Da, ampak nekateri izberejo večji model , ker so recimo na manjšem , preveč "zlomljeni", proti belanci in je večji preprosto udobnejši.Glej če je bilo preveč pokonci je to zaradi geometrije, ker če bi bil stack za tvojo višinonok ne bi rabil nič obračat. Torej v osnovi prenizko sedež glede na višino sprednjega dela, prevelik okvir.
Isto ožanje bilance. Ožal si jo ker ti je reach predolg in si s tem zožal kokpit in dobil občutek krajšega okvirja.
L Giant v nobeni teoriji in praksi ni okvir za višino 176cm. Pa če se na trepalnice postaviš še kako užaljen.
Odvisno je tudi od posmeznikove geometrije(ape. faktor), fleksibilnosti,.....
Najbolj to pride , do izraza ali pa zna biti problem pri "race" mašinah,(xc, cestni) ki so narejeni za dirkat, ne pa za udobno se vozit(ob nakupu se pač marsikdoi vidi da bo kot uni na TV ju,.....potem pa kmal pogrunta da jih ni vec 20.
