Kekeci ne ustavljajo če ni "dovolj velika" kazen?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Dobro, dajte mi zdaj povedat, koliko je toleranca pri radarju? - 5km/h glede na izmerjeno in ali pri vseh brzinah velja tolaranca 5km/h? Torej hipotetično, večina števcev laže, in če imaš v naselju po števcu tempomat na 60 narejeno gre mogoče avtomobil nevem 56 dejansko in te spečjo 56 ti tukaj odbijejo še 5kmh in si dejansko vozil 51? Ali...? Vprašam ker še nikoli nisem nagazil na radar in ne poznam postopka niti pravil... Lp
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Baje, da 10%. Kar pomeni, če ti nameri 55, ob upoštevanju tolerance znese 50, za kar nisi v prekršku. Na AC baje puščajo do 150 (meni osebno je 150-160 najlepša potovalna hitrost).

Če vozim po števcu 50, vozim realno 46 (tako pravi tabla sredi mesta), torej je najbolj varno peljati 55 po števcu, čez 65 pa jaz ne bi šel.
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.102
45
48
5km/h do 100kmh
7 do 200
11 nad 200

malcom
nimam tega problema samo takrat se bom bolj poglobil v zakonodajo. vem pa da ti morajo neposredno pokazat rezultat takoj po meritvi ...
 
Nazadnje urejeno:

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Na podlagi Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu so tolerance naslednje:
Citat:
Pri izmerjenem rezultatu hitrosti se upoštevajo naslednje varnostne razlike:

– 5 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h;

– 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h;

– 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h;

To velja za ročne merilnike, stacionarne in premične (Gatso, Multaradar C) in NE VELJA za provido. Tam so drugačne tolerance.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Na podlagi Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu so tolerance naslednje:
Citat:
Pri izmerjenem rezultatu hitrosti se upoštevajo naslednje varnostne razlike:

– 5 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h;

– 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h;

– 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h;

To velja za ročne merilnike, stacionarne in premične (Gatso, Multaradar C) in NE VELJA za provido. Tam so drugačne tolerance.

zmaga.gif
 

hipnotik

Pripravnik
22. mar 2009
567
0
16
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Pa kakšne kripe to vozite, da vam števec tolk kiksne?

Ne bodi naiven, tudi na tvoji kripi števec ravno tako kiksne.
Zakaj?
To je marketinški trik proizvajalcev avtomobilov.
Ko ti števec prikazuje višjo hitrost se posledično vrti števec kilometrov hitreje.

To v praksi izgleda tako, ti se voziš eno uro s hitrostjo 100km/h po števcu in tudi prevoziš 100km po števcu.
V resnici pa voziš 90km/h in v eni uri prevoziš 90 km, torej cca 10% manj.
In zdaj ko si računaš porabo goriva jo računaš po prevoženih kilometrih in ne po realnih kilometrih.
Upam, da je jasno zakaj vse avtomobilske firme nastavljajo števce tako, da kažejo več.
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
ti ne bodi naiven, da bi verjel v take pravljice. na meganu sem s štoparico meril čas med kilometrskimi tablicami, pri 120km/h po števcu je bila dejanska hitrost natanko 118km/h. pri ostalih znamkah je odstopanje verjetno podobno.
če bi proizvajalci avtomobilov hoteli goljufati, bi to prej počeli v drugo smer: hitrejše vrtenje števca pomeni, da je prej treba opraviti servise, prej je avto iz garancije po kilometrih, prej bo avto zastarel in bo treba kupiti novega.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Pa kakšne kripe to vozite, da vam števec tolk kiksne?

Ne bodi naiven, tudi na tvoji kripi števec ravno tako kiksne.
Pri kontroli z GPS-om, ki naj bi bil bolj točen kot radar pokaže, da mi pri 50 kiksne za slab kilometer, pri 100 pa za manj kot 2. (števec kaže več)