Citat:
Uporabnik lanos pravi:
Citat:
Tako, da zaenkrat oglas na bolhi ali na avto.net, še ne pride v poštev.
Znimiva tema. Ampak, kaj bi pa ti sploh rad??????? Sprašuješ, kje prodati avto. Kako kje?? Na tržišču. In da bo tržišče vedelo, da prodajaš avto, ga moraš ponuditi. Ponudiš ga lahko preko oglasa, al pa da hodiš od hiše do hiše ponujati.
(kot ponujajo tud razne druge izdelke) Vsak kupec, ki bi bil eventuelni kupec, bo prvo pogledal razne oglase. (ne pa forum) Cena? Lahko napišeš kolk hočeš. Če ne bo interesa, ceno spuščaš...... do kod..... ne vem.
Nisem pa zasledil odgovora, po kolkem času ali kilometrih je potrebno zamenjati baterijo in kakšen je strošek?? Bi bil vesel, če pošteno poveš.
LP
Vse te ustaljene prodajne kanale že poznam... Sem še iz časov, ko je bil za Štepanjskim naseljem sejem vsako soboto...
Zanimalo me je predvsem, če obstajajo kakšni specializirani prodajalci pri nas, da ne izumljam "tople vode". In ja, tudi ta odgovor sem dobil na zasebno sporočilo od prijaznega uporabnika tega foruma.
In ti si samo še eden, ki se spotika ob nepotrebne stvari...
Moj odgovor na tvoje vprašanje pa je sledeč:
baterija ima garancijsko dobo 5 let. Povprečna življenska doba baterij tega tipa in proizvajalca pa je 10 let. Vsak iz prakse pa ve, da je vse odvisno od načina rokovanja s to baterijo (po domače - kako si z baterijo ravnal), števila ciklov polnjenja in tudi od tega, kako se je baterijo večinoma polnilo. Hitreje, ko jo polniš, manj ciklov polnjenja bo ta tip baterije prenesel, predno ji pade kapaciteta pod uporabno vrednost. Vsaj tako pravijo...
V petih letih, je na mojem avtu prejšnji mesec po meritvah kazalo, da je baterija za manj kot 5% "padla" glede na podatke, ki so v fajlu pri serviserju iz časa, ko je imelo vozilo še rosnih 10km. Moram pa priznati, da sem polagal ogromno pozornosti vsem tem stvarem, o katerih sem zgoraj pisal. Baterije nikoli nisem izpraznil do nivoja, ki začne na displayu kazati želvico in ko ti sistem omeji hitrost vožnje. pri cca 10 do 15km preostalega dometa, sem avto že priklopil na polnilec, po večini (v 90%) na 10A. Avto ima 60.000km, kar pomeni, da tistih 5% padca zmogljivosti baterije, pomeni v praksi skoraj nič. Nikoli avta nisem pritiskal tako, da bi šel v full power in cuzal tok iz baterij "na polno". Morda tudi to prispeva k ohranjenosti baterije. Celo zimo je avto garažiran pri 18stC in ko se pripelje na cilj (naprimer služba), je zopet v garaži. Poleti je pod nadstrškom in na Gorenjeskem, kjer so pripeke redkost. Vse to verjetno pripomore k podaljšanju življenske dobe baterij. Še nekaj izkušen, ki sem jih delil z ostalimi lastniki enakega modela pa so, da nihče po 5-6 letih še nima takšnih težav, da bi moral baterije menjati. Za kaj več pa bi bilo potrebno verjetno počakati še par let, da bomo sploh dobili podatke, ker ta model avta, ni dovolj star...