Sem našel en zelo zanimiv video posnetek. Gre za test dosega pri konstantni vožnji 100km/h (62mph) po GPS-u:
Naredili so 104 milje (166km) pri 100km/h po GPS, kar se mi zdi lep rezultat, baterije je ostalo še 2%. Zanimivi so podatki, ki so prikazani na LCD-jih med vožnjo. Povprečna poraba je 3.9-4 milje/kWh (156Wh/km), kar je malenkost več kot sem jaz izmeril na Amperi (152Wh/km), ampak, to še ni vse.
Vse specifikacije navajajo, da ima Kia Soul EV baterijo kapacitete 27kWh. Če vzamemo podatek porabe iz LCD-ja med vožnje, to je 4 milje/kWh in 104 prevoženih milj delimo s 4 milje /kWh pridemo do rezultata, da je avto pokuril 26kWh elektrike - neto kapacitete baterije, kar namiguje na dve stvari:
1. Da uporablja veliko SOC okno baterije (26kWh od 27kWh)
ali pa
2. Da je res, da ima Kia Soul EV dejansko bruto kapaciteto baterije 31kWh in da je 27kWh uporabna (neto) kapaciteta
Dvomim, da bi bila prva točka prava, tako da mislim, da je dejansko res, da ima Kia Soul EV baterijo kapacitete 31kWh, kar je konkretno več, kot njen najbližji tekmec, to je Nissan Leaf.
Za avto, ki ima že v osnovni konfiguraciji 6.6kWh polnilec (pri i3 je za doplačilo) in gretje s toplotno črpalko (pri i3 je za doplačilo) in ceno z odšteto subvencijo nekje okoli 29kEUR, je to zelo impresivno!