I
Izbrisan uporabnik #488
Glede na naše predpise in omejitve ni neke smiselne "omejitve", da ne bi smel takoj iz apn6 na r1.
- omejitve hitrosti so znane in po EU precej podobne,
- objestna vožnja prepovedana (zadnje kolo, divje speljevanje itd.).
Tako da iz tega vidika je r1 precej neprimeren motor oz. do dovoljenih omejitev niti ni nekih hudih razlik med malim in velikim. En je pač pri 100 km/h v 4s, drugi pa 3s, odvisno tudi od refleksa, a takšna vožnja itak spet ni dovoljena.
še v starem zakonu je to pisalo, 25 člen
---
(4) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik osebnega avtomobila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik motornega kolesa in kolesa z motorjem mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
---
Kaj praviš na to?
- omejitve hitrosti so znane in po EU precej podobne,
- objestna vožnja prepovedana (zadnje kolo, divje speljevanje itd.).
Tako da iz tega vidika je r1 precej neprimeren motor oz. do dovoljenih omejitev niti ni nekih hudih razlik med malim in velikim. En je pač pri 100 km/h v 4s, drugi pa 3s, odvisno tudi od refleksa, a takšna vožnja itak spet ni dovoljena.
še v starem zakonu je to pisalo, 25 člen
---
(4) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik osebnega avtomobila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik motornega kolesa in kolesa z motorjem mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
---
Kaj praviš na to?