kdaj slišiš kje, da je letalo začelo vzletati, pa je strmoglavilo, pri tem pa se je veliko ljudi rešilo, eni pa umrli ... nekaj v tem smislu nesreče ... logično da z xyz metrov lehko še samo obujaš spomine s kratke zgodovine življenja, dokler se ne razmažeš ...

Ko krila eksplodirajo, po navadi uniči vso letalo, v tem primeru je pa čisto vseeno kje sediš ...

Imam prvo sestro v švici in sem tja pa nazaj skupaj letel že 5x, ko sem šel na počitnice, dvakrat (tja pa nazaj) pa sva s punco letela, ko sva šla na potovanje preko turistične agencije na Škotsko ..

No ... da še na hitro povem ... v oni oddaji so govorili tudi ljudje, ki so že kdaj bili v letalski nesreči .. in 3 so sedeli ob krilih, medtem, ko je letalo zdrsnilo s steze in dvakrat začelo vzletati pa strmoglavilo ... so rekli, da je naprej pred njimi bilo veliko mrtvih ... nekater so se še premikali ... vsi trije pa so bili brez hudih poškodb.
En pa je bil edini preživeli manjšega potniškega letala - nekaj takega kot je naša adria ... in tudi ta je sedel med krili, ko so strmoglavili v nek gozd, je se letalo razletelo, človek je že gorel, ko se je dotaknil onega, da bi se odšpičil z varnostnim pasom, pa se je od vroče kovine mu roke začele goreti ...

Inženirji pa so v oddaji rekli, da more ta del trupa biti najmočnejši del na letalu, ker na primer, če pride do požara v krilih, da se imajo ljudje čas rešiti in tudi pristati, če so v bližini letališča.

Sicer pa jaz nikoli ne sedim med krili ampak vedno tako nekje na sredini med krili in prvimi sedeži do pilotske kabine, ker zelo rad gledam skozi okno, ko začnemo pristajati ...

Morem pa povedati, da skoraj vedno pred letom pomislim na kakšnega bin ladna :p ... ampak ko sem pa že na letalu, pa misli pred teroristi odplavajo kar nekam.
Edino zadnjič, ko sem letel z letalom, pa smo prišli v nevihto in je bila takšna turbolenca, da me je pa res postalo strah ... za sekundo ali dve je vrag štrom vzel - luči, zame je bilo to nekaj neobičajnega in prvič ... sem se skoraj vsral v hlače ... potem pa sem okoli pogledal, pa so ljudje bili mirni, kot da se nič ni zgodilo ...
Sestra pa mi je rekla, da se to kar dostikrat zgodi, da če priletiš v nevihto, da zjebe malo luči ...


Evrofil ... saj pa danes leteti z letalom več ni nič takega! ... Dosti bolj poceni lahko prideš v anglijo na primer, če kupiš karto ob pravem času .. kot pa če bi se tja odpravil z ladjo, avtom, vlakom itd ...

Jaz si na primer karte nikoli ne kupim par mesecev prej .. ob poletnih sezonah so na žalost karte najdražje .. ampak za švico je tak poceni s povratno karto, da je skoraj vseeno kdaj jo kupiš ... z avtom v vseh časih zapraviš prek preveč ...