Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Batki blokirajo; ali so samo gumice, ali tudi krom, pa žal ne vem, zadeve še nisem razdiral.
Najprej vzemi čeljusti dol, ampak jih ne odklopi iz hidravličnega sistema ( lajtunge ), lahko da so samo ''zaprašene'' in same ploščice blokirajo pri povratku. To sem nekaj časa nazaj rihtal pri meganu in je bilo potem OK. Zmontiraš nazaj in vidiš če je bolje ( delo ti vzame par ur, nekaj živcev in kako pivičko. ) Namaži tudi vodila, saj se del čeljusti pomika po takih kromiranih vijakih na katerih se rada nabere umazanija in ko je tudi vzmet že švoh, ne vrne do konca nazaj ploščic. Če ne bo bolje si zrihtaj da imaš lahko avto ene 2 dni nevozen - vzemi čeljust dol, odvij zavorno cevko in razdri. Protiprašne gumice stanejo cca 10 €, zamenjat ni noben problem. Ko daš batek ven poglej če je kromirana površina kaj poškodovana, v primeru da je se ti bolj splača nove čeljusti po principu staro za novo. Toliko kot boš dal za obnovo te pride že nova čeljust, razen če imaš kako eksotiko. Če so pa samo čeljusti za ščistit in protiprašne gumice za zamenjat, imaš pa lepo eno popoldne dela. Žičnati nastavek na bormašino, prepihat celo čeljust, lahko še prebarvaš ampak svetujem ti da najprej vstaviš gumice, na koncu pa barvaš. Za cca 20 € materiala in eno popoldne dela imaš praktično nove čeljusti. Prilagam še sliko mojih, sem jih sam obnovil, pa sem to prvič delal.